quote:The new AMG SLK55 is just one sexy beast, but Carlsson's supercharger bumps this baby up another notch by increasing the engine output of this car to a breathtaking 480HP and a maximum torque of 650Nm at 2800rpm. Top speed climbs to 315 km/h while acceleration from a standing start to 100 km/h takes but 4.1 seconds. Appropriate deceleration is ensured by a high-performance braking system with 6-piston light-alloy callipers and internally ventilated, composite discs measuring 380x32 mm at the front and 4-piston light-alloy callipers and internally ventilated discs measuring 340x22 mm at the back.
A RS suspension system consisting of 4 sports shock absorbers and 4 Carlson sports springs lowers the car's centre of gravity and gives it an even more sporting look. The suspension system has an infinitely variable height adjustment and adjustable damping characteristics with nine settings.
The high-grade aerodynamics set for the SLK 55 consists of a front spoiler with supplementary xenon fog lamps and large brake-ventilation ducts plus aerodynamically optimised side mouldings with ventilation ducts for the rear brakes and a rear-wheel cover to reduce air resistance. The set also includes a rear apron with bottom wings, under-body panels and a rear spoiler to reduce lift. A sporting sound is guaranteed by the rear Carlsson sports silencer, which is made of stainless steel and boasts four oval tailpipes.
Thanks to the exclusive leather interior appointments from Carlsson, the passenger compartment exudes a luxurious atmosphere. Individual and ergonomically designed seats finished in the finest leather ensure perfect lateral support. The side panels, the shift grip and the ergonomic sports steering wheel are also covered with top-quality leather.
For the wheels, Carlsson has chosen 1/16 UL ultra-light forged wheels measuring 8.5 x 19" with 235/35 ZR 19 tyres for the front and 10 x 19" with Dunlop 265/30 ZR 19 tyres for the back. !
quote:
does she look like youquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Fugie het volgende:
heb geen pic van mijn zus
<insert bonk smiley>quote:
laat die pic dan maar zittenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
meestal lijkt familia wel op elkaar he ?
rondje in de auto doen en dan iedereen die fietst uitlachequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
anders barst het nu even los met KEIHARD hagelen
kampah!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:22 schreef Fugie het volgende:
bazzos zegt naakt + tv en iedereen is weg
Behalve spyro, die moet ff komen zeggen dat het een kampersc is. Moet ik dan even melden dat je nu in een volgens jou kampersc post, wat jou dus kamper maakt of niet ?
Ja maar kom op zeg, naakt, dit tijdstip en NL3 kan nooitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:22 schreef Fugie het volgende:
bazzos zegt naakt + tv en iedereen is weg
Behalve spyro, die moet ff komen zeggen dat het een kampersc is. Moet ik dan even melden dat je nu in een volgens jou kampersc post, wat jou dus kamper maakt of niet ?
ja en de mensen op de fiets lachen jou dan uit omdat jij je auto daarna kunt weggooienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
rondje in de auto doen en dan iedereen die fietst uitlache
tuurlijk niet flapdrol, robuuste opellak. ROEST NOOIT!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja en de mensen op de fiets lachen jou dan uit omdat jij je auto daarna kunt weggooien
of ff toeterenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
rondje in de auto doen en dan iedereen die fietst uitlache
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
tuurlijk niet flapdrol, robuuste opellak. ROEST NOOIT!
je moet je mond dichthouden en zelfs dan zeg je nog teveel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg, naakt, dit tijdstip en NL3 kan nooitzijn
trouwens hoe moet ik anders zeggen dat dit een kamper sc is, kan wel screeuwen maar verwacht dan toch weinig reactie.
lak roest idd nooitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
tuurlijk niet flapdrol, robuuste opellak. ROEST NOOIT!
Deze idem.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
http://www.reverendsgarag(...)a_vs_mclaren_f1.mpeg
doei supra![]()
quote:
kipquote:Op zondag 8 mei 2005 01:30 schreef BoJo het volgende:
garnaal
nu Aantal posts: 38212quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:10 schreef dolle_hond het volgende:De stand van Vrijdag 06 Mei 2005 00:00
61. (61) ook_gek 37885 ( + 36 )
quote:Op zondag 8 mei 2005 08:59 schreef Hugster het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeering m'n hele kaken zitten op slot gek
vannacht alléén maar lopen malen![]()
*kliniek belt*quote:Op zondag 8 mei 2005 08:59 schreef Hugster het volgende:
Wat heb jij met zusjes van andere mensenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
gisteravond was oa DJ Pavo er, tering die kon echt meesterlijk draaien, ik kon gewoon niet meer stil staan, toen we naar huis gingen voelde ik geen enkele spier meer, ben in de schoot van t zusje van n goede vriend in slaap gevallen, achterin een M3
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
Ow ja is dat een ECHTE EVO? Dan is het waarschijnlijk de EVO IV. En dat ding is ZIEK geloof mij. 2 liter turbo blok met 400 !!!! Pk.
Heb toen een test gezien bij Top Gear, en dat ding bleef met gemak een Lamborgini Murcielago bij op een circuit. Met 1 vinger driftend door de bocht en dan ook echt HARD door de bocht !!
Jay K (van Jamiroqua, heeft alle gekke auto's en is Brits Tourwagen kampioen) reedt in de Lambo en die dikke van Top Gear in de Evo en die EVO bleef er netjs achter in de bochten. Sterker nog hij overtroefde de LAmbo in de bochten, echt gek
En ook 400 PK uit een 2 liter blok, denk er is over na, das echt GEK
Hij heeft t bijna goed, het is een EVO VIII (8 dus), de Evo van TG de laatste herhaling was een EVO 7 FQ400, met 400 pk, zoveel heeft een standaard EVO niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
Motormaatje weet wat voor een ding het is.
[..]
Herrrrrrrrm Hoooeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
mooie foto
bootjes![]()
moggeh btw
Je zit er niet eens ver naastquote:
ja gekquote:
jij bent echt een dwaasquote:Op zondag 8 mei 2005 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja gek
vannacht snoepjes gedaan, hele nacht, maar ik moest vannochtend dus om 9:30 een compleet ontbijt verzorgd hebben voor moeders
Ik zat heeeleemaal strak aan tafel gekIk was vergeten dat ik dat dus had, m'n broertje belde me, en zegt yo je komt er zo aan eh?!
Ik![]()
En toen dacht ik kut, heb er net weer een op
ja gaat lekker
alles wel goed gelukt btw
Maar ik had het nooit in hem gezocht dat hij dat (engizins dan) wist.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft t bijna goed, het is een EVO VIII (8 dus), de Evo van TG de laatste herhaling was een EVO 7 FQ400, met 400 pk, zoveel heeft een standaard EVO niet.
5 keer getwijfeld of ik die steiger opdurfde.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
mooie foto
bootjes![]()
moggeh btw
netjesquote:Op zondag 8 mei 2005 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ben helemaal fris
alleen dus wel enorme kramp in m'n kaken
tuurlijk, die steiger kun je makkelijk op man!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik had het nooit in hem gezocht dat hij dat (engizins dan) wist.
[..]
5 keer getwijfeld of ik die steiger opdurfde.![]()
Ik zocht eigenlijk een normale jachthaven onderweg naar huis, heb nog een stuk omgereden en zag er 1 liggen, maar kon er niet bijkomen. Dus dit was het alternatief.![]()
Nu ook even moeders knuffelen dus weer 15 kilometer rijden.![]()
jongen nadat de 1e insloeg begon ik gewoon als een gek kauwgom malen, en dat was zoooooooo lekkerquote:Op zondag 8 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
netjes
en had je maar niet moeten liggen malen
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
jongen nadat de 1e insloeg begon ik gewoon als een gek kauwgom malen, en dat was zoooooooo lekker
en zo tot 09:00 en was toen echt zo fris alsof ik net uit m'n bed kwam
probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ben blij dat ik die rommel allemaal niet gebruik en mezelf gewoon volgiet
ikquote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten?
quote:Op zondag 8 mei 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
gisteravond is trouwens een vriend van mij in de stadsgracht gesprongen
We gingen even met z'n 2en een stukje lopen omdat hij zich een beetje lazerus voelde, en de verjaardag was midden in de stad dus we liepen een rondje langs de stadsgracht. Kwamen we een gigantische treurwilg tegen in het park. Zegt die maat van mij: "kom, we gaan liaanslingeren". Ik zeg, flikker maar op, ik ga niet, maar doe wat je niet laten kunt. Pakt hij echt een paar takken, rent naar achteren, en slingert een eind weg!Tot op het moment dat hij echt midden boven de gracht hangt en HOP, de takken breken af en hij tyft zo de gracht in
STINKEN dat dat deed man![]()
en hij stond echt tot aan zijn middel in het water
Zijn sokken en alles waren helemal zwart van de dreg
![]()
Dus toen is hij maar naar huis gegaan
Auto kaput?quote:
Auwe snoepert!quote:Op zondag 8 mei 2005 08:59 schreef Hugster het volgende:
hier schijnt de zon en is het droogquote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
moet sigaretten halen alleen het regent als een idioot.....![]()
stoppen, no way.....quote:Op zondag 8 mei 2005 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en is het droog
maarre, stop dan met roken![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stoppen, no way.....
ga wel met de auto, 300 meter![]()
Sjah, polder zeker? Elke boer doet dat toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
je lijkt mij broertje wel, die gaat (SERIEUS) met de auto naar de buren
\quote:Op zondag 8 mei 2005 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
je lijkt mij broertje wel, die gaat (SERIEUS) met de auto naar de buren
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Auwe snoepert!
Kan je gezellig komen kletsen @ UVT in het vervolg
boerquote:Op zondag 8 mei 2005 17:27 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sjah, polder zeker? Elke boer doet dat toch?
je blijft een allochtoon natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
\
dat is wel heel erg.....
maar punt is, alleen de tijd om de fiets uit de schuur te halen is genoeg om zeiknat te worden.....heb ik geen zin in.....
vonden zij het ook leuk dat ze jou weer zagen?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:40 schreef ook_gek het volgende:
zo mijn oma bezoek zit er weer op
Leuk hoor heel je familie weer zien
jawel volgens mij wel. Maar goed heb niet zo veel gezegt en gedaan vind het prima.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vonden zij het ook leuk dat ze jou weer zagen?
kan jij stil blijven zittenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel volgens mij wel. Maar goed heb niet zo veel gezegt en gedaan vind het prima.
Jepquote:
Een deelnemer over zijn BMW diesel die mee gaat doen aan de gumbalquote:Recoded the BMW 16:9 widescreen to have an AV channel to either display the laptop screen, any of the camera's or DVD's on the move. Optional Phillips 23" widescreen LCD screen in the rear window for the following Gumballers to watch!
Zwaar gekieteld ja. Ze noemen hem de D3 dieselquote:
Edit - geen Alpina dusquote:Op zondag 8 mei 2005 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zwaar gekieteld ja. Ze noemen hem de D3 diesel![]()
Ding is ENG snel gek.
kan de specs niet vindenquote:
ik was in 15min klaar. Alles staat op een snelle serverquote:Op zondag 8 mei 2005 18:51 schreef BazzoS het volgende:
tering, lastig dat je maar 2 filmpjes tegelijk kan downloaden
hier gaat ie 2x 200kb secquote:Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was in 15min klaar. Alles staat op een snelle server![]()
quote:
met corsa GSI naar de peukenshop geredenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]en even met een corsa gsi wezen scheuren
![]()
nou ja scheuren doet die niet meer echt [help] Opel corsa GSI haalt topsnelheid niet meer![]()
welkequote:Op zondag 8 mei 2005 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
hugie, hoe gaat het eigenlijk met je stoppogingen?
nee kwam hem tegen toen ik bij shell stond, even staan praten en toen even gaan testrijden......quote:Op zondag 8 mei 2005 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met corsa GSI naar de peukenshop gereden![]()
ahquote:Op zondag 8 mei 2005 19:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee kwam hem tegen toen ik bij shell stond, even staan praten en toen even gaan testrijden......
0-60 MPH 5.9quote:
iddquote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
0-60 MPH 5.9
0-100 MPH 14.1
0-124 mph 19.8
124-0 6.25
Voor een diesel niet zo slecht
Zie de post direct na de post die je quote......quote:Op zondag 8 mei 2005 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
0-60 MPH 5.9
0-100 MPH 14.1
0-124 mph 19.8
124-0 6.25
Voor een diesel niet zo slecht
Pff.. toch geen probleelm? oeh, hij gaat niet harder dan 170quote:Op zondag 8 mei 2005 19:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee kwam hem tegen toen ik bij shell stond, even staan praten en toen even gaan testrijden......
helderquote:Op zondag 8 mei 2005 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo post direct na de post die je kwoot.....
boomknuffelaarquote:Op zondag 8 mei 2005 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pff.. toch geen probleelm? oeh, hij gaat niet harder dan 170Man, wees blij! Dan hou je je rijbewijs nog!
Maar wel een mét rijbewijsquote:
optieven, dat ding doet niet wat die hoort te doen dus probleem JAquote:Op zondag 8 mei 2005 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pff.. toch geen probleelm? oeh, hij gaat niet harder dan 170Man, wees blij! Dan hou je je rijbewijs nog!
nog 5x lezen gaat dan.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik wel maar je moet 10 keer lezen
<Mewbie imitatiequote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
optieven, dat ding doet niet wat die hoort te doen dus probleem JA![]()
ge-edit. Dus duh, dat je 'm nu wel snapt.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik wel maar je moet 10 keer lezen
daarvoor ook alquote:Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ge-edit. Dus duh, dat je 'm nu wel snapt.
die vriend van TF als de Corsa weer 200 loopt.quote:
uh huh.quote:
alsof ze daar politie hebbenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die vriend van TF als de Corsa weer 200 loopt.
hij werkt vrijwel altijd in duitsland dus zover zal het wel niet komenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die vriend van TF als de Corsa weer 200 loopt.
ff in dat andere topic al gereageerd.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
optieven, dat ding doet niet wat die hoort te doen dus probleem JA![]()
Ieder voordeel hep z'n nadeelquote:Op zondag 8 mei 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij werkt vrijwel altijd in duitsland dus zover zal het wel niet komen
had als geantwoord.....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ff in dat andere topic al gereageerd.
Misschien injectoren doormeten? lijkt erop dat hij bij z'n duty cycle niet aan de benodigde hoeveelheid brandstof komt.
Dan moet hij de auto es op gas laten lopen daaro.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij werkt vrijwel altijd in duitsland dus zover zal het wel niet komen
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan moet hij de auto es op gas laten lopen daaro.
laten we het maar bij dat andere topic houdenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had als geantwoord.....
maar daar zou de motor niet goed moeten lopen en der zou een storingscode uit moeten komen in dat geval.....
op gas moet je kokenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan moet hij de auto es op gas laten lopen daaro.
quote:Op zondag 8 mei 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
graag
Dat weten die duitsers toch nietquote:
ouderwetsquote:
maar toch, gas is om op te koken en niet om op te rijden.....quote:
Duitsers hebben hele andere toepassingen voor gasquote:
morgenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer repareer je dat pauperforum van je eens?
quote:
Is fixed nu.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vooruit dan maar
je hebt al een koper voor de rolla he
Lees je 'ns in manquote:Op zondag 8 mei 2005 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op gas moet je koken, diesel is om op te stoken en met benzine rij je![]()
![]()
En btw, probeer je die 170km/h grens als rijbewijshoudend te noemen zodat die auto van je moeder niet zo kansloos lijkt?![]()
Ik heb me ingelezen, maar ik voel me ook aangesproken, mijn auto loopt nl ook over de 200quote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lees je 'ns in man
ja, dat ook.
Oh, en wie kookt er nou nog op gas???
interesse heb ik absoluut, maar denk niet dat ik het kan betalenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Is fixed nu.
Mijn zusje wil(de) de corolla kopen. Ik houd de auto tot eind juni voor haar vast zodat ze de tijd heeft om werk te zoeken na haar opleiding (dit jaar is ze klaar).
Maar anders gaat hij naar een ieder die maar dinero's neertelt.
Interesse?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef pAin het volgende:
[..]
[offtopic]
Dude, serieus??
stuur mij alstublieft e-mail wanneer hij in de verkoop gaat; daniel [underscore] willemsen kringelding yahoo punt co punt uk !!!!!! Wie weet heb ik interesse voor een leuke prijs. Corolla GTSi
[/offtopiic]
ikquote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lees je 'ns in man
ja, dat ook.
Oh, en wie kookt er nou nog op gas???
jij bent dan ook heel goedquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niet eens een auto. Maar ik ben wel ingelezen![]()
Ja ik ga pAIN maar eens mailen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
interesse heb ik absoluut, maar denk niet dat ik het kan betalen
maar deze kerel bedoelde ik
[..]
Ik in T ookquote:
Lees dat GSi topicquote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen, maar ik voel me ook aangesproken, mijn auto loopt nl ook over de 200
50 euro kan ik wel missen denk ikquote:Op zondag 8 mei 2005 20:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ik ga pAIN maar eens mailen.
Maar wat wil je eraan besteden dan? hij moet idd nog wel wat opbrengen, maar een bod doen kan altijd.
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
50 euro kan ik wel missen denk ik
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
ik hou niet van Toyota maar die rolla van Tjab is wel erg mooi!
Had ik ook gedaan, maar mijn reaktie stond daar volledig los vanquote:
Ja inderdaad. Hij gaat weg met pijn in't hart mên.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
en gaat hij weg vanwege jouw treinavonturen enzo of niet?
Vraagprijs is 3000 euro, aangezien de complete onderhoudshistorie bekend is.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
wat wil je er ongeveer voor vangen Tjab?
Mijn opmerking hier was geinspireerd op de GSI topic.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, maar mijn reaktie stond daar volledig los vanik reageerde op jou, niet op dat topic.
eindelijk erkenningquote:
ik had deze post gemist.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb toch nog even ergens gemist waarom de corolla weg gaat?
ik zou persoonlijk de celica wegdoen, maar dat ben ikquote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij gaat weg met pijn in't hart mên.
[..]
Vraagprijs is 3000 euro, aangezien de complete onderhoudshistorie bekend is.
HET topic!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn opmerking hier was geinspireerd op de GSI topic.
3K is zekers wel een nette prijs. Er kan makkelijk tot de 4 t0n gereden worden met dat ding.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou persoonlijk de celica wegdoen, maar dat ben ik
en 3000 is nette prijs dacht ik zo... gaat nog wel 100 jaar mee dat ding
Dat weet ik, was ik volledig van op de hoogte, maar dat doet niks aan jou opmerking af welke indirect maar zeer duidelijk tegen elke auto met een top rond of boven de 200 was.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn opmerking hier was geinspireerd op de GSI topic.
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
3K is zekers wel een nette prijs. Er kan makkelijk tot de 4 t0n gereden worden met dat ding.
Ik baal d'r ook wel van dat hij weg moet. 3 auto's is ook nog eens onpraktisch.
hij staat maar in de garage niets te doen. (heeft trouwens altijd binnen gestaan. bij pa en ma heb ik d'r speciaal een hok voor gebouwd ooit)
quote:
quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
probeer nou niet intelligent te typen, het slaat nergens opquote:Op zondag 8 mei 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, was ik volledig van op de hoogte, maar dat doet niks aan jou opmerking af welke indirect maar zeer duidelijk tegen elke auto met een top rond of boven de 200 was.
Omdat de celica nieuwer is, minder gelopen heeft, minder onderhoud vereist.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar waarom doe je de rolla weg ipv de celica?
Lees de GSi topic nogmaals, en dan de post van Mewbie.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, was ik volledig van op de hoogte, maar dat doet niks aan jou opmerking af welke indirect maar zeer duidelijk tegen elke auto met een top rond of boven de 200 was.
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
probeer nou niet intelligent te typen, het slaat nergens op
ahh, logischquote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Omdat de celica nieuwer is, minder gelopen heeft, minder onderhoud vereist.
gewoon een financieel plaatje.
quote:
Zo moet ik normaal altijd typen op mn stagequote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
probeer nou niet intelligent te typen, het slaat nergens op
Meer oefenen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo moet ik normaal altijd typen op mn stage
Als de vrouw het ermee eens is wil ik van een gedeelte van het geld dat de rolla opbrengt andere velgen kopen voor de celica. Maar ik ben bang dat dat nog wel een gevecht gaat worden.quote:
Was het niet een keuze tussen de MKIII en nieuwe velgen?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als de vrouw het ermee eens is wil ik van een gedeelte van het geld dat de rolla opbrengt andere velgen kopen voor de celica. Maar ik ben bang dat dat nog wel een gevecht gaat worden.
Maar ik wil dat wel érg érg graag.
jongen tochquote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo moet ik normaal altijd typen op mn stage
gewoon doenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als de vrouw het ermee eens is wil ik van een gedeelte van het geld dat de rolla opbrengt andere velgen kopen voor de celica. Maar ik ben bang dat dat nog wel een gevecht gaat worden.
Maar ik wil dat wel érg érg graag.
Kloptquote:Op zondag 8 mei 2005 20:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Was het niet een keuze tussen de MKIII en nieuwe velgen?![]()
Als zij dat ook nog weet is het een verloren strijdquote:
gewoon doordrukkenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als zij dat ook nog weet is het een verloren strijd
Dreigen met geheel onthoudingquote:
Ik zou daar in Ilonka's geval zeer content mee zijnquote:
Jij hebt mijn pik nog niet gezienquote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou daar in Ilonka's geval zeer content mee zijn
Hij grijpt alles aan om te compenseren, knopjes, veel (grote) auto's, enzquote:
nee.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef BazzoS het volgende:
Kleurverschil deur <---> achterpaneel?
[afbeelding]
Ja ik heb een kleine pik ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij grijpt alles aan om te compenseren, knopjes, veel (grote) auto's, enz
Ik lig niet aan de ketting, heb een auto welke meer ruimte heeft als welke van jou dan ook, heb nouwelijks verplichtingen, ik kan lekker genietenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja ik heb een kleine pik ja.
Maar ben wel getrouwd en heb 3 auto's dus ik heb ook geen flinke brandslang meer nodig![]()
![]()
jij hebt een nóg kleiner pikkie als tjabbo?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lig niet aan de ketting, heb een auto welke meer ruimte heeft als welke van jou dan ook, heb nouwelijks verplichtingen, ik kan lekker genieten
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij hebt een nóg kleiner pikkie als tjabbo?
Juist niet, doordat ik niet zoveel zekerheid heb, moeten die vrouwen toch ergens houvast aan hebben bij mijquote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jij hebt een nóg kleiner pikkie als tjabbo?
Jij moet veel geld uitgeven aan het scoren van meiden, en zelfs na veel drankjes is het afwachten of je wel wat krijgt. Ik heb zéker iets. Dus genieten? dacht het niet.,quote:Op zondag 8 mei 2005 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik lig niet aan de ketting, heb een auto welke meer ruimte heeft als dan welke van jou dan ook, heb nouwelijks nauwelijks verplichtingen, ik kan lekker genieten
zekerheid heeft toch niks met je pik te maken of welquote:Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, doordat ik niet zoveel zekerheid heb, moeten die vrouwen toch ergens houvast aan hebben bij mij
Ze houden zich vast aan de gedacht dat jij niet vooraan in de rij hebt gestaan met gezichten uitdelen omdat je ergens anders vooraan stond te wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, doordat ik niet zoveel zekerheid heb, moeten die vrouwen toch ergens houvast aan hebben bij mij
nee vrouwen willen een kleine auto voor zichzelf.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zekerheid heeft toch niks met je pik te maken of welheb je niet door dat dames graag een grote auto willen voro de boodschappen die er in passen?
Ik HEB de auto die ik wilquote:Op zondag 8 mei 2005 21:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij moet veel geld uitgeven aan het scoren van meiden, en zelfs na veel drankjes is het afwachten of je wel wat krijgt. Ik heb zéker iets. Dus genieten? dacht het niet.,
Wat heb je nou aan ruimte zonder kids oid?
Voor mij geen familiebak zolang dat niet nodig is. Ruimte? ik vraag m'n pa wel ff.
Dus da's nog vrijer. lekker de auto kopen die je wilt.
Voor een leuke achtergrond.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
tuurlijk, die steiger kun je makkelijk op man!
maar waarom zocht je een jachthaven?
en... MOOIE BAK
maw het maakt geen ruk uit wat je rijdt. Zolang je maar lekker kan beffen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik HEB de auto die ik wildie ruimte is handig voor mn neefje en nichtjes waar ik vaak oppas (wat vrouwen weer leuk vinden
).
Ik geef zeker niet extra geld uit om te scoren hoor, als ik ga stappen doe ik dat voor de gezelligheid, niet om te scoren. Trouwens, ik heb een vriendin waar ik altijd terecht kanzonder verplichtingen.
Dus het is zeker wel genieten, geen zorgen, geen gezeik, ik zie wel wat er komt en gebeurd, een vriendin? Leuk, gezellig, lekker. Geen vriendin? Relax, rustig, flirten.
Voor mij voorlopig geen lange vaste relatie en al zeker niet trouwen![]()
![]()
Ik heb echt geen klagen hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ze houden zich vast aan de gedacht dat jij niet vooraan in de rij hebt gestaan met gezichten uitdelen omdat je ergens anders vooraan stond te wachten.
Weten zij veel dat jij bij de grote bekken uitdeel rij stond
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ze houden zich vast aan de gedacht dat jij niet vooraan in de rij hebt gestaan met gezichten uitdelen omdat je ergens anders vooraan stond te wachten.
Weten zij veel dat jij bij de grote bekken uitdeel rij stond
whehehequote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maw het maakt geen ruk uit wat je rijdt. Zolang je maar lekker kan beffen.
Uiteindelijk komt t daar op neer jaquote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maw het maakt geen ruk uit wat je rijdt. Zolang je maar lekker kan beffen.
15 jarigenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt geen klagen hoorEn het is duidelijk dat jij niet weet in welke rij ik heb gestaan
@Bazzos, ik krijg vaak te horen iets in de richting van: "ooh, mooi, lekker grote achterbank <geile blik erbij> " De meeste vrouwen vinden het wel fijn dat als er maar 1 auto is, dat die wat groter is (maar dat kan ook aan het soort vrouwen liggen waarmee ik omga).
Bij mij: Oh Bas, lekker knus zo'n klein autootjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt geen klagen hoorEn het is duidelijk dat jij niet weet in welke rij ik heb gestaan
@Bazzos, ik krijg vaak te horen iets in de richting van: "ooh, mooi, lekker grote achterbank <geile blik erbij> " De meeste vrouwen vinden het wel fijn dat als er maar 1 auto is, dat die wat groter is (maar dat kan ook aan het soort vrouwen liggen waarmee ik omga).
vrij vertaald: Dat was één meisje neuken.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
dat was fucking 1 meisje![]()
verder is de minimum leeftijd 17 bij mij, liever zefls 18 + rijbewijs (kan ze terug rijden)
dit verhaal doet me denken aan de tijd dat ik 16 was. Toen had je ook meisjes die je geil stonden aan te kijken als je een scooter had. Deze stonden ook bekend onder de scooter sletjes.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik HEB de auto die ik wildie ruimte is handig voor mn neefje en nichtjes waar ik vaak oppas (wat vrouwen weer leuk vinden
).
Ik geef zeker niet extra geld uit om te scoren hoor, als ik ga stappen doe ik dat voor de gezelligheid, niet om te scoren. Trouwens, ik heb een vriendin waar ik altijd terecht kanzonder verplichtingen.
Dus het is zeker wel genieten, geen zorgen, geen gezeik, ik zie wel wat er komt en gebeurd, een vriendin? Leuk, gezellig, lekker. Geen vriendin? Relax, rustig, flirten.
Voor mij voorlopig geen lange vaste relatie en al zeker niet trouwen![]()
![]()
Hier waten 't scooterhoerenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit verhaal doet me denken aan de tijd dat ik 16 was. Toen had je ook meisjes die je geil stonden aan te kijken als je een scooter had. Deze stonden ook bekend onder de scooter sletjes.
Later vielen meisjes op jongens met een auto. Dat noemde ze dan auto hoeren.
Is maar wat je leuk geil en lekker vind
Ik heb haar niet eens geneuktquote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vrij vertaald: Dat was één meisje neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |