quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
O ja, TS: voor inspiratie:
Het verhaal van Hash en Wietje
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?quote:
En dat kan je hier verwachten he?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?![]()
Ga jij je school nou maar afmaken 16 jarigequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef ReadMe het volgende:
Wow Razor21, jij bent echt wel cool!
Nu je dit topic hebt geopend vind ik je echt gaaf, ik wou dat ik zoals jou was!!
Even ontopic:
Als je aandacht wil, kan je ook gewoon naar een AA-bijeenkomst, dan begroeten ze je allemaal netjes, en mag je je verhaaltje vertellen als iedereen luistert!
Dat lijkt je pas leuk he? Aandachtstrekker.
BrauN heeft gelijk! En dan moet je niet met het argument komen dat het weekend is, en je moet jezelf al helemaal niet gaan vergelijken met anderen die het ook wel doen.
Edit: "Smerige teringlijer, heb je niks zinnigs te melden?" zie ik staan....kijk, dat is nou een goed voorbeeld van wat die drugs met je doen.
Maar...heb jij zelf niks zinnigs te melden?
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga jij je school nou maar afmaken 16 jarige
Och je hebt ook weer een woordje geleerd. Terugstoppen en opnieuw laten neuken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkie![]()
Ik heb nog een grotere hekel aan bijdehante kinderen dan aan gasten die coke gebruiken. Rot eens op.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:53 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Graag, heb jij zo te merken niet gedaan, junkie![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog een grotere hekel aan bijdehante kinderen dan aan gasten die coke gebruiken. Rot eens op.
Oeh, zeg dat morgen maar niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef BrauN het volgende:
Onverkapt kijk-mij-eens-ruig-zijn-topic.
Dapper hoor meteen naar foto's verwijzen van Fokkers. Hij heeft teminste geen rood haarquote:
Hehe, die lachquote:
Drugs koop je niet maar dat regel jequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:59 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hehe, die lach
Maar Junk, ga je nu mensen overvallen en daarmee nieuwe drugs kopen?
Mijn fotoboek roodharige lelijke hoerquote:
Hahahahaha!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn fotoboek roodharige lelijke hoer![]()
16 jaar en zich nu al zo cool vindenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:04 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
Kan je je niet verdedigen op je andere argument? Triest figuur.
Noemt mij een blaag...Je nick, je avatar en je fotoboek zeggen echt níks anders over jou.
Sterker nog, ik ben coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
16 jaar en zich nu al zo cool vindenLaat je balletjes eerst indalen en dan praten we verder.
De eerste roodharige die cool is moet ik nog steeds tegen komenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:06 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben cool![]()
En nu zal ik dit topic niet verder verkloten, en mijn aandacht niet meer aan nutteloos gebekvecht besteden.
Hou vanavond lekker bij een biertje. Misschien vanavond laat nog maar denk niet dat ik nog wegga.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef MaLo het volgende:
Heee TS, heb je nu coke gescoord of hou je het bij coca cola vanavond?
Funky kijkt naar het profiel en ziet staan 1984quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
16 jaar en zich nu al zo cool vindenLaat je balletjes eerst indalen en dan praten we verder.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De eerste roodharige die cool is moet ik nog steeds tegen komen![]()
En nu al een hogere opleiding dan jijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:09 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Funky kijkt naar hett profiel en ziet staan 1984![]()
Geboortedatum: 1974-10-21 en jij nu nog op Fok?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:09 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Funky kijkt naar het profiel en ziet staan 1984![]()
goh wat ben jij stoer zegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen junk maar dat is jouw mening. Geef eerlijk toe gebruik het alleen op de vrijdag en zaterdag als ik uitga.
Als jij drinkt tijdens het uitgaan ben je toch ook geen alcholist![]()
Kut newbiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef Blu het volgende:
[..]
goh wat ben jij stoer zeg![]()
hoop dat je doodvalt door die shit
Scheelt maar 6 jaar hoor......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1974-10-21 en jij nu nog op Fok?
Nee jij hebt wat te melden zullen we maar zeggen. Man-zonder-neusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Smerige teringlijer heb je niets zinnigs te melden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |