Wow, die site is de bom trouwensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:39 schreef m021 het volgende:
Hier een topic over Biologie 1,2, VWO.
De informatie die hier staat, klopt die? Dus er komen helemaal GEEN vragen over genen, crossing-over, menselijke voortplantingshormonen, menstruatiecycli, etc.?
Dat waren namelijk precies de vragen die ik fout had in het oefenexamen.
Geen Hardy/Wijnberg tegengekomen in het 2003-I examen (die ik als oefenexamen gebruikte)...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef --Roos-- het volgende:
Ja, volgens mij ook: WEL Hardy&Wijberg (komt volgens mijn leraar zelfs ieder jaar in het examen terug) maar verder geen kruisingen etc. etc.
Hij legt het dan ook niet uit, hij noemt het alleen elke les opnieuwquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:43 schreef jagermaster het volgende:
het is Hardy-Weinberg
snap niet dat een leraar daar vanaf de kerst mee bezig kan zijn. Die ene vraag die je er misschien overkrijgt. Je snapt het of je snapt het niet. Het is gewoon een pure logica zeker voor vwo!
wt een tijd verspilling van die docent. Waarschijnlijk toch niet meer dan 1 of 2 vragen erover.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef commeric het volgende:
[..]
Hij legt het dan ook niet uit, hij noemt het alleen elke les opnieuw
w00t, zeker een handige site zeg! als je nog wat wil nakijken over een bepaald onderwerpquote:
dus HW bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij (en mijn leraar) komt er dit jaar juist veel populatiegenetica in het examen omdat de gewone genetica eruit is...
Moeilijkquote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef -XX- het volgende:
K vind biologie echt een leuk vakWel moeilijk, maar wel interessant!...
Daar kan ik me aandacht echt 100% aan houden!![]()
Maar dat is dan ook het enige wat lastig is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef -XX- het volgende:
haha!da smilie!
Maareh jah moeilijk ( sommige gedeeltes ) vooral dat met die kruising..
xX
( nee niet chromosomen enzo.. )
maar van dominant en reseccief enzoDat
XX op xX en dan een O en wow ofzo... you know :|
Voortplanting en genetica horen niet bij de examenstof dit jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef -XX- het volgende:
haha!da smilie!
Maareh jah moeilijk ( sommige gedeeltes ) vooral dat met die kruising..
xX
( nee niet chromosomen enzo.. )
maar van dominant en reseccief enzoDat
XX op xX en dan een O en wow ofzo... you know :|
oe pimpen met je leraar? Mijn leraar is de maker van biodata (heer v. Ruiten)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:09 schreef donald_dick het volgende:
bioplek is van mijn biologieleraar en die info klopt gewoon, anders heb ik het verlede jaar verkeerd geleerd
Ja tuurlijk ben je nog niet begonnen, het is pas over ruim een weekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef Fatality het volgende:
Het is gewoon verdomde veel en ik moet nog beginnen
of gewoon niet leren ging bij mij het vorige schoolexamen ook goed en dat was echt veel moeilijker dan zo`n csequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben je nog niet begonnen, het is pas over ruim een week. Dag ervoor vind ik wel prima planning.
Ja en tuurlijk heb ik het grootste gedeelte van die biologie boeken nog nooit gelezen en ben ik op de een of de andere manier altijd gematst met de SE's dus er valt zeker nog wel het een en andere te verrichten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben je nog niet begonnen, het is pas over ruim een week. Dag ervoor vind ik wel prima planning.
Sjeezus, zou ik ook zijn vergeten thanx zeg!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:31 schreef --Roos-- het volgende:
Opletten he! Je mag bij biologie geen GR gebruiken! Maar een 'normale rekenmachine' heb je wel nodig (oa voor H&W). Ik heb m'n goude oude casio (simpelste typ die bestaat) ook maar weer eens uit 't stof gehaald dus...
Dus de meiose kan je ook wegstrepen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:05 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Voortplanting en genetica horen niet bij de examenstof dit jaar.
Dus dat krijg je niet! (Hardy-Weinberg wel)
Ik moet zelf dat zenuwstelsel nog maar eens goed gaan leren... Als ik zo'n plaatje krijg met synapsen erin ben ik kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |