En je vond het nog een goed topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef mister_dog het volgende:
damn dat slotje laat lang op zich wachten vandaag
Lijkt een beetje op een linkse hetze tegen BrauNquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef mister_dog het volgende:
wat zijn er tegewoordig trouwes veel topics over brauN....krijgen jullie daar voor betaald of zo?? promotie stunt???
ja dat krijg je he met een gespleten persoonlijkheidquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En je vond het nog een goed topic
zo he das coooooolquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:48 schreef kokos het volgende:
Ik klikte inderdaad op BrauN. Letterlijk op de naam
Ik weet hoe je goede TT's maaktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:48 schreef kokos het volgende:
Ik klikte inderdaad op BrauN. Letterlijk op de naam
Mijne zijn beterquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet hoe je goede TT's maakt
quote:
he ik daarquote:
wamoejevame?quote:
dit is toch de sc?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
@ the_legend_killer: mijn topic gaat lekekr veeeeeeel beter...jouwe flopt
dachenisorryquote:
nee nu is het daarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
Hier is het dus voor vannacht?
wtf is dat????quote:
slowchatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wtf is dat????
ben nog maar een mother fokkertje ben hier nog neit zo heel lang...ken nog niet al die afkortingen
SC SC, wie doet er mee?quote:
hier!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
SC SC, wie doet er mee?
SC SC, ollee ollee
Mis, het is nu hierquote:
I am inquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
SC SC, wie doet er mee?
SC SC, ollee ollee
Vroeger mocht er pas een sc komen na 12 uurquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef mister_dog het volgende:
ow oke...daar ben ik heel goed in als het laat is)
mooi het is nu 01.45 uurquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Vroeger mocht er pas een sc komen na 12 uur![]()
SC is stoerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
I am in
Weet niet of ik het nog ken maar proberen kan altijd
Yeah SCSC
![]()
Nog veel vroegerder mocht het de hele dagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Vroeger mocht er pas een sc komen na 12 uur![]()
saraquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:44 schreef sararaats het volgende:
slowchat !!!!! woepie !!!
eg kei veelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
Kijk, en dit is het gemiddelde niveau van het gemiddelde slowchat topic.. damn wat heb ik dat gemist
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog veel vroegerder mocht het de hele dag
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:44 schreef sararaats het volgende:
slowchat !!!!! woepie !!!
ik lurk meer dan ik postquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
sara
Je bent ook weer van de partij
Je bent in het goeie topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:46 schreef kanaiken het volgende:
Hellow mensen
Ik kom hier maar ff kieken, aangezien GCSC nu dood is
Ze zien ons als baggerusersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef onderjas het volgende:
[..]
SC is stoersnap nog steeds niet waarom het afgeschaft was
Ik moet elke keer weer lachen als ik jou ziequote:
Tsskquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zien ons als baggerusers
Jij en ik, bagger
Kasta heeft me erop gewezen, na het sluiten van mijn biertopicquote:
Het nivo is hier bijna hetzelfde dus welkom hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:46 schreef kanaiken het volgende:
Hellow mensen
Ik kom hier maar ff kieken, aangezien GCSC nu dood is
geweldig topic was het hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen als ik jou zie
sorry hoor![]()
Same here, lurken is leukquote:
Hans teeuwen gekeken, maar kende hem alquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
Wat hebben jullie gister uitgespookt, kleine dondersteentjes?
*voelt zich gelijk thuisquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het nivo is hier bijna hetzelfde dus welkom hier
Ik had het gelezen in je sigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
Sara and Yvonne sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G !
sorry, kon het niet uithouden
fokken natuurlijk en zuipen met maten enne nog veel meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
Wat hebben jullie gister uitgespookt, kleine dondersteentjes?
En ook dat klaagtopic daarnaquote:
zuipend met maten fokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef mister_dog het volgende:
[..]
fokken natuurlijk en zuipen met maten enne nog veel meer
Moet yvonne uberhaupt wel iets van jou hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
Sara and Yvonne sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G !
sorry, kon het niet uithouden
ik ook maar mt een paar bier is hij echt uber grappigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hans teeuwen gekeken, maar kende hem al
quote:
vraag het haar eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moet yvonne uberhaupt wel iets van jou hebben?
Nope, toevallig nietquote:
:^)quote:
het was wel schattig hoorquote:
wij jou nietquote:
ze kent jou beter dan mijquote:
Ik nu ook niet meer, mensen die gaan slapen zijn best okayquote:
tof, kan ik tien euro van je lenen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:52 schreef onderjas het volgende:
Ej, confilct, ik woon bij jou "in de buurt"
Ik ook van jouquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, mensen die gaan slapen zijn best okay
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heinekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
Ik ben ook heel okay.. ik ga zo slapen(maar nu nog even niet)
ik ga ook zo slapen maar nu nog nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
Ik ben ook heel okay.. ik ga zo slapen(maar nu nog even niet)
slootwater met alcoholquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heineken
hee mag ik jou iets vragen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zo nu eerst een bavar...uhh nee doe toch maar een heineken
Ze weet niet eens wie ik ben, ik krijg nooit serieus antwoord van haarquote:
Hier slapen ze of werken ze, lekker rustig dus nuquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mijn zusje en ouders btw wel, maar die slapen gelukkig ooklekker rustig
wat? bier in het algemeen? bavaria of heineken???? ik lust ook andere dingen hoor bradwurst enzoquote:
werken om 2 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier slapen ze of werken ze, lekker rustig dus nu
ik kan even niet volgen hoor. ik hots van ONZ naar USquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wie ik ben, ik krijg nooit serieus antwoord van haar
vertel jij het maar![]()
quote:
kijk met jou kan ik praten(als ik zin heb teminste)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt een kutava maar bent voor de rest oaky, denk ik
heinekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wat? bier in het algemeen? bavaria of heineken???? ik lust ook andere dingen hoor bradwurst enzo
Nachtdienst noemen ze dat welquote:
ik ben verliefd op jou!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt een kutava maar bent voor de rest oaky, denk ik
Laat maar zitten, ik vraag het ooit nog wel eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan even niet volgen hoor. ik hots van ONZ naar US
Laat ik nu net geen zin hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten(als ik zin heb teminste)
Truequote:
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik vind jou nog toffer dan the_legend_killer
Ik ken niemand met nachtdienstquote:
ik zal er om denken en anders is het eg kei jammer vôg hemquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.
quote:
het duurde ffquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ah, de geheime SC gevonden, het lijkt wel oorlog
Helmond is veel stoerderquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik vind mij ook toffer. Maar hij komt uit Limburg, dus je moet hem er niet mee gaan pesten.
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maar goed, nog gezellig hier?
* Uitlegt *quote:
Welcome to you sir.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ah, de geheime SC gevonden, het lijkt wel oorlog
ja, daar slaan ze pas echt raak!quote:
ruilen tegen je zusjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is er nog bier? Want ik trap net de laatste los
dat is dat ze elkaar slaan en schoppenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, daar slaan ze pas echt raak!
Zo gaat het in Helmond:
Wat nou zinloos geweld? Wat is dat.... geweld?
oeeeeh, THA KNOWLEDGE, it's killing mequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Uitlegt *
In een nachtdienst werken mensen s,nachts
and a beer pleasequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welcome to you sir.
Do you need your jacket or can I hang it?
Please take a seat.
May I take your order?
Would you like fries with that?
Kan nietquote:
Laatst schopte een blanke(!) me nadat hij vroeg "Wat kijk jij?" en ik wist geen antwoordquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, daar slaan ze pas echt raak!
Zo gaat het in Helmond:
Wat nou zinloos geweld? Wat is dat.... geweld?
ik moet lachenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Laatst schopte een blanke(!) me nadat hij vroeg "Wat kijk jij?" en ik wist geen antwoord
Je begreep het?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
oeeeeh, THA KNOWLEDGE, it's killing me![]()
hoezo tis nog vroegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:04 schreef onderjas het volgende:
best druk voor het tijdstip
best wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:04 schreef onderjas het volgende:
best druk voor het tijdstip
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:05 schreef onderjas het volgende:
[..]ik was te zat om terug te schoppen anders had ik dat wel gedaan
neequote:
[insert]banana + questionmark [/insert]quote:
Was geen vraagquote:
nou ik kijk wat voor lekker kontje je vriendin heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:06 schreef onderjas het volgende:
Er is ook geen fatsoenlijk antwoord op he? op de vraag "wat kijk jij?".
ik kan nog steeds niet volgen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wie ik ben, ik krijg nooit serieus antwoord van haar
vertel jij het maar![]()
Dan zou de vraag zijn "naar wat kijk jij?"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
nou ik kijk wat voor lekker kontje je vriendin heeft
nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dan zou de vraag zijn "naar wat kijk jij?"
gelukkig, ik hou er niet van als mensen mij begrijpenquote:
Adios, en handjes boven de dekens hèquote:
dan vraagt hij toch of vriendin lief het doetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Adios, en handjes boven de dekens hè
boeiuhhquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Niet? Maar op dat moment was er trouwns geen wijf in de buurt
Deze dan:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
die is eng nu durf ik niet meer te gaan pitten
eide scquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Doei doei, ik ga ook zo want iedereen gaat ook
Trusten Janetjequote:
I'm over herequote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
PS, ben jij er nog?
Das enquissie ofzo toch?quote:
Does niet, je zingt valsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:17 schreef onderjas het volgende:
lalala
* Niet lang boos kan zijnquote:
Weet k, maar er is een user die dat plaatje ook heeft.quote:
Anguisyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet k, maar er is een user die dat plaatje ook heeft.
Iig een soortgelijk plaatje
Leer eens klokkijkenquote:
Da's dr zusjequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:28 schreef onderjas het volgende:
Het is toch half 3? of ja 2 voor half 3
Trusten Peetquote:
He scheet, ben je er ook weer?quote:
Het zijn allemaal eikels stuk voor stuk, de enne iets meer dan de ander maar goed ...Dirkh valt wel mee trouwensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Net zoals Conflict , Dirkh , Ruis en Havoc
Het is eruit,
Ik moest bekennen
ik vind jou wel tof eigenlijk! Ik kijk tegen jou opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:06 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal eikels stuk voor stuk, de enne iets meer dan de ander maar goed ...Dirkh valt wel mee trouwens
dat zal wel meevallen, ik ben niet zo grootquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:08 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik vind jou wel tof eigenlijk! Ik kijk tegen jou op![]()
Volledig mee eens!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is eruit,
Ik moest bekennen
om dat jij nog maar een klein fokkertje bentquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:16 schreef Anna-bella het volgende:
Wanneer krijg ik nou eens een naamtopic.
Schijtfok!.
1.75m valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
om dat jij nog maar een klein fokkertje bent![]()
dan is er toch echt iets mis met jouquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is eruit,
Ik moest bekennen
Tof hèquote:Op zondag 8 mei 2005 00:07 schreef mister_dog het volgende:
zo he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |