Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dit ging over Slane Castle en daarop hebben ze die fout inderdaad niet gemaakt![]()
Net als Mysterious Ways. Maar dit ging over Onequote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw topic gemaakt, nadat na mijn reaktie de vorige gesloten werd.
Waar waren we gebleven? Discussie over de aanstaande DVD en die van Boston/Slane Castle tijdens de Elevation-tour...
Dit was mijn laatse posting inclusief quoot:
[..]
Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:32 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Net als Mysterious Ways. Maar dit ging over One![]()
Ja het werd te verwarrend denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?![]()
topics zitten vol na 255 posts en gaan dan automatisch opslotquote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat de reden dat het topic na mijn posting gesloten werd?![]()
psst volgens mij was ie niet serieusquote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
topics zitten vol na 255 posts en gaan dan automatisch opslot
quote:
Dat slaat idd ook nergens opquote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Wel degelijk, Gone is er uit geknipt en als bonus track ergens op de DVD geplakt....
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar staat ie dan?quote:
Kijk, zo kom je onbedoeld toch nog eens ergens....quote:Op maandag 25 juli 2005 19:48 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar waar staat ie dan?![]()
Hehe, inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, zo kom je onbedoeld toch nog eens ergens....![]()
Daar zie ik 'm inderdaad niet tussen staan. Wel screensavers, wallpapers en meer van die zooi, plus een 360 graden view met drie nummers die ook op de film staan.quote:Die track kan je alleen vinden als je de DVD in je PC stopt, bij de zogenaamde DVD-ROM bonus tracks (of was nou een andere track, begin te twijfelen...)
Die bedoel ik dus, die opname met Bono's dochter, dacht dat dat Gone was.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef BUG80 het volgende:
Bedoel je dan toch niet Mysterious Ways, met een optreden van het dochtertje van Bono?
Wowquote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus, die opname met Bono's dochter, dacht dat dat Gone was.
Heb de DVD al 2 jaar niet gezien, Bono's en Edge's dochters wel op 13-07. Eén van hen nog een vuurtje gegeven ('do you have a lighter?'), die aansteker is te koop....![]()
Lijkt meer dan het was, de dames stonden in het pad tussen de bomb shelter en de catwalk aan Adam's zijde (ruimte voor beveiliging en roadie's), precies op het punt waar ik in de bomb shelter stond. Maar dat van die aansteker klopt wel, Edge dochter (type Paris Hilton) vroeg een vuurtje en ik heb haar mijn wegwerpaansteker gegeven, ze stak haar sigaret op en daarna kreeg ik de aansteker weer terug. Niks spannends op zich dus, iedere ander had een vuurtje van me kunnen krijgen..quote:
Ik denk dat je instinct je zei dat je niet door moest vragenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt meer dan het was, de dames stonden in het pad tussen de bomb shelter en de catwalk aan Adam's zijde (ruimte voor beveiliging en roadie's), precies op het punt waar ik in de bomb shelter stond. Maar dat van die aansteker klopt wel, Edge dochter (type Paris Hilton) vroeg een vuurtje en ik heb haar mijn wegwerpaansteker gegeven, ze stak haar sigaret op en daarna kreeg ik de aansteker weer terug. Niks spannends op zich dus, iedere ander had een vuurtje van me kunnen krijgen..
Of was het nou een ouderwetse versiertruc die ik aan me voorbij heb laten gaan?![]()
Ik geef toe, ik let niet op, maar gaat dit over de Atomicbomb dvd?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad.
[..]
Daar zie ik 'm inderdaad niet tussen staan. Wel screensavers, wallpapers en meer van die zooi, plus een 360 graden view met drie nummers die ook op de film staan.
Bedoel je dan toch niet Mysterious Ways, met een optreden van het dochtertje van Bono? Die staat als bonus track in het hoofdmenu. Die hebben ze expres apart gedaan, waarom precies bestaan verschillende theorieën over. Zo zou Bono de track er eerst niet in willen hebben, vanwege de privacy van zijn dochter. Het kan ook zijn dat ze die er filmtechnisch niet tussen vonden passen (in die song passen ze veel trucjes toe).
Nee, de Slane Castle DVDquote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik let niet op, maar gaat dit over de Atomicbomb cd?
Ik denk het ook, alhoewel ik Bono's dochters leuker vond.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:36 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je instinct je zei dat je niet door moest vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |