Mag ik het is toch weekend, zal heus niet de enige op dit moment zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef BrauN het volgende:
Onverkapt kijk-mij-eens-ruig-zijn-topic.
Goed idee Politie belde mij net, morgen een verklaring afleggen.quote:
gelukkig wel, stel je voor dat wij allemaal van dit soort kuttopics zouden gaan openenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mag ik het is toch weekend, zal heus niet de enige op dit moment zijn![]()
Of eigenlijk naar onzin verplaatsen gaat weer nergens over. Maar ach het is weekend en ik ben zo vrolijkquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef BrauN het volgende:
Ten eerste ben ik geen junk maar dat is jouw mening. Geef eerlijk toe gebruik het alleen op de vrijdag en zaterdag als ik uitga.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef Tiemie het volgende:
Wie drinkt er nou alleen tijdens het uitgaan.
scherpquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef Tiemie het volgende:
Wie drinkt er nou alleen tijdens het uitgaan.
Leuk hé.. afhankelijk zijn van zoiets?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Razor21 het volgende:
Alles is op
[afbeelding] en daar baal ik van. Zou vanavond naar een feestje gaan, maar gaat niet door. Dus nu heb ik net van frustratie met een maatje alles opgemaakt.![]()
Maar ja gelukkig nog wel wat weed [afbeelding] laat het weekend maar beginnen.![]()
![]()
Was jij dat niet van Fok?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:54 schreef DaDemoMan het volgende:
Drugs is voor de zwakkelingen der maatschappij..
Nu krijg ik vast problemen. Vanavond ben ik niet thuis hoor en die avond erna ook niet.
Wahahahaquote:Op maandag 4 april 2005 15:37 schreef Razor21 het volgende:
Net gebeld door de politie Gooi & Vechtstreek. Moet morgen langskomen om 10.00 uur om een verklaring af te leggen.
Heb namelijk vorig jaar zomer tot ongeveer medio oktober weleens wat coke gebruikt tijdens het uitgaan.
Maar nu is er dus een dealer opgepakt en via zijn telefoon / of via hem zelf zijn ze o.a. bij mij gekomen. Ik doe het gelukkig al ruim 4 maanden niet meer.
Maar ik vind wel verveldend dat ik morgen moet komen. Hij zei dat het enkel om een verklaring gaat van mij, en het heeft geen gevolgen voor me.
Ze willen enkele vragen die nog openstaan beantwoord hebben daar komt het op neer.
Maar voel me er niet lekker bij. Iemand ook weleens zo'n situatie gehad?
En aub geen reacties van eigen schuld kon je van tevoren weten. Iedereen maakt weleens (stomme) fouten. En ik gebruik het nu ook niet meer en daar ben ik al trots op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Wahahaha, neehee, wij zijn ook trots omdat je nu al 5 maanden niet meer gebruikt
Vind me zelf niet zielig alleen de meeste reacties hier zijn triest. Makkelijk he flamen als iemand wat doet wat jullie nooit zullen doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:05 schreef greatgonzo het volgende:
als je jezelf zo zielig vind, zoek dan professionele hulp om eraf te raken
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind me zelf niet zielig alleen de meeste reacties hier zijn triest. Makkelijk he flamen als iemand wat doet wat jullie nooit zullen doen![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:03 schreef Razor21 het volgende:
Vind het zo makkelijk hoe mensen reageren als je iets gebruikt. Als je helemaal laveloos drinkt of blowt of weet ik veel dan ben je de man. Maar gebruikt iemand (hard) drugs wordt je meteen van alle kanten beschoten en de grond ingetrapt. Net alsof ik er trots op ben. Maak er wel een beetje een dolletje van met dit topic, maar denk je dat ik hier blij mee ben? Je moest eens weten hoe het is als je in de greep wordt gehouden door dat spul. Hoop dat jullie kinderen er nooit aan beginnen, en dan ben ik benieuwd of jullie dan ook zo reageren.
In principe kan ik zo stoppen ben er vorig jaar 3 maanden afgeweest maar de woonplaats waar ik woon is het erg makkelijk om aan te komen. Vrienden gebruiken ook enz. ik kan wel stoppen maar als ik vanavond wegga weet je dat je toch heel makkelijk kan krijgen. En met wat alcohol de bij ben je zo weer over te halen. Maar als ik zeg ik stop nu lukt mij dat zolang ik maar niet uitga hier, dan kan ik er ook niet aankomen. En doordeweeks heb ik er helemaal geen trek in. Puur als ik gedronken heb dan vraagt mijn lichaam erom. Het is moelijk uit te leggen, maar ik zeg altijd maar het is net zo moelijk als stoppen met roken. Je houdt het even vol totdat je in een kroeg komt gezellig drankje erbij vrienden roken, dan is het ook moelijk om af te blijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
[..]
laten we het er maar op houden dat je niet geheel helder meer bent
Maar serieus, als je er niet blij meer mee bent, waarom dan niet stoppen, met professionele hulp? HD verslavingen lijken me niet iets waar je alleen vanaf komt.
Ja daar heb je ook al gelijk in. Maar ik ben gelukkig van een heavy gebruiker, naar een weekend gebruiker gegaan. Dus dat vind ik al een goeie stap in de richting. Moet er eigenlijk helemaal mee kappen. Maar ik heb zoiets zolang ik het tot het uitgaan beperk zie ik voor mezelf niet echt problemen. Als ik het maar in de hand hou.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef greatgonzo het volgende:
toch zou ik eens naar een CAD bureau heen gaan, hoe je van het "gezelligheids" gebruiken af kan komen.
Ik heb zelf totaal geen ervaringen met drugsgebruik, maar ken mensen die het wel gehad hebben.
Ze begonnen ook met "gezelligheids gebruiken". Allemaal redelijk onschuldig, een lijntje of pilletje in het weekend. Tot ze dus werkeloos raken, en met zichzelf in de knoop raken. En wat ga je dan doen? Overdag drinken en gebruiken. En eenmaal in dat ritme, is de overstap naar de echte heavy shit zo gemaakt. Gelukkig kon hun omgeving ze nog wel zover krijgen om hulp te zoeken. Nu zijn ze er gelukkig af.
Wat ik dus bedoel: zorg dat je niet vervalt van gezellig gebruiken naar dagelijks gebruik, tot zelfs de heavy shit. Zoek hulp nu je er nog vanaf kan komen. En ga anders stappen naar plekken waar je niet aan die shit kan komen.
Sorry hoor, je snuift het zelf je neus in, niemand dwingt je ertoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:03 schreef Razor21 het volgende:
maar denk je dat ik hier blij mee ben? Je moest eens weten hoe het is als je in de greep wordt gehouden door dat spul. Hoop dat jullie kinderen er nooit aan beginnen, en dan ben ik benieuwd of jullie dan ook zo reageren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Sorry hoor, je snuift het zelf je neus in, niemand dwingt je ertoe.
Maar wat is nou eigenlijk je point?
*Hennup, ik heb geen drugs meer?
*Hennup ik ben verslaafd?
*Hennup zie mij stoer doen, ik snuif coke?
*Hennup ik krijg geen aandacht?
O, en over kinderen gesproken, weten je ouders wel dat je gebruikt?
Waarom reageer ik in hemelsnaam?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
O ja, TS: voor inspiratie:
(heel verhaal)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
O ja, TS: voor inspiratie:
Het verhaal van Hash en Wietje
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?quote:
En dat kan je hier verwachten he?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?![]()
Ga jij je school nou maar afmaken 16 jarigequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef ReadMe het volgende:
Wow Razor21, jij bent echt wel cool!
Nu je dit topic hebt geopend vind ik je echt gaaf, ik wou dat ik zoals jou was!!
Even ontopic:
Als je aandacht wil, kan je ook gewoon naar een AA-bijeenkomst, dan begroeten ze je allemaal netjes, en mag je je verhaaltje vertellen als iedereen luistert!
Dat lijkt je pas leuk he? Aandachtstrekker.
BrauN heeft gelijk! En dan moet je niet met het argument komen dat het weekend is, en je moet jezelf al helemaal niet gaan vergelijken met anderen die het ook wel doen.
Edit: "Smerige teringlijer, heb je niks zinnigs te melden?" zie ik staan....kijk, dat is nou een goed voorbeeld van wat die drugs met je doen.
Maar...heb jij zelf niks zinnigs te melden?
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga jij je school nou maar afmaken 16 jarige
Och je hebt ook weer een woordje geleerd. Terugstoppen en opnieuw laten neuken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkie![]()
Ik heb nog een grotere hekel aan bijdehante kinderen dan aan gasten die coke gebruiken. Rot eens op.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkie![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog een grotere hekel aan bijdehante kinderen dan aan gasten die coke gebruiken. Rot eens op.
Oeh, zeg dat morgen maar niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef BrauN het volgende:
Dapper hoor meteen naar foto's verwijzen van Fokkers. Hij heeft teminste geen rood haarquote:
Hehe, die lachquote:
Drugs koop je niet maar dat regel jequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hehe, die lach
Maar Junk, ga je nu mensen overvallen en daarmee nieuwe drugs kopen?
Mijn fotoboek roodharige lelijke hoerquote:
Hahahahaha!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn fotoboek roodharige lelijke hoer![]()
16 jaar en zich nu al zo cool vindenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:04 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
Kan je je niet verdedigen op je andere argument? Triest figuur.
Noemt mij een blaag...Je nick, je avatar en je fotoboek zeggen echt níks anders over jou.
Sterker nog, ik ben coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
16 jaar en zich nu al zo cool vindenLaat je balletjes eerst indalen en dan praten we verder.
De eerste roodharige die cool is moet ik nog steeds tegen komenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:06 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben cool![]()
En nu zal ik dit topic niet verder verkloten, en mijn aandacht niet meer aan nutteloos gebekvecht besteden.
Hou vanavond lekker bij een biertje. Misschien vanavond laat nog maar denk niet dat ik nog wegga.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef MaLo het volgende:
Heee TS, heb je nu coke gescoord of hou je het bij coca cola vanavond?
Funky kijkt naar het profiel en ziet staan 1984quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
16 jaar en zich nu al zo cool vindenLaat je balletjes eerst indalen en dan praten we verder.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De eerste roodharige die cool is moet ik nog steeds tegen komen![]()
En nu al een hogere opleiding dan jijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:09 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Funky kijkt naar hett profiel en ziet staan 1984![]()
Geboortedatum: 1974-10-21 en jij nu nog op Fok?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:09 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Funky kijkt naar het profiel en ziet staan 1984![]()
goh wat ben jij stoer zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen junk maar dat is jouw mening. Geef eerlijk toe gebruik het alleen op de vrijdag en zaterdag als ik uitga.
Als jij drinkt tijdens het uitgaan ben je toch ook geen alcholist![]()
Kut newbiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef Blu het volgende:
[..]
goh wat ben jij stoer zeg![]()
hoop dat je doodvalt door die shit
Scheelt maar 6 jaar hoor......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1974-10-21 en jij nu nog op Fok?
Nee jij hebt wat te melden zullen we maar zeggen. Man-zonder-neusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |