En Swets een ban. * Toch nog even brult, al is het alleen maar om een trouwe meeloper te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Volgens het nieuwe beleid zou dit topic op slot moeten.
Ik heb het strenge sticky niet gelezen, maar mijn OP bestaat toch uit meer dan 3 woorden in tegenstelling tot 99% van de ONZ topics?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef Croupouque het volgende:
Volgens het nieuwe beleid zou dit topic op slot moeten.
Nee, een waarschuwing.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En Swets een ban. * Toch nog even brult, al is het alleen maar om een trouwe meeloper te zijn
Dus als ik een topic met de volgende OP maak, dan mag ie open blijven?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het strenge sticky niet gelezen, maar mijn OP bestaat toch uit meer dan 3 woorden in tegenstelling tot 99% van de ONZ topics?
Een waarschuwing werkt bij mij altijd als een rode lap. Wat eigenlijk weer resulteert in een ban. Ik sla gewoon even een stapje over.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nee, een waarschuwing.
cq. Jullie overdrijven, wat opzich wel schattig is.
De eerste infanterie eenheid 'conflict' heeft zich ingegraven bij general chat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef The_Langolier het volgende:
De kampen zijn zich hevig aan het verdelen, een kamp voor, en een kamp tegen de nieuwe ontwikkelingen. Beiden maken zich op voor allerlei 'oorlogs'-acties.
it never hurts to help!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een waarschuwing werkt bij mij altijd als een rode lap. Wat eigenlijk weer resulteert in een ban. Ik sla gewoon even een stapje over.
ja, woorden zat!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het strenge sticky niet gelezen, maar mijn OP bestaat toch uit meer dan 3 woorden in tegenstelling tot 99% van de ONZ topics?
probeer het eensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dus als ik een topic met de volgende OP maak, dan mag ie open blijven?
Vieze kuthoer. Achterlijke strongmongool. Stomme vieze tyfuslijer. Hufter. Lul. Eikel. Mongool..
Meer dan 3 woorden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, woorden zat!
Nu de inhoud nog.... Wat gij niet wil dat u geschied...
Loopgraven en mosterdgasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
De eerste infanterie eenheid 'conflict' heeft zich ingegraven bij general chat.
Zij hopen dat er via R&P luchtdekking zal komen van de 5th skiczukie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |