lmaoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef Laton het volgende:
Van achter je fornuis
Haha ik denk ook dat dat de oplossing isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Dit is een Griekse ei: Y.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Byte_Me het volgende:
grieks is anaal, dus grieks ei = ...
Die link had ik nog niet eens gelegd maar ik denk dat je het mysterie voor TS hiermee opgelost hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Dit is een Griekse ei: Y.
Zou nog best kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:26 schreef mirelia het volgende:
[..]
Haha ik denk ook dat dat de oplossing is
Hij heeft veel over de griekse Y gehoord
LOLOLOL
Kijk dan: http://www.google.com.sg/search?hl=en&q=grieks+ei&btnG=Google+Search&meta=quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja leuk hier heb ik dus geen bal aan
Dat dénk ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:39 schreef Fling het volgende:
Alvast een linkje voor TS voor zometeen![]()
![]()
Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 13
Recepten voor Griekse ei-limoensoep is toch wat anders dan recepten voor Grieks ei hoor.quote:
Lees de Openings post van ts nog eens, denk je echt dat al die keren dat ie wat gehoord heeft dat mensen het over grieks(e) ei hadden, men het over ei-limoensoep had?quote:
Wat is het dan, volgens jou?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:28 schreef Oblivion het volgende:
*kuch* lezen jullie ook even mijn hele post?![]()
Het bestaat dus wel.![]()
De verwarring kwam omdat zijn moeder het over een russisch ei had...
Ontopic: Wat kan hij nog meer 'grieks' maken voor zijn vriendin.
En laat de sex grapjes maar achterwege...![]()
Het is dus een benaming voor een soort soep.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het dan, volgens jou?![]()
Ik snap trouwens niet waarom TS zonodig Grieks moet koken voor zijn vriendin? Als ik bij mijn Italiaanse vriendje op bezoek ga, verwacht ik ook geen hutspot.
Ik vraag me oprecht af of hij inderdaad die soep bedoelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is dus een benaming voor een soort soep.
Jij hoeft TS ook niet te snappen, hij wil dat graag, laat hem.
Hij vraagt niet om een topic vol met lollige geintjes en geen antwoord.![]()
Zeg... gebruik eens een gewoon toontje wil je...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of hij inderdaad die soep bedoelt.
En het gaat er niet om of ik hem snap. Mijn vraag was meer een advies aan TS, al snap jij dat niet.
Niks mis met lollige grapjes.
Excuus!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeg... gebruik eens een gewoon toontje wil je...
Discussie tussen jullie over, weer verder over Grieks/Russisch ei/soep graag
Iets met droge worst.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Laat haar kennis maken met de nederlandse keuken.
Dan weet je gelijk zeker dat ze nooit meer naar Nederland komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Laat haar kennis maken met de nederlandse keuken.
Alsof de griekse keuken zo hoog culinair is, maar goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk zeker dat ze nooit meer naar Nederland komt.
griekrestaurant en daar grieks ei bestellen, misschien krijg je het...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Alsof de griekse keuken zo hoog culinair is, maar goed.
TS kan zijn vriendin beter mee uit eten nemen, dat is toch veel leuker?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:18 schreef Libris het volgende:
Stel jij gaat naar Griekenland, wat heb je dan liever een goed Grieks gerecht of een slechte imitatie van een Nederlands gerecht...?
Waar staat dat dan volgens jou in die post van jou?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:28 schreef Oblivion het volgende:
*kuch* lezen jullie ook even mijn hele post?![]()
Het bestaat dus wel.![]()
...
Moet ik uit deze post de bevestiging gehaald hebben dat het gerecht bestaat?quote:Waar zijn nu de grappenmakers?
DonVincenzo, staat er wat in de url die edjuh gegeven heeft?
Want volgens mij is het niet iets als een 'ei'...
Maar meer een algemene benaming voor kip?
In al die google-links wordt het greek egg-lemon soup genoemd, waar kunnen we dan terugvinden dat grieks ei een synoniem is voor griekse ei-limoensoep? Ik geloof er geen bal van dat mensen een soepje 'grieks ei' noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is dus een benaming voor een soort soep.
..
Ik zie griekse ei-limoensoep, griekse ei-biscuit etc, maar nergens een 'grieks ei' an sich.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:23 schreef Oblivion het volgende:
Greek-egg & lemon soup.
Wat is een greek-egg? Een russisch ei? Ik denk het niet...![]()
Het staat gewoon in de url, moet je 'm wel even aanklikken.![]()
Greek-egg
Ah, die goeie ouwe heerlijke Gelderse rook.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:31 schreef LibertarianX het volgende:
Zoals je gelderse rook-worst hebt, het gelderse slaat op de worst, niet op de rook.
Zo misschien duidelijker?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:55 schreef Oblivion het volgende:
Waar zijn nu de grappenmakers?![]()
DonVincenzo, staat er wat in de url die edjuh gegeven heeft?
Want volgens mij is het niet iets als een 'ei'...
Maar meer een algemene benaming voor kip?
Behalve dan dat een 'lemon' nog steeds een 'citroen' is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Recepten voor Griekse ei-limoensoep is toch wat anders dan recepten voor Grieks ei hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |