"like doh"? Vertaling?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:07 schreef Neva het volgende:
like doh
Love and Peace voor MTV ReAct Now kan je bekijken of downloaden op mtv.com/overdrivequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef m021 het volgende:
U2 @ Shelter From The Storm benefietconcert
http://www.u2-zootopia.de/u2-one.wmv
ik rekende op een 'the months after'quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:40 schreef m021 het volgende:
Nu U2 - The weeks after vol is kunnen we wel verder in deze, lijkt me.
Klopt, ik heb met de Media Markt gebeld en die zeidan dat ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:16 schreef dilligaf het volgende:
Ik baal ervan dat die dvd dinsdag pas uit komt. Ik heb hem bij bol.com besteld, hij zou de 11e geleverd worden. Kreeg gisteren een mailtje dat tie dinsdag pas komt![]()
Ksssst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef greatgonzo het volgende:
Vanmiddag bij de MM de single disc voor 14,95 gehaald.
Hij staat nu te draaien, en wat een meesterlijke DVD wederom
Favo tot nu toe: cry/electric co, wat geweldig!!
EN the joshua tree dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:14 schreef Ritchie het volgende:
Ik vind het ook jammer idd dat er zo weinig van Pop en Zooropa wordt gedaan.. dat zijn samen met Achtung Baby toch mijn favorietste U2 cd's
Ik zou medelijden met je hebben als het om iets ging dat honderden euro's kost, maar kom op. 16 euro. Daar hoef je toch niet eens rekening mee te houden. Als ik boodschappen ga doen voor een paar dagen ben ik al meer kwijt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik krijg nu weer last van het koopkracht-syndroom....Ik moet op me poen wachte
![]()
Is die uitzending niet te verkrijgen op Zweedse nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef Murray het volgende:
[..]
In Zweden is trouwens al dik anderhalf uur van de DVD uitgezonden, gewoon op TV.
Weet ik...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik zou medelijden met je hebben als het om iets ging dat honderden euro's kost, maar kom op. 16 euro. Daar hoef je toch niet eens rekening mee te houden. Als ik boodschappen ga doen voor een paar dagen ben ik al meer kwijt.![]()
Brrr, zeg dat soort dingen alsjeblieft niet meer.quote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom net een versie van Onedoor Robbie Williams tegen op m'n HD. Klinkt niet eens zo heel verkeerd
.
Ik vraag 'm voor kerst. Geduld is een schone zaak....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik krijg nu weer last van het koopkracht-syndroom....Ik moet op me poen wachte
![]()
Bonisch geduld is amper op te brengen door bepaalde iemanden...quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vraag 'm voor kerst. Geduld is een schone zaak....
![]()
Nah, dat is weer van een heel andere orde ...quote:Op maandag 14 november 2005 10:14 schreef m021 het volgende:
[..]
Brrr, zeg dat soort dingen alsjeblieft niet meer.
Dat is bijna net zo erg als zeggen dat Kane's "With Or Without You" DVD goed is.![]()
quote:15.11.2005
A Day in The Life of Edge
Edge and Bono were caught on camera in Miami yesterday afternoon and evening. Guitarist and singer were spotted on South Beach Miami singing In A Little While at a life guard tower. Crowds gathered and fans were delighted to be part of the filming of A Day In The Life of Edge.
Filming continued outside the American Airlines Arena before the show last night where Edge led the crowd in a rousing version of 'Streets' and then, using a megaphone, a repeated chant of 'Bono, Bono, Bono'.
To add to the excitement and intrigue, City of Blinding Lights opened with Bono
and the camera filming the very loud Miami audience.
Whats it all about?
Watch this space.
Ze beginnen bijna elk concert met City of Blinding Lights, alleen tijdens het Europese deel van de tour niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de FRS. Ik ga hem nu maar even opzetten. Wel een aparte tracklist trouwens, beginnen met City of Blinding Lights. Er komt toch ook nog een Europese DVD?
En wanneer gaan ze weer touren... ik wil weer.
-edit- Ik vind het wel jammer dat de DVD weer zo'n vage hoes is en geen standaard DVD-hoesje. Dat staat veel mooier in m'n collectie.
Dat had te maken met hun videoschermen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de FRS. Ik ga hem nu maar even opzetten. Wel een aparte tracklist trouwens, beginnen met City of Blinding Lights.
Verslag van een fan http://atu2.blogspot.com/(...)houghts-on-edge.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:58 schreef calvobbes het volgende:
Van de U2 site
[..]
Vandaag maar eens de DVD halen
Argh.. Dat is wel heel mysterieus, ben dan ook wel heel benieuwdquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef Murray het volgende:
Verslag van een fan http://atu2.blogspot.com/(...)houghts-on-edge.html
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/atu2com/sets/1368034/
Ben benieuwd waar dit voor is.
Ja, dat klinkt inderdaad wel logischquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat had te maken met hun videoschermen.
In Europa wachtten ze daarmee totdat het een beetje donker was. Dan kwamen de videoschermen pas "tot leven" als je ze wat beter zag. In Amerika hadden ze daar geen last van omdat ze altijd indoor zaten. En het is een briljant openingsnummer zo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:00 schreef Luni het volgende:
Media Markt Rotterdam Centrum had hem rond de middag nog niet, er waren wel pallets met voorraad binnen gekomen, dus in de loop van e dag zou hij er wel zijn, maar dan heb ik geen tijd![]()
.......en dan horen we vanzelf of jij hemquote:Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik ga straks eens een rondje fietsen om te kijken of ze hem ergens hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |