abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 21:18:12 #201
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26835291
Oh die gozer van die ZX7R is dezelfde die Martie en ik een wheelie zagen trekken bij een overvolle McDonalds. Lekker veilig ook een wheelie trekken van 2 meter om dan meteen in de remmen te moeten omdat er veel volk in de weg loopt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26835394
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Waar heb je 002.jpg vandaan? Die wil ik wel in groot formaat.
Van iemand die naar een website linkte naar "Deel I" en "Deel II" Ik zal zo even kijken.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:22:28 #203
17709 hollander172
pi_26835444
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

Van iemand die naar een website linkte naar "Deel I" en "Deel II" Ik zal zo even kijken.
Oh die had ik niet eens bekeken, gaat zo langzaam op die manier.
Zal zo even kijken wie dat was en dan even mailen, zit er nog meer tussen dat iemand op groot formaat wil hebben?
pi_26835681
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Oh die had ik niet eens bekeken, gaat zo langzaam op die manier.
Zal zo even kijken wie dat was en dan even mailen, zit er nog meer tussen dat iemand op groot formaat wil hebben?
In zijn sig, deel II: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php/15325

Je bent de enige dus ik denk het niet edit: groter staat er gewoon.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:37:34 #205
21094 hicham
hiesjam
pi_26835955
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:47 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als er gemeet is is het altijd gezellig, zodra er alleen geluld wordt gaat het meestal mis.
Dat probeerde ik ook een beetje aan te houden tijdens de lulmomenten in de meet Misschien voor alle meets bewaren Als er teveel geluld wordt, motor starten en aan het gas jengelen
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
petje af voor hicham @ klaverblad ik ging zo 90-100 km/h als er ruimte was ( auto's ) en die rode vlek bleef voortdurend in mijn spiegels
Doe jij maar je petje af voor jezelf

Wat mij opviel is dat jij die bochten gewoon retestrak maakt Gewoon in 1 haal strak erdoorheen, ik wil nogal eens naar binnen vallen of naar buiten schieten omdat ik net iets te hard ga of net iets te zacht en dan niet genoeg gas geef ofzo Bij jou is het gewoon 1 strakke lijn Ziet er mooi uit als 'buitenstaander' (niet op de motor zittende)
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
Oh die gozer van die ZX7R is dezelfde die Martie en ik een wheelie zagen trekken bij een overvolle McDonalds. Lekker veilig ook een wheelie trekken van 2 meter om dan meteen in de remmen te moeten omdat er veel volk in de weg loopt.
Staat bij mij op het filmpje. Althans, dat ze wegrijden. Gebeurd net buiten beeld. Je hoort het nog wel
  zondag 8 mei 2005 @ 21:43:01 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26836126
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
Eigen schuld dus, eikel.

Hoiii, jullie hebben allemaal een lekker gevoel he nou ik ook.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:44:18 #207
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26836170
achterkant
pi_26836187
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Eigen schuld dus, eikel.

Hehe, we hebben het op film.. het achterwiel voor 0,2 seconden dan he.

Volgens mij staat Raus daar op dit vage baggerfilmpje.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:47:19 #209
17709 hollander172
pi_26836259
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Eigen schuld dus, eikel.
Ik ben er niet bij geweest toen hij viel maar die eerdere wheelie kon ie gewoon niet maken wat mij betreft. Alles leuk en aardig maar tussen zoveel mensen en een beperkte ruimte een wheelie maken?
Op MF is zelfs gevraagd gewoon normaal te doen en geen risico's te nemen zodat ze volgende keer ook weer welkom zijn.
quote:

Nou die schijf nog vervangen + klauw, andere bandjes, kapjes spuiten etc. etc. Nee geintje, als jij er blij mee bent ik ook blij voor je.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:47:52 #210
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26836279
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
oe jij maar je petje af voor jezelf

Wat mij opviel is dat jij die bochten gewoon retestrak maakt Gewoon in 1 haal strak erdoorheen, ik wil nogal eens naar binnen vallen of naar buiten schieten omdat ik net iets te hard ga of net iets te zacht en dan niet genoeg gas geef ofzo Bij jou is het gewoon 1 strakke lijn Ziet er mooi uit als 'buitenstaander' (niet op de motor zittende)
dit was niet mijn 1e keer, he 1e keer ging ik niet harder dan 80 want toen keek ik de bocht niet ver genoeg door waardoor ik - precies wat jij nu omschrijft - naar binnen viel of weer te veel gas gaf...truc is een trekkende motor houden dan maak je 1 mooie lijn

maar doen we zeker nog een keer maar dan met betere omstandigheden en evt wat actiepics/vids als we iemand zich geroepen voelt om in de berm te gaan staan ofzo
pi_26836319
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar doen we zeker nog een keer maar dan met betere omstandigheden en evt wat actiepics/vids als we iemand zich geroepen voelt om in de berm te gaan staan ofzo
Ik weet nog wel iemand
  zondag 8 mei 2005 @ 21:50:00 #212
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26836348
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
Nou die schijf nog vervangen + klauw, andere bandjes, kapjes spuiten etc. etc. Nee geintje, als jij er blij mee bent ik ook blij voor je.
Verwijder jij dan even bij jezelf die rare kleurige stickers. Dan ben ik ook tevreden over jou.
  zondag 8 mei 2005 @ 21:52:24 #213
21094 hicham
hiesjam
pi_26836430
Hier nog twee filmjes. Filmpje 1 is gewoon een 360 graden draaien ergens op de megameet, met op de achtergrond iemand die de hele tijd aan z'n gashendel zat te trekken En filmpje twee zie je dus die gek zomaar in het midden een wheelypoging doet

Filmpje 1
Filmpje 2
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dit was niet mijn 1e keer, he 1e keer ging ik niet harder dan 80 want toen keek ik de bocht niet ver genoeg door - waardoor ik precies wat jij nu omschrijft - naar binnen viel of weer te veel gas gaf...truc is een trekkende motor houden dan maak je 1 mooie lijn

We gaan zeker nog een keer daarheen, maar eerst een stuntelmeet waar Makster en Pepijn bij zijn
pi_26836614

Wij zijn ook al weer thuis hoor. Onderweg hebben we nog wat gegeten, dus volgens mij waren we rond 20.30 binnen. Martie is op dit moment met de foto's bezig. Volgens mij zijn ze zo klaar, dus jullie zullen ze nog wel zien.

Het was ondanks het vrij slechte weer (hoewel ik veel erger had verwacht), toch erg leuk geweest vandaag! Ik vond het een leuk clubje, heel gezellig en lekker tempo gereden. Sorry voor het geklungel bij de Posbank. Martie had het later ook gemerkt: mijn voorband is op. Ik had zelfs moeite met de kleinste rotondes om de motor de bochten door te krijgen. Bij de Posbank was met name één bocht die spekglad was . Ik was daarna echt bang voor de rest, want ik dacht dat ik dwars de bocht door zou gaan. De band zorgde er steeds voor dat ik de bochten met moeite kon nemen. Later heb ik nog op de VFR gereden en toen was het weer klasse. Het vertrouwen kwam weer terug en toen heb ik best lekker gereden.

Het KB was ongetwijfeld leuk, maar vandaag niet echt aan mij besteed. Volgende keer beter!
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:02:39 #215
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26836770
mooi plaatje
pi_26836904
Damn vergeten langs te hoppen bij de Amsterdam Afterparty. Ach, we zouden toch naar het industrie terrein gegaan zijn terwijl ze dit jaar dus bij de Makro hebben gestunt. Ik tankte altijd rond de 180 km, maar nu staat er onderhand 260 op me teller (wel op reserve )

Posbank was niet zo erg, was nogal glibberig op sommige plaatsen daar, ik gleed overigens ook nog uit nadat we keerden en weer ons route vervolgden
pi_26836933
Bij dat restaurantje waar we met z'n allen waren, had ik op het laatst nog met een man gesproken. Hij had twee kleine meiden bij zich die mij graag wilden vragen hoe het was om bij een motorclubje te zijn. Ze vonden het heel stoer. De kleinste (geen idee hoe oud, maar ze zal misschien 3 of 4 jaar zijn) die had ook al op een motor gezeten bij de plaatselijke supermarkt

Pepijn: feli!! Ziet er heel mooi uit. Maar dat wordt nog steeds geen deelname aan verre meets of wel?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:07:53 #218
21094 hicham
hiesjam
pi_26836957
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Het was ondanks het vrij slechte weer (hoewel ik veel erger had verwacht), toch erg leuk geweest vandaag! Ik vond het een leuk clubje, heel gezellig en lekker tempo gereden. Sorry voor het geklungel bij de Posbank.
Het leek daar sowieso niet echt veilig dus als je ergens ging klungelen dan mocht je dat daar doen Toen we net dat stuk inreden floepte mijn achterband ook opzij op dat wildrooster Daarna nog een paar keer expres het gas opengedraaid als we bij die wildroosters kwamen die dingen zijn fucking glad
  zondag 8 mei 2005 @ 22:08:22 #219
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26836972
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:

Wij zijn ook al weer thuis hoor. Onderweg hebben we nog wat gegeten, dus volgens mij waren we rond 20.30 binnen. Martie is op dit moment met de foto's bezig. Volgens mij zijn ze zo klaar, dus jullie zullen ze nog wel zien.

Het was ondanks het vrij slechte weer (hoewel ik veel erger had verwacht), toch erg leuk geweest vandaag! Ik vond het een leuk clubje, heel gezellig en lekker tempo gereden. Sorry voor het geklungel bij de Posbank. Martie had het later ook gemerkt: mijn voorband is op. Ik had zelfs moeite met de kleinste rotondes om de motor de bochten door te krijgen. Bij de Posbank was met name één bocht die spekglad was . Ik was daarna echt bang voor de rest, want ik dacht dat ik dwars de bocht door zou gaan. De band zorgde er steeds voor dat ik de bochten met moeite kon nemen. Later heb ik nog op de VFR gereden en toen was het weer klasse. Het vertrouwen kwam weer terug en toen heb ik best lekker gereden.

Het KB was ongetwijfeld leuk, maar vandaag niet echt aan mij besteed. Volgende keer beter!
een band die op is en dan op die gladde weggetjes met bladeren en modder op de Posbank rijden is geen goed idee als ik het had geweten waren we wel een andere keer over de Posbank gegaan

maar goed, tis allemaal goed gegaan alleen rijd het niet lekker als je het vertrouwen in je motor even kwijt bent gelukkig kunnen jullie switchen
  zondag 8 mei 2005 @ 22:14:03 #220
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26837160
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn: feli!! Ziet er heel mooi uit. Maar dat wordt nog steeds geen deelname aan verre meets of wel?
Ik ga eerst een proefmeet doen, en dan zien we wel verder. Durf het in principe wel aan.

Ik heb wel vertrouwen in de toekomst met de KLX.
Alleen nu ik de foto''s van de CR ernaast hou zie ik pas wat voor best dat eigenlijk is.
De KLX in crossuitvoering oogt dan echt als een small iellig brommertje.
pi_26837181
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij dat restaurantje waar we met z'n allen waren, had ik op het laatst nog met een man gesproken. Hij had twee kleine meiden bij zich die mij graag wilden vragen hoe het was om bij een motorclubje te zijn. Ze vonden het heel stoer. De kleinste (geen idee hoe oud, maar ze zal misschien 3 of 4 jaar zijn) die had ook al op een motor gezeten bij de plaatselijke supermarkt
Lol, daar ging het dus over. Hicham zag ik ook nog lekker slippen met zijn achterband voor de volgende bocht van het klaverblad , wat minder had je achterrem gebruiken H. En nu zijn we ook allen benieuwd wat die pompbediende nou tegen je zei.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:17:17 #222
21094 hicham
hiesjam
pi_26837257
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Lol, daar ging het dus over. Hicham zag ik ook nog lekker slippen met zijn achterband voor de volgende bocht van het klaverblad , wat minder had je achterrem gebruiken H. En nu zijn we ook allen benieuwd wat die pompbediende nou tegen je zei.
Ja, ik wou Martie voorblijven omdat hij me misschien zou inhalen op het rechte stuk Maar remde iets te veel met m'n achterrem Martie zal het ook wel gezien hebben

Ik probeerde met mijn pinpas te tanken (kon dat uberhaupt wel daar ) maar het ging twee keer achter elkaar mis waardoor de pomp blokkeerde. Doen ze om fraude te voorkomen, maar ik had ondertussen ook al de slang gepakt omdat ik het dan maar contant wou betalen. Moest alleen even wachten tot de pomp deblokkeerde
  zondag 8 mei 2005 @ 22:17:50 #223
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26837280
HAHAHHAHAHAHAHA

Op verzoek aangepast

[ Bericht 63% gewijzigd door Makster op 08-05-2005 22:24:08 ]
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_26837372
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:17 schreef Makster het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHA

Doe is niet zo een grote foto plaatsen Alvast bedankt
pi_26837394
WEGhalen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')