al was het 100% geweest, dan nog zouden de knoeiertjes het verpestenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
De experimentele therapie heeft een slagingspercentage van 3,7%... m.a.w. RIP Daan.
Z'n feestverlichting staat zeker uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
LOL @ Hilly met z'n bril.
Julia was anders wel de leukste van 't stel vandaag...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Julia krijgt zelfs met stalen kisten nog glas in haar voetje
Nou das echt een boeiend typjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
en Xena, die vrouw krijgt echt geweldige teksten
Ik vind Daan vele malen leuker.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
Duuk was wel oke [behalve met z'n spermadonatielijntje]
Dan had ik het dus toch goed gehoord!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Vraag 1: Wanneer zijn Ilyas en Elif getrouwd?
Vraag 2: Waarom nodigt Ilyas Hugo uit voor z'n huwelijk?
ze zijn niet getrouwd, ze organiseerden 'n tijdje terug een trouwfeestje voor Tara en Tonnie...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Vraag 1: Wanneer zijn Ilyas en Elif getrouwd?
ze kan wel goed Nederlands... niet alleen de uitspraak maar ook d'r uitdrukken kloppenquote:Elif 2 is trouwens stukken leuker dan Elif 1. Deze laat zich niet zo opFOK!ken!
jij spoort écht niet......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Daan vele malen leuker.![]()
(En dit zeg ik niet om jou op stang te jagen)
Ze is er net een dag....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
na 'n paar weken.....
Ben bang van wel ja, ik vind haar helemaaaaaaaaaaaaaaal niks....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar.... maar... dat is toch grappig?!?!?
ik sta hier geloof ik echt alleen in he??
Dat zal wel een spektakel zijn ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
Tipje: Foppele komt za. in Laat ze maar lachen.....
[en aangezien ik m'n bloopers toch up to date wil houden, wordt dat 'n héél lang uur............]
nou 'n PA die precies weet hoe je je eitje wilt.... dat lijkt mij ook wel wat....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:24 schreef soapie het volgende:
Ben bang van wel ja, ik vind haar helemaaaaaaaaaaaaaaal niks....![]()
Nou een ei kan ik nog wel zelf koken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou 'n PA die precies weet hoe je je eitje wilt.... dat lijkt mij ook wel wat....![]()
Bij dat ei legde ik meteen de link naar de film 'Het 14e kippetje' (met Antonie Kamerling).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
nou 'n PA die precies weet hoe je je eitje wilt.... dat lijkt mij ook wel wat....![]()
En Elif die na een paar maanden al bijna perfect Nederlands kanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
En Iris herkend Hillard z'n stem niet eens.Lekker geloofwaardig....
![]()
heeft vast een inburgeringscursus moeten volgen en deze met succes afgelegdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
En Elif die na een paar maanden al bijna perfect Nederlands kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |