Spike is echt een kutjong. Walgelijk lelijk ook. Was laatst een stukje op tv over een show waarbij je als je het niet leuk vond je geld kon terugvragen. En dat deed Spike...moeten al die breezahhoertjes bij zijn concert ook eens doen.
Afijn
Carlo Boszhart probeerde mij, net als ieder ander flikkertje onde 25, te versieren in Amsterdam en wat toen vreselijk onaardig tegen een vriend van mij. Maar tegen mij poeslief...haha
Katja is heeel aardig en relaxed en ze straalt star quality uit...dan ben je niet arrogant, dan heb je het gewoon ALLEMAAL.
Ellen ten Damme is ook relaxed en Katja zat altijd bij haar in de kleedkamer aan de wodka. (heb soms podia opgezet voor Ellen)
Ik haat Mariska Hulscher en Irene van der Laar, wijven die vroeger lekker waren, zich rijk neukten en dan op tv presenteren, vaak niet weten waar ze het over hebben..brr...Irene mogen ze doodknuppelen als een zeehondje.
Kelly de mislukte travo is heel arrogant, werd betaald voor een cluboptreden op met mensen op de foto te gaan, weigerde dat en zat dronken aan de bar.
Jim vond ik gewoon relaxed, maar gewoon ontinteressant.
Renate Verbaan lijkt me een arrogante bitch, net als Winston..all about the money
De broer van Youp van ;t hek was vroeger mijn huisarts..aardige man.
Erik Mouthaan van rtl nieuws die nu in de states zit is erg relaxed en grappig en zat lekker te roddelen over zijn collega's