volgens mij is dat niet goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:54 schreef Nitro_YE het volgende:
whaha moet je de fan of the day zien![]()
http://www.offspring.com/(...)3853-N1961-N2253.jpg
Ik heb het niet over wel of niet live.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef Nitro_YE het volgende:
ja maar waarom zou ST en Ignition nummers geen klassiekers? Omdat ze gewoon nooit live gespeeld worden. Blackball, Beheaded, Kick Him When He's Down en Dirty Magic zijn liedjes die echt wel klassiekers zijn.
ja ze hebben gewoon alle singles op de cd gezet en nummers zoals Bad Habit die live altijd gespeeld worden en ook bekend en populair zijn staan er niet op en dat is erg jammer.
Ik vind S/T wel heel anders klinken dan de rest, maar Ignition is gewoon Offspring.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef crN het volgende:
S/T en Ignition klinken heel anders dan Co1 en Splinter. Niet beter of slechter...alleen anders...tenminste dat vind ik dan.
Lol, dat geweer is erin gesoept (ge-photoshopped dus voor de leek xD)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef iDex het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet goedwhy de fuck dat geweer?
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
en er is een andere "geweer" even weg geshopt![]()
`quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef Nitro_YE het volgende:
ja maar waarom zou ST en Ignition nummers geen klassiekers? Omdat ze gewoon nooit live gespeeld worden. Blackball, Beheaded, Kick Him When He's Down en Dirty Magic zijn liedjes die echt wel klassiekers zijn.
ja ze hebben gewoon alle singles op de cd gezet en nummers zoals Bad Habit die live altijd gespeeld worden en ook bekend en populair zijn staan er niet op en dat is erg jammer.
En welk nummerquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef iDex het volgende:
ik heb hem ontvangen
tis een promo met alleen 1 nummer
iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:31 schreef Nitro_YE het volgende:
die balk op offspring.com is trouwens echt zwaar irritant, het duurt echt te lang voordat de site is geladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |