Jippie?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze heeft een zus en die heeft een set kiddies.
Zal tante Joyce leuk vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Silvie Meis in ONM als verpleegstertje
Kan Marnix weer z'n handen niet thuishouden
Ik ook niet! Wat een geile stoot is die Sylvie!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Silvie Meis in ONM als verpleegstertje
Kan Marnix weer z'n handen niet thuishouden
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ook niet! Wat een geile stoot is die Sylvie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een vrouw en kunt er niet over meepraten. Laat dat maar aan de mannen over!quote:
Waar heb ik die al eens eerder gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en kunt er niet over meepraten. Laat dat maar aan de mannen over!
Luister eens: ze heeft een paar flinke sappige stoten, dus is ze lekker! En ze is niet zo'n gratenkast als de meeste andere modellen!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:08 schreef Airelle het volgende:
Waar heb ik die al eens eerder gehoord.
Nee maar serieus.
Wat een dom en lelijk mens.
Ze is niet eens model.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Luister eens: ze heeft een paar flinke sappige stoten, dus is ze lekker! En ze is niet zo'n gratenkast als de meeste andere modellen!
Begrepen!? zal wel niet....![]()
Heeft ze een hoofd? Heb ik niet op gelet.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ze is niet eens model.
Oh en dat ze wat 'dikker' is, is het probleem ook niet.
Meer haar gezicht.
Het is alleen jammer dat ze geen hersens heeft, maargoed, dan kan ze in elk geval bij haar soortgenootje Troelia het cocosnoten sletje gaan zitten;)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Luister eens: ze heeft een paar flinke sappige stoten, dus is ze lekker! En ze is niet zo'n gratenkast als de meeste andere modellen!
Begrepen!? zal wel niet....![]()
Je bent vast niet de enige!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft ze een hoofd? Heb ik niet op gelet.....![]()
Ik vind Sylvie meer een Roxy. Lekker gevuld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Het is alleen jammer dat ze geen hersens heeft, maargoed, dan kan ze in elk geval bij haar soortgenootje Troelia het cocosnoten sletje gaan zitten;)
Excuses voor het taalgebruik![]()
Hoe bedoel je dat??? Ik dacht dat je een hekel aan Roxy had?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind Sylvie meer een Roxy. Lekker gevuld.
Spreek je weer tegen jezelf?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
zeg kinders, ga deze discussie eens even lekker ergens anders uitvechten ofzo........
Slecht geslapen ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:30 schreef babette21 het volgende:
zeg kinders, ga deze discussie eens even lekker ergens anders uitvechten ofzo........
Zoek je weer eens ruzie???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb trouwens in de wandelgangen gehoord dat Pauline van Rhenen terugkomt. Zij wordt de nieuwe directeur van 't AZB als Bettina opkrast, nadat Joyce door een ziekenhuisfout is overleden.
Beweert!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Zoek je weer eens ruzie???
Ach laat maar.......Ik hoef hier geen antwoord op.
Dit is de hoeveelste keer dat je dat beweerd?
Ik wil nu bijna iets heel ergs gaan roepen.....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beweert!
Het is echt waar. Nu de serie behouden blijft kan Aafke terugkomen. Bettina wil voor Pascal(le) gaan zorgen en daarom moet ze in het AZB het veld ruimen. Joyce gaat na een blunder van een anesthesist de pijp uit en daardoor is er voor Aafke ruim baan om terug te keren.
nee hoor totaal niet... ik help alleen even herinneren aan de policy hier: het wiv-negeer-beleidquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Slecht geslapen ofzo?
Oh? Sinds wanneer is die ingegaan???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor totaal niet... ik help alleen even herinneren aan de policy hier: het wiv-negeer-beleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |