Mooi, dan kan Elif naar mij!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik denk dat t uit gaat gaan tussen elif en en ilias een keer
Op zijn Spaans neukt het natuurlijk lekkerder dan op zijn Hollands.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef MirSus het volgende:
Julia kan toch nog meer talen?! Snap het probleem niet
Het zou zo maar kunnen dat ze al die talen heeft moeten leren om voor de toeristen te kunnen zorgen.
brazilie toch?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom spreek Julia Spaans als ze uit Portugal komt?
Waarom niet? Die ken ik toch ook? Ik weet toch ook wat een testus carsinoom is en een subduraal hematoom en een pancrias.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom niet? Die ken ik toch ook? Ik weet toch ook wat een testus carsinoom is en een subduraal hematoom en een pancrias.
Wat denk jij nou? (Als je al wat denkt....quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:tsss nu niet interessant gaan lopen doen he... dat zijn de oorsnee mcw-termen...
oorsnee-termen is net zoiets als toetervalligquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat denk jij nou? Dat ik de dvd's van MCW uit mijn hoofd ken? Ik weet toetervallig ook wat "spasmoditis" is......
Btw.: wat zijn "oorsnee-termen"?
ik niet.. maar ik ben domquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
oorsnee-termen is net zoiets als toetervallig
spasmoditis kennen we hier allemaal
testiscarsinoom + pancreasquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom niet? Die ken ik toch ook? Ik weet toch ook wat een testus carsinoom is en een subduraal hematoom en een pancrias.
Bij die analfabeten hier valt dat toch niet op!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
testiscarsinoom + pancreas![]()
Mocht je behoefte hebben om je kennis bij te spijkeren: List and Glossary of medical terms
Julia's kennis zal niet verder gaan dan huis- tuin- en keukentermen...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij die analfabeten hier valt dat toch niet op!
Typisch weer zo'n analfabetentrekje: gelijk schelden, schoppen of slaan!quote:
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
testiscarsinoom + pancreas![]()
Mocht je behoefte hebben om je kennis bij te spijkeren: List and Glossary of medical terms
Julia's kennis zal niet verder gaan dan huis- tuin- en keukentermen...
Laten we overgaan naar een andere strijd: SBS vs. BNNquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
is de taalstrijd nu gestreden...?? 't is een beetje vermoeiend en totaal niet interessant...
quote:BNN aast op de soapserie ONM
BNN aast op de soapserie ONM (Onderweg naar Morgen). Het hardnekkige gerucht wordt bevestigd door omroepdirecteur Laurens Drillich. Er zouden zelfs al serieuze gesprekken hebben plaatsgevonden tussen de publieke jongerenomroep en producent Endemol. Het nieuws komt op het moment dat de onderhandelingen tussen Endemol en SBS 6 over een doorstart van ONM muurvast zitten.
Volgens Drillich kan een jongerensoap heel goed een publieke functie vervullen. "Je kunt bijvoorbeeld verhaallijnen inbouwen over actuele thema’s als zinloos geweld of racisme. Zoiets heeft vaak meer impact op jongeren dan de actualiteitenrubrieken."
De BNN-topman is optimistisch over de kans van slagen van zijn ambitieuze plan, dat de cast, medewerkers en de trouwe fans als muziek in de oren moet klinken.
Een maand geleden kondigde RTL-zender Yorin aan geen heil meer te zien in ONM. Het slechte nieuws kwam hard aan: zestig mensen in één klap werkloos.
Toen SBS 6 kenbaar maakte ONM te willen redden, werd de champagnefles al ontkurkt, maar witte rook bleef uit. SBS wil nu alleen kwijt dat er volgende week wellicht knopen worden doorgehakt, maar dan heeft BNN waarschijnlijk al toegeslagen.
BRON: Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |