Richting hoofd bedoel je ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef Svensational het volgende:
Hij is mooi, maar kan de kop iets verder "doorschieten"?
Blijf je bezigquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:46 schreef Svensational het volgende:
Richting hoofd ja
En dat ie daarna z'n lippen aflikt, is zeker te moeilijk?
Hij is geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Blijf je bezig![]()
Uploadbaar : [afbeelding]
Met die lippen vind ik erg moeilijk maar misschien dat iemand anders een poging wil wagen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is geweldig
Maar met die lippen kan dus niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef TheRoach het volgende:
[afbeelding]
Zou iemand hier (mooi) de naam Hot Miracle op willen zetten, het formaat van het plaatje maakt niet uit.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
Kan iemand in plek van de tekst American life er Shreever neerzetten?
Nou ik zat meer te denken aan echte stippen die dus langzaam verschijnen op een zwart vlak en ook weer langzaam uit gaan, niet te langzaam natuurlijk, maar niet zo dat het een knippereffect krijgt.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:14 schreef aloa het volgende:
[afbeelding]
En een wat langzamere versie:
[afbeelding]
Het ziet er gelikt uit.quote:
Ik heb wel iets voor je:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef DarkElf het volgende:
http://picserver.student.(...)SD162/picserver.jpeg
kan iemand misschien voor mij hiervan een mooie icon maken? (van haar dus)
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:53 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Het ziet er gelikt uit.Ik durf het bijna niet te vragen maar kun je hem nog sneller laten happen?
![]()
En ik kan de avatar als ik er rechts op klik niet als doel opslaan.
Moet ik alleen op eigenschappen klikken en het adres op wijzig profiel zetten?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je:
[afbeelding]
[afbeelding] Met een lichte aanpassing!
[afbeelding] Een iets groter beeld...
Idd, eerst had DarkElf (zijquote:Op zondag 5 juni 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij had hij eerst wel de goede
en als ik nu alsjeblieft zeg...???quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Ard het volgende:
[..]
Nou ik zat meer te denken aan echte stippen die dus langzaam verschijnen op een zwart vlak en ook weer langzaam uit gaan, niet te langzaam natuurlijk, maar niet zo dat het een knippereffect krijgt.
En wellicht kunnen ze dan ook op verschillende plaatsen en in verschillende formaten verschijnen, maar wel gewoon ronde groene stippen...
Overigens wel alvast bedankt voor je moeite, maar ik hoop dat het je toch ook gaat lukken om het te veranderen...
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:44 schreef pekel het volgende:
Kan iemand iets moois maken met de volgende plaatjes?Gelieve geen bewegend icon....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikke (vrouwelijk jaquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, eerst had DarkElf (zij) wél de icon die ik poste
.
Zal eens een poging wagen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Come on, er moet toch wel iemand zijn die dit kan maken.
Het is een begin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Come on, er moet toch wel iemand zijn die dit kan maken.
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:07 schreef Shreever het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand in plek van de tekst American life er Shreever neerzetten?
dit ziet er al leuk uit, maar als je hem met mooie overgangen nog binnen de uploadlimiet kan houden dan graagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Ook nog een overgang o.i.d.?
Dude geweldig!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Het is een begin.
[afbeelding] [afbeelding]
?
Ja fantastisch!!! Maar eh... kunnen die letters in het zwart en bij de originele zaten er een soort streepjes voor en achter... is zoiets ook mogelijk? Mits je natuurlijk de zin/tijd hebt om dat te doen natuurlijk...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:33 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja fantastisch!!! Maar eh... kunnen die letters in het zwart en bij de originele zaten er een soort streepjes voor en achter... is zoiets ook mogelijk? Mits je natuurlijk de zin/tijd hebt om dat te doen natuurlijk...
Deze is op zich al geweldigDank U
Hier is die dan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:29 schreef Havoc het volgende:
Ok nog maar een keer een poging dan.
Zou iemand hier een animatie van kunnen maken? Klauwen die in en uit schuiven of zo?
[afbeelding]
Al vast bedankt!
Definieer:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:15 schreef Catch22- het volgende:
Wie maakt voor mij de vetste, doch meest irritant icon die er ooit zou kunnen zijn?
Ah, Ah, Ah, toe....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef Ard het volgende:
[..]
Nou ik zat meer te denken aan echte stippen die dus langzaam verschijnen op een zwart vlak en ook weer langzaam uit gaan, niet te langzaam natuurlijk, maar niet zo dat het een knippereffect krijgt.
En wellicht kunnen ze dan ook op verschillende plaatsen en in verschillende formaten verschijnen, maar wel gewoon ronde groene stippen...
Overigens wel alvast bedankt voor je moeite, maar ik hoop dat het je toch ook gaat lukken om het te veranderen...
Doe eens een schetsje van wat je precies wilt.(ben niet al te creatief denkend aangelegd)quote:Op zondag 12 juni 2005 14:50 schreef Ard het volgende:
[..]
Ah, Ah, Ah, toe....
Er moet hier toch wel iemand zijn die dit kan en wil maken...![]()
Zoiets :quote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:15 schreef Catch22- het volgende:
Wie maakt voor mij de vetste, doch meest irritant icon die er ooit zou kunnen zijn?
Jaaaa, dat is m!!!quote:
wel gaaf, maar als je hem 1x gezien hebt dat je hem meer dan zat bentquote:
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken....quote:Op zondag 12 juni 2005 18:21 schreef MDKme2 het volgende:
[..]
Doe eens een schetsje van wat je precies wilt.(ben niet al te creatief denkend aangelegd)
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef Ard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken....
Maar verschillende groene stippen die op verschillende plaatsen langzaam aan en uit gaan in een zwart vlak moet toch mogelijk zijn...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |