Ik heb een open relatie. Dus deze situatie ligt bij mij anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wel als je die gevoelens van die kerel meerekent en het feit dat ze vrienden wilt blijven etc. Maar goed, ik wil jou wel zien als het jou overkomt.
zo ken ik er echt nog meerdere, een paar maandjes liegen tov van mijn ouders en vrienden lijkt me echt niet zo'n onoverkomelijk probleem... who cares, het zijn hun zaken toch niet ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Xennia het volgende:
En als je ouders en vrienden dan gaan vragen waar en wanneer je je nieuwe vriend hebt ontmoet? Stel dat dit iets serieus wordt dan zul je altijd over het ontstaan van jullie relatie moeten liegen
Hij heeft vast al door dat er iets mis zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef hey_jude het volgende:
Ja, ok, ok, relatie wordt beëindigd, met of zonder het hele verhaal...
Maar hoe begint zo'n verhaal ook al weer?
Schat, ik wil even met je praten...
Het ligt niet aan jou...
We kunnen toch vrienden blijven?
Hoezo? Je kan elkaar toch al eerder hebben ontmoet. Ik vertel mijn moeder ook niet met wie ik wanneer sex heb. Net zo min als dat ik mijn vrienden een maandelijks verslag geef.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Xennia het volgende:
En als je ouders en vrienden dan gaan vragen waar en wanneer je je nieuwe vriend hebt ontmoet? Stel dat dit iets serieus wordt dan zul je altijd over het ontstaan van jullie relatie moeten liegen
En dan nog: 'Het ligt aan mij etc. 'quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef hey_jude het volgende:
Het ligt niet aan jou...
Ja, mannen zijn ook niet achterlijk...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft vast al door dat er iets mis zit.
Trust me, dat weten ze op de één of andere manier altijd
Laat dat vrienden blijven maar even weg. Dat is zoooo'n dooddoener.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef hey_jude het volgende:
Ja, ok, ok, relatie wordt beëindigd, met of zonder het hele verhaal...
Het ligt niet aan jou...
Kijk, die goodbye wip kan natuurlijk niet. Dat past niet tegenover die 30 jarige...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog: 'Het ligt aan mij etc. '
Nog even janken, een goodbye wip, een paar emails en sms'jes en klaar is Kees.
Als het je niet kan schelen wat zij er over denken, hoef je er ook niet om te liegenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo ken ik er echt nog meerdere, een paar maandjes liegen tov van mijn ouders en vrienden lijkt me echt niet zo'n onoverkomelijk probleem... who cares, het zijn hun zaken toch niet ?
Nee, maar zelfs als je denkt dat je partner nog van niks weet... ze weten het altijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:36 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn ook niet achterlijk...
Ja, dat kan het me welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als het je niet kan schelen wat zij er over denken, hoef je er ook niet om te liegen
Nee, want ik ben allang niet meer verliefd op hem, maar geef nog wel om hem!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef DS4 het volgende:
Simpel: je wil hem toch niet een trap na geven?
Ach, als je tegen de ene liegt kun je toch voor old time's sake ook wel een keertje tegen de volgende liegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef DS4 het volgende:
Kijk, die goodbye wip kan natuurlijk niet. Dat past niet tegenover die 30 jarige...
Nou, dan weet je wat je te doen staat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Nee, want ik ben allang niet meer verliefd op hem, maar geef nog wel om hem!
Nee, dat is liegen BINNEN de relatie. En dat mag dus weer niet (op die dikke kont e.d. na dan).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als je tegen de ene liegt kun je toch voor old time's sake ook wel een keertje tegen de volgende liegen.
Dankjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je te doen staat.
Sterkte, want ook al wil je uit de relatie, het zal ook voor jou wel geen pretje zijn.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef hey_jude het volgende:
[..]
By the way: is het raar dat het me wat kan schelen hoe mn omgeving over een leeftijdsverschil van bijna 12 jaar denkt?? (en zn zoontje en de rest)
Oh, vast niet. Maar je twijfelt wel al langer...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef hey_jude het volgende:
Ik doe het toch niet expres ofzo...
of toch wel?
Allemaal exact gehad, maar die goodbye wip en emails en sms'jes zaten er voor mij niet in.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog: 'Het ligt aan mij etc. '
Nog even janken, een goodbye wip, een paar emails en sms'jes en klaar is Kees.
Daar maak k me niet zo'n zorgen over. Hij weet ook wel dat ik op mn 19e nog geen stiefmoeder wil worden. Bovendien ligt zn ex dwars en mag hij hem überhaupt maar 1 dag per maand zien, dus dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef DS4 het volgende:
Ik zou me over het leeftijdsverschil geen zorgen maken. Ik scheel 8 jaar met mijn vriendin, zojuist had ik een vriend over de vloer met zijn vriendin die 12 jaar jonger is en mijn ouders scheelden maar liefst 17 jaar.
Dat zoontje en gescheiden... je ouders zullen het minder vinden waarschijnlijk. Maar als ze hem leren kennen wordt het misschien anders. Wel dien je je goed te beseffen dat als de relatie verder gaat het zoontje ook een beetje jouw zoontje wordt. M.a.w. het leven zal minder vrijblijvend zijn.
Dat was dan niet echt exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Allemaal exact gehad, maar die goodbye wip en emails en sms'jes zaten er voor mij niet in.![]()
Thxxxquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geef je op een briefje dat dit ook niet eeuwig gaat duren...
Heb je er om gevraagd?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Allemaal exact gehad, maar die goodbye wip en emails en sms'jes zaten er voor mij niet in.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef hey_jude het volgende:
Thxxx
Dat wist ik ook al wel maar t was wel ff nodig om dat te horen.
Scheelt wel hoor!
Als je dat al weet, vind je jezelf dan niet een enorme trut?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Thxxx
Dat wist ik ook al wel maar t was wel ff nodig om dat te horen.
Scheelt wel hoor!
Ja, ik dacht dat mijn schuldgevoelens toch wel duidelijk waren?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je dat al weet, vind je jezelf dan niet een enorme trut?
Iedereen komt op een gegeven moment op een punt in hun relatie waarop ze twijfelen of ze nog wel genoeg voelen. In plaats van moeite te doen om het gevoel terug te vinden, zoeken ze een excuus om het uit te maken.
Dat is natuurlijk prima, maar de meeste mensen maken het eerst even uit voordat ze rond beginnen te neuken op zoek naar bevestiging van hun gebrek aan gevoel.
Yep, maar je hebt het gevoel bij de verkeerde gezocht. Ik heb hetzelfde meegemaakt, niet handig, niet slim... maar wel beter dat je het nu weet hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat mijn schuldgevoelens toch wel duidelijk waren?
Je moet alleen niet de volgorde omdraaien... ik maakte het niet eerst uit omdat ik het gevoel nog wel wilde vinden!
Wat valt er nog te redden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:30 schreef Modwire het volgende:
Je kunt hier nu natuurlijk niet gaan beweren dat je alles gedaan hebt om je relatie te redden. Zeker niet als de arme jongen nog steeds van niets weet. (en dan doel ik niet op het vreemdgaan)
Joh, bekijk het met je schuldgevoelens, die neuk je wel weer weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Je moet alleen niet de volgorde omdraaien... ik maakte het niet eerst uit omdat ik het gevoel nog wel wilde vinden!
Er is namelijk veel meer dat je kunt doen dan alleen wachten tot je gevoel terugkomt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nietquote:
Zij is er al overheen, ze is nu op zoek naar een manier om het hem te vertellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:04 schreef raoul_tls het volgende:
zie het als een pleister op een wond. Een snelle ruk doet even pijn heel veel ..
Maar komt er wel overheen.
Tijdtechnisch gezien misschien wel, maar voorderest maakt het geen ene hol uit.quote:Hoe eerder die het weet hoe sneller zijn pijn over gaat.
Waarom zou je dat nou weer doen? Hij weet niet dat hij het wil weten, dus wat dat betreft maakt het voor hem weinig uit. Aan het feit dat ze vreemdgaat verandert echt niks meer.quote:Probeer jezelf in zijn schoenen te plaatsen. Zou jij het willen weten ? Of ana het lijntje gehouden willen worden ?
Haar vrienden hoeven haar niks te vergeven, ze heeft hun toch niks aangedaan?quote:Als je eerlijk en oprecht bent kan je nog hopen dat je echte vrienden je vergeven..
Probleem is een beetje dat het haar eigenlijk niet meer interresseert hoe hij reageert, maar meer hoe de sociale omgeving gaat reageren. In dat geval kan je toch beter wel aan jezelf denken, die ex gaat toch wel pijn krijgen. Pijn waar zij geen last van heeft als ze met die ander ligt te neuken.quote:En blij voor jouw zijn en je ex opvangen.. hij komt wel weer iemand anders tegen.
Beter dat je het hem vertelt dan dat hij via via erachter komt en voor gek gezet wordt.
Denk aan wat het beste is voor hem en even niet aan jezelf !
Nou ik denk wel dat het haar interresseert hoe hij reageert en hoe zijn omgeving en dus ook haar omgeving die hetzelfde zijn op reageert. Pijn zal die toch hebben Maar tja all part of live.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zij is er al overheen, ze is nu op zoek naar een manier om het hem te vertellen.
[..]
Ik bedoel gewoon recht door zee. Schat heb je even moeten praten over ons. Ik zit ergens mee.
Heb laatste tijd gevoel van bla..bla .. (het gevoel wat je mis of waar je mee zit) Je mag zelf bepalen of je hem alles verteld of niet..
<...>
Tijdtechnisch gezien misschien wel, maar voorderest maakt het geen ene hol uit.
[..]
Waarom zou je dat nou weer doen? Hij weet niet dat hij het wil weten, dus wat dat betreft maakt het voor hem weinig uit. Aan het feit dat ze vreemdgaat verandert echt niks meer.
[..]
Kijk hij gaat het niet leuk vinden dat je het uitmaakt of (als je hem vertelt dat je een ander heb / ben vreemd gegaan ) bla bla bla.
Maar als die echt om je geeft zal die hoop ik voor je in tijd vergeven. En misschien wardeerd die het dat je het hem eerlijk verteld en niet dat hij het via via hoort. Is beter als je het van de persoon zelf hoort dan via een ander
..
Haar vrienden hoeven haar niks te vergeven, ze heeft hun toch niks aangedaan?
[..]
Vrienden komen soms nou eenmaal voor elkaar op. Al hebebn ze er soms niet zoveel me ete maken. En als ze allemaal een hechte vriendengroep zijn Tja zullen ze zich ermee gaan bemoeien of het hun plaats is of niet dat maakt ze soms niet veel uit .. Vrienden nemen het soms voor elkaar op ..
Maar daar zou ik me niet zoveel druk om maken kan je zien wie je echte vrienden zijn..
Probleem is een beetje dat het haar eigenlijk niet meer interresseert hoe hij reageert, maar meer hoe de sociale omgeving gaat reageren. In dat geval kan je toch beter wel aan jezelf denken, die ex gaat toch wel pijn krijgen. Pijn waar zij geen last van heeft als ze met die ander ligt te neuken.
Dit is idd zeer uniek. Ik ram mn vriendin altijd meteen verrut als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:59 schreef hey_jude het volgende:
Hij slaat me niet,
Zoals het een echte vent betaamtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:10 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Dit is idd zeer uniek. Ik ram mn vriendin altijd meteen verrut als ik daar zin in heb![]()
Egoïst.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Nee, want ik ben allang niet meer verliefd op hem, maar geef nog wel om hem!
Ik raad je aan doe dit absoluut niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:03 schreef hey_jude het volgende:
Kan ik het niet gewoon uitmaken en die nieuwe iets later tevoorschijn toveren??
Da's toch veel minder pijnlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |