abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 09:00:01 #176
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26844624
Ik vind het enorm fout dat je bent vreemdgegaan ! Je had het sowieso eerst moeten uitmaken en dan nog, een vent van 30!! kom op zeg
edit: wat ikbenkiwi zegt dus
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 9 mei 2005 @ 11:47:25 #177
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_26848104
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zegt dan meer over jou dan over TS.
T zegt vooral dat ie wat duidelijker is in de omgang dan TS
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26850242
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt een mening. Want het is wel erg eendimensionaal als je op basis van één enkele keer vreemdgaan en dan ook nog met iemand waarmee je verder wil een slet bent.
Hey thxxx voor de moeite, DS4, maar zolang ik zelf maar weet dat ik geen slet ben is het verder wel goed.. Ik bedoel, niet dat het me wat kan schelen wat mensen op een forum daarvan denken. (Ik kan het natuurlijk ook in mn profiel vermelden.. )

Van mn vriendengroep kan me dat wel degelijk wat schelen, maar daar gaat het (hopelijk) vast niet op deze manier.
I can't do this, you can't do that
They feed us lines but I won't act
pi_26850558
En heb je het nu al uitgemaakt, of zit die arme jongen nog steeds met de illusie dat hij een leuke vriendin heeft, i.p.v. iemand die hem bedriegd. Of vind je het verder wel goed zo, beetje rondneuken en ondertussen mooi weer spelen en hier een beetje komen doen dat het allemaal zo verschrikkelijk is?

Als je een beetje ruggegraat hebt dan maak je het vandaag nog uit. Moeilijk voor hem, maar dan heeft hij tenminste sneller kans op een persoon die wel verliefd op hem kan zijn.
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  maandag 9 mei 2005 @ 13:27:32 #180
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_26850791
Nee joh prince, er zijn pas 5 dagen voorbij sinds het topic geopend werd
en dat met 5 maanden twijfel...

Weet je vriend trouwens dat je twijfelt? Heb je er met hem over gepraat?
Besef je ook wel dat je al 1/5 van je relatie er aan twijfelt?

Hmm, ja... en je bent een grote meid als je vreemdgaat nadat de twijfels zijn toe geslagen... Dat zal je veel credits opleveren bij iedereen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 9 mei 2005 @ 14:23:15 #181
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_26852363
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef hey_jude het volgende:
Hey thxxx voor de moeite, DS4, maar zolang ik zelf maar weet dat ik geen slet ben is het verder wel goed.. Ik bedoel, niet dat het me wat kan schelen wat mensen op een forum daarvan denken. (Ik kan het natuurlijk ook in mn profiel vermelden.. )

Van mn vriendengroep kan me dat wel degelijk wat schelen, maar daar gaat het (hopelijk) vast niet op deze manier.
Je denkt er zelf wel lekker makkelijk over vind ik. Het lijkt je niet echt uit te maken wat je vriend er van denkt. Ik ben werkelijk benieuwd wat de reacties van jouw vriendengroep zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  Moderator maandag 9 mei 2005 @ 16:55:26 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_26856843
Wat TS wil is gewoon het op een manier uitmaken dat zij er de minste last van heeft. Lekker makkelijk. Wat HIJ vind is niet meer belangrijk, ongeacht wat je hier zegt, wat hij vind boeit je niet meer. Je bent daar ook niet mee bezig. Jij bent vreemdgegaan, maar je wil ook weten hoe JIJ er het beste van af komt. Te belachelijk voor woorden.

En dan dat hele verhaaltje over dat je het zelf hebt meegemaakt en dat je nooit had gedacht dat jij dat zou doen. Bullshit. Je HEBT het gedaan. Toen je het ging doen, en voor dat het gebeurde wist je waar je mee bezig was. Zo simpel is het. Het is niet zo dat je gedachten werden stopgezet. Je was je ten volle bewust van waar je mee bezig was, en je maakte ook bewust de keuze om daarmee door te gaan in plaats van het EERST uit te maken. Dat, in mijn ogen, maakt je een gemakzuchtige trut.

Daar komt dan nog eens bij dat je zegt dat je al langer twijfelde, voordat 'die nieuwe' in beeld kwam. Dan had je het TOEN uit moeten maken, maar dat deed je niet, omdat je in 1 grote vriendengroep zat, en bang was voor de consequenties die het uitmaken zouden hebben. Je bent dus alleen maar bezig geweest met jezelf, en dat doe je nu nog steeds. Ga dus niet zeggen dat het je stoort dat je straks zijn gezicht voor je ziet als je zegt dat het uit is, want dat boeide je ook niet toen je met die ander in bed dook, want toen wist je dat ook al. Waar het naar mijn mening om gaat is dat JIJ je niet ongemakkelijk wil voelen als je het verteld, niet wat hij verder doet of zegt.

Wat bezielde je trouwens om het niet direct uit te maken toen je wist dat het toch niets meer zou worden? Ik denk namelijk dat je gewoon wilde wachten tot je een ander had, want dat is wat meestal gebeurd he, wachten tot je een ander hebt en dan pas uitmaken, want je zou eens een tijdje zonder zitten

Je bent naïef als je denkt dat je het uit kunt maken, hij ja en amen zegt, de vriendengroep verder ook positief reageert, en jij fijn een relatie kunt beginnen met die andere gozer en ondertussen ook nog kunt omgaan met die hele groep .
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 mei 2005 @ 18:37:11 #183
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26859965
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef CoolGuy het volgende:

Je bent naïef als je denkt dat je het uit kunt maken, hij ja en amen zegt, de vriendengroep verder ook positief reageert, en jij fijn een relatie kunt beginnen met die andere gozer en ondertussen ook nog kunt omgaan met die hele groep .
Ik zie niet zo'n probleem. Ze is 19, dan wisselt er nog wel eens wat kwa relaties. Zal in dit geval niet anders zijn. Kwestie van niet te veel kwetsen. (en dus je mond houden).
pi_26860033
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef hey_jude het volgende:

[..]

wat mensen op een forum daarvan denken. (Ik kan het natuurlijk ook in mn profiel vermelden.. )

Wat denk jij? Dat jullie vrienden dit normaal vinden? Ik zou iig kiezen voor in dit geval de ex en niet voor jou.
pi_26893722
Iedereen kan het eens of oneens met elkaar zijn, en ook al lopen de gemoederen over zo'n onderwerp als dit soms hoog op; er is uiteindelijk één essentiële reden, met het oog op de toekomst, waarom eerlijkheid enorm belangrijk is, ook al valt het soms zwaar en lijkt het zinloos, en onnodig pijnlijk.

Voor mensen als ik, die in eigen verantwoordelijkheid geloven, en willen leren van fouten om het de volgende keren beter te doen, is het heel erg belangrijk dat alle feiten boven tafel komen. Anders maak je je volgende beslissingen namelijk op basis van evaluaties die helemaal nergens op slaan.
Als iemand haar relatie met mij uitmaakt omdat ze vreemd is geweest, en het niet zegt, ga ik denken dat ik misschien kansen heb laten liggen of dat ik stomme fouten heb gemaakt. Wanneer de waarheid echter boven tafel komt, kan ik voor mijzelf vaststellen: "oké... met een partner die zo'n instelling heeft, had de relatie gewoon nooit een kans van slagen gehad". Op die manier hoef ik mijzelf niet onnodig dingen te verwijten die niet spelen, en hoef ik geen spijt te hebben van een gemiste kans, omdat de basis er sowieso nooit is geweest. Bovendien wordt ook gelijk wat duidelijker 'waarom ze de laatste tijd dit of dat'. Iedereen wil graag eerlijke antwoorden op zijn vragen.

Je kunt eigenlijk alleen maar goede keuzes voor je toekomst en je ontwikkeling maken op basis van feiten. Daarnáást (en dat is dan weer meer een kwestie voor de vreemdganger zelf) is het natuurlijk behoorlijk not done van iemand als de TS om zichzelf af te willen schilderen als een betrouwbaar persoon, zodat ze vrienden kan bljiven met iemand die ze niet respecteert, zonder gezichtsverlies te lijden en zonder dat haar 'reputatie' op het spel komt te staan.

Er zijn legio redenen om juist wél kenbaar te maken hoe de vork in de steel zit. De enige reden die bij veel mensen toch doet beslissen niks te zeggen, is eigenlijk altijd eigen lijfsbehoud. Dat is ook een keuze, maar wél één die - wanneer het desondanks tóch uitkomt - best wel flink bestraft mag worden. Je neemt immers een risico en dat weet je!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:59:11 #186
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26894276
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ik 'neem' die lelijke snol van jou wel. Wat dacht je me daarvan, hm?
Ik denk niet eens dat je een klein beetje kans maakt... Uiterlijk is de key , dat denk ik dr van
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator dinsdag 10 mei 2005 @ 21:24:24 #187
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_26895046
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Bombie het volgende:
Iedereen kan het eens of oneens met elkaar zijn, en ook al lopen de gemoederen over zo'n onderwerp als dit soms hoog op; er is uiteindelijk één essentiële reden, met het oog op de toekomst, waarom eerlijkheid enorm belangrijk is, ook al valt het soms zwaar en lijkt het zinloos, en onnodig pijnlijk.

Voor mensen als ik, die in eigen verantwoordelijkheid geloven, en willen leren van fouten om het de volgende keren beter te doen, is het heel erg belangrijk dat alle feiten boven tafel komen. Anders maak je je volgende beslissingen namelijk op basis van evaluaties die helemaal nergens op slaan.
Als iemand haar relatie met mij uitmaakt omdat ze vreemd is geweest, en het niet zegt, ga ik denken dat ik misschien kansen heb laten liggen of dat ik stomme fouten heb gemaakt. Wanneer de waarheid echter boven tafel komt, kan ik voor mijzelf vaststellen: "oké... met een partner die zo'n instelling heeft, had de relatie gewoon nooit een kans van slagen gehad". Op die manier hoef ik mijzelf niet onnodig dingen te verwijten die niet spelen, en hoef ik geen spijt te hebben van een gemiste kans, omdat de basis er sowieso nooit is geweest. Bovendien wordt ook gelijk wat duidelijker 'waarom ze de laatste tijd dit of dat'. Iedereen wil graag eerlijke antwoorden op zijn vragen.

Je kunt eigenlijk alleen maar goede keuzes voor je toekomst en je ontwikkeling maken op basis van feiten. Daarnáást (en dat is dan weer meer een kwestie voor de vreemdganger zelf) is het natuurlijk behoorlijk not done van iemand als de TS om zichzelf af te willen schilderen als een betrouwbaar persoon, zodat ze vrienden kan bljiven met iemand die ze niet respecteert, zonder gezichtsverlies te lijden en zonder dat haar 'reputatie' op het spel komt te staan.

Er zijn legio redenen om juist wél kenbaar te maken hoe de vork in de steel zit. De enige reden die bij veel mensen toch doet beslissen niks te zeggen, is eigenlijk altijd eigen lijfsbehoud. Dat is ook een keuze, maar wél één die - wanneer het desondanks tóch uitkomt - best wel flink bestraft mag worden. Je neemt immers een risico en dat weet je!
Ik snap precies wat jij bedoeld. Echter, het gedeelte over wraak nemen ben ik het niet helemaal mee eens. Met de rest wel. Als je een relatie hebt met iemand, en voor jou is die relatie afgelopen dan meldt je dat aan je partner. Heel simpel. Oke dan doet het pijn, maar is het iig wel eerlijk en direct, ipv dat ie er naar een tijd via een andere manier achterkomt.

Daar komt bij dat je ten alle tijde verantwoordelijk bent voor je eigen daden, en dat je ook altijd weet wat je doet. Debiele excuses als

"maar ik miste je zo" en
"maar het kwam door de alcohol, ik wist niet meer wat ik deed". Zijn complete bullshit.

Het is inderdaad ont-zet-tend logisch om als je je partner mist maar iets met een ander te doen. Als je je partner ECHT mist dan zit je met hem/haar in je hoofd, en zou het niet eens in je op moeten komen om wat dan ook maar met een ander te doen.

Voor wat betreft alcohol, je weet van jezelf waarschijnlijk precies hoe ver je kunt gaan, en als je dat van jezelf weet, en je weet dat als je (teveel) alcohol hebt gehad dat je dan niet meer bent te vertrouwen, en je kiest ervoor om dan toch door te gaan, wetende dat je je daarmee in een positie begeeft waarin je een foute willens en wetens een foute beslissing kunt maken, dan vraag ik me af wat je belangrijker vind, die mogelijkheid creëren of je partner. Als je partner het allerbelangrijkste is voor je (en dat zou toch wel zo moeten zijn), dan gaat die persoon voor alles, dus wil je hem of haar ook niet kwetsen.

Maar wat ik nog het meest zwakke vind is om een relatie te hebben, en het vooral niet uit te maken totdat er een nieuwe fuck voorbij komt, want stel je eens voor dat je even zonder zou zitten, dat is toch te erg voor woorden zeg Om dan met dooddoeners te komen die ook nog eens beledigend zijn voor de andere partij, door te pretenderen dat je het voor hem of haar hebt verzwegen vind ik helemaal belachelijk. Je doet het nl helemaal niet voor die ander, je doet het voor jezelf, je wil er op een manier van afkomen, waar jezelf zoveel mogelijk voordeel van hebt.

Als je zo bent, en zo denkt (en TS doet dat) dan ben je geen knip voor je neus waard, en dan vind ik dat jouw partner beter af is zonder jou, dan met jou, al zal hij dat nu nog niet inzien. Dat jij bewust de keuze hebt gemaakt om met die gast naar bed te gaan, en daarmee dus ook impliciet de keuze maakt je partner te kwetsen, geeft niet alleen aan dat je ontzettend zwak bent, omdat je het niet eens op kunt brengen om eerst de relatie te verbreken, maar alleen maar aan jezelf denkt, maar ook dat jouw relatie voor jou al lang voorbij was. Dat de liefde voorbij is wil niet zeggen dat je geen respect meer voor je partner op kunt brengen, en door dan vreemd te gaan en al lange tijd daarvoor (ik ga ervanuit dat het een langere tijd is, want als dat pas sinds vorige week is dan ben je nog oppervlakkiger dan je posts doen vermoeden) niet meer verliefd op hem te zijn maar wel nog bij hem te blijven omdat je anders je vrienden niet meer ziet is het meest onrespectvolle wat je kunt doen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')