Ik nu ook niet meer, mensen die gaan slapen zijn best okayquote:
tof, kan ik tien euro van je lenen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:52 schreef onderjas het volgende:
Ej, confilct, ik woon bij jou "in de buurt"
Ik ook van jouquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, mensen die gaan slapen zijn best okay
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heinekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
Ik ben ook heel okay.. ik ga zo slapen(maar nu nog even niet)
ik ga ook zo slapen maar nu nog nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
Ik ben ook heel okay.. ik ga zo slapen(maar nu nog even niet)
slootwater met alcoholquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heineken
hee mag ik jou iets vragen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heineken
Ze weet niet eens wie ik ben, ik krijg nooit serieus antwoord van haarquote:
Hier slapen ze of werken ze, lekker rustig dus nuquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mijn zusje en ouders btw wel, maar die slapen gelukkig ooklekker rustig
wat? bier in het algemeen? bavaria of heineken???? ik lust ook andere dingen hoor bradwurst enzoquote:
werken om 2 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier slapen ze of werken ze, lekker rustig dus nu
ik kan even niet volgen hoor. ik hots van ONZ naar USquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wie ik ben, ik krijg nooit serieus antwoord van haar
vertel jij het maar![]()
quote:
kijk met jou kan ik praten(als ik zin heb teminste)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt een kutava maar bent voor de rest oaky, denk ik
heinekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wat? bier in het algemeen? bavaria of heineken???? ik lust ook andere dingen hoor bradwurst enzo
Nachtdienst noemen ze dat welquote:
ik ben verliefd op jou!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt een kutava maar bent voor de rest oaky, denk ik
Laat maar zitten, ik vraag het ooit nog wel eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan even niet volgen hoor. ik hots van ONZ naar US
Laat ik nu net geen zin hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten(als ik zin heb teminste)
Truequote:
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik vind jou nog toffer dan the_legend_killer
Ik ken niemand met nachtdienstquote:
ik zal er om denken en anders is het eg kei jammer vôg hemquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.
quote:
het duurde ffquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ah, de geheime SC gevonden, het lijkt wel oorlog
Helmond is veel stoerderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |