en praten helpt voor veel mensen. Je gaf al aan dat je niet weet met wie.
Ik weet niet of je veel vrienden/vriendinnen hebt, maar bel er daar een (paar) van op, en vertel het ze.
Je hebt het nu ook op Fok! gepost. In een zeker zin is dat ook er over praten.
ik wens jou en je moeder heel veel sterkte toe de komende tijd.
UrgoanElsa
In rouw...
Door UrgoanElsa - woensdag 10 oktober 2001 18:04
--------------------------------------------------------------------------------
Shishe! Kom net ff weer thuis maar geen Alles gezien! Next time better!
Op donderdag 11 oktober 2001 01:03 schreef roses het volgende:
Gecondoleerd natuurlijk.
Wel vreemd dat je om 18:04 dit ook zit te posten:
UrgoanElsa
In rouw...Door UrgoanElsa - woensdag 10 oktober 2001 18:04
--------------------------------------------------------------------------------
Shishe! Kom net ff weer thuis maar geen Alles gezien! Next time better!_______________________
Het leven is moeilijk, maar doodgaan is nog veel moeilijker.
Hoe kun je hier nu aan denken als je vader net is overleden?
Vandaar mijn condeolances...
Als je alles zo leest dan klopt t niet he...
quote:Het voelde gewoon niet goed,
Op donderdag 11 oktober 2001 01:12 schreef roses het volgende:
Ja dat begrijp ik ook wel... ik heb ook t een en ander zitten te lezen.... tja en dan vraag je je wel `s afen niet zo`n klein beetje ook!Bij dit persoontje!
Maar ja je weet t niet he...Vandaar mijn condeolances...
Als je alles zo leest dan klopt t niet he...
Zit ik fout,dan zit ik echt heel fout.
quote:Ik begrijp wat je bedoelt. Daar laat ik het in dit topic maar even bij.
Op donderdag 11 oktober 2001 01:15 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het voelde gewoon niet goed,
meer zal ik er maar niet over zeggen.
Ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben.Zit ik fout,dan zit ik echt heel fout.
quote:Zitten we saampies fout en ik denk niet dat wij de enige zijn hoor... maar je moet wel voorzichtig zijn he..
Ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben.Zit ik fout,dan zit ik echt heel fout.
Mijn moeder heeft gisteren om half 12 nog alles gelezen, ben vreslijk moe, kwam om half 1 uit bed, mama lag op de bank te huilen. Ze had de hond strak tegen zich aan.
Toen ik erbij kwam gaf de hond mij een kus... Wat heben we nu veel aan een hond. Grote troost voor mij., nou verder ben ik er vanmiddag wel weer.
quote:* meldt zich
![]()
UE gecondoleerd
quote:Je bent zéker niet de enige.
Ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben.
quote:En als je iets doet moet je ook goed doen.
Zit ik fout,dan zit ik echt heel fout.
quote:Ik heb een topic door zitten lezen over een vroeger vriendinnetje en eerlijk gezegd geloof ik geen barst van dat verhaal.
Op donderdag 11 oktober 2001 11:53 schreef roses het volgende:
Lees maar s dan..en lees ook zijn andere verhalen.
Het is niet zo moeilijk om het dan te begrijpen hoor.
Het is gewoon een zielig geval. Die zeker hulp nodig heeft.
En ik erger me er dood aan!
Sorry hoor...
En ergens had ie ook geschreven dat zijn broer ook is overleden..maar die wordt nergens meer genoemd..
maar wel zijn ratje... die is niet meer.
quote:Als deze persoon aan het Singh Varma syndroom lijdt, en deze verhalen dus niet waar zijn, dan is dat inderdaad bijzonder vervelend (eufemisme).
Op donderdag 11 oktober 2001 11:55 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik heb een topic door zitten lezen over een vroeger vriendinnetje en eerlijk gezegd geloof ik geen barst van dat verhaal.
Als dit echt waar is, dat het niet waar is bedoel ik, is dit echt heel erg. Mensen reageren die zelf een ouder verloren hebben (ik)......oeff ik zeg nix meer
quote:T is idd raar, maar wat mij steekt is dat er hier mensen reageren die zelf een ouder hebben verloren en door zo'n verhaal weer terug denken hoe het voor hun was......
Op donderdag 11 oktober 2001 12:00 schreef roses het volgende:
Ja, en wie gaat er nu naar de dokter voor puistjes als de dag ervoor je dierbare is overledenEn ergens had ie ook geschreven dat zijn broer ook is overleden..maar die wordt nergens meer genoemd..
maar wel zijn ratje... die is niet meer.
Als het idd is wat jullie denken heeft deze persoon heel veel en snel hulp nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 11-10-2001 12:07]
Mijn man zei echter direct dat er iets niet klopte maar ik geloofde hem niet...
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat er mensen zijn die liegen over de dood van hun vader teneinde aandacht te krijgen.
Aan de andere kant: je vader is net overleden en je gaat naar een huidarts voor je puistjes? Ik vind het heel erg dat ik nu twijfel aan de echtheid van dit topic, zeker als het wél waar blijkt te zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 11-10-2001 12:10]
quote:Als dit waar is is het heel erg, maar het kost mij ook moeite om niet met kots-smiley's te gaan gooien hier, want volgens mij is er geen woord van waar en dat zou ik een heel kwalijke zaak vinden.
Op donderdag 11 oktober 2001 12:05 schreef Halinalle het volgende:[..]
Als deze persoon aan het Singh Varma syndroom lijdt, en deze verhalen dus niet waar zijn, dan is dat inderdaad bijzonder vervelend (eufemisme).
Juist door dit soort postings worden mensen herinnerd aan moeilijke periodes in hun leven. Als dit een grap is, is dat zeer ongepast.
Hij is al langer geregistreerd, meld wel dat zijn ratje overleden is, niet dat zijn opa overleden is en nu ineens weer zijn vader.
Nu mag iedereen vermelden wat hij wil hoor, maar het is zo onrealistisch allemaal, 'ik moet ook nog na-blijven' alsof een school daar nog aan vast zou houden na zoiets, en dat kan je je ook bedenken op je 14e.
Nogmaals, als het waar is, heel erg. Dat meen ik oprecht. Maar de geloofwaardigheid van UE is behoorlijk aangetast door vorige postings en topics.
Misschien dan een wijze les voor hem.
Sommige dingen gaan te ver!
De reden dat ik moeite heb met twijfelen aan zijn oprechtheid is dat ik het een doodeng idee vind dat er mensen zouden kunnen zijn die op deze manier om aandacht vragen.
quote:Dark Elf. Kop op he!
Op donderdag 11 oktober 2001 12:10 schreef DarkElf het volgende:
Alleen het id al, dat iemand dit doet, doet me echt pijn!
Als deze persoon dit dan ook verzonnen heeft, is dit iemand die hulp moet hebben en snel ook.Sommige dingen gaan te ver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |