abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:09:38 #126
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26780449
Ik kan me wel voorstellen dat een Amsterdammer zichzelf een hele bink vindt. Want als je verder kijkt in dat achterlijke Noord-Holland
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:09:55 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26780461
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.

Levenservaring heet dat. Ik vraag me af hoe die mensen bijv in India of de outback van Australie zouden overleven... oooeee!!!! eng!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:00 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26780464
quote:

[..]

hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
dat is zeker mode in schubbekutteveen...?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:02 #129
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_26780465
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heet gewoon gezond verstand en opletten, kan je nog heel ver mee komen in het leven. Dat leren wij hier al snel. Vandaar dat men ons altijd zo adrem en scherp vindt (en dus arrogant) buiten amsterdam.
Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:08 #130
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26780468
Er lopen veel hele mooie vrouwen rond die je kan versieren dat is al een goed pluspunt.

En het woord pauper is echt zo kansloos over het algemeen gebruikt door studenten die geen cent te makken hebben en thuis ook nog arm zijn, maar rijk proberen over te komen. We kijken door je heen nerd, doe maar gewoon dan ben je al nerd genoeg. Maak het toch niet erger.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_26780471
Amsterdam Zo heerlijk groot en onbezonnen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26780472
quote:

[..]

.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:10:19 #133
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26780473
quote:

[..]

Vlaardingen? Zoetermeer? Roosendaal?

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:11:01 #134
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_26780491
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??
Ik woonde er samen met mijn beeldschone vrouw
pi_26780496
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef gigant het volgende:
Er lopen veel hele mooie vrouwen rond die je kan versieren dat is al een goed pluspunt.

En het woord pauper is echt zo kansloos over het algemeen gebruikt door studenten die geen cent te makken hebben en thuis ook nog arm zijn, maar rijk proberen over te komen. We kijken door je heen nerd, doe maar gewoon dan ben je al nerd genoeg. Maak het toch niet erger.
.

Nogmaals: ik gebruikte alleen het woord pauper omdat kanker teveel reacties zou uitlokken. Jammerlijk mislukt moet ik toegeven .
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:11:32 #136
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_26780506
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef D1 het volgende:

[..]

Dokkum
Nee, Sint Jacobiparochie
pi_26780516
Volgens mij leest niemand hier, maar alleen beetje schelden en blaten.

Fokking pubertjes....
Life is a bitch
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:12:28 #138
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26780542
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!
Die debielen komen alleen maar de sfeer verzieken, ze komen dronken aan en gaan nog dronkender weer weg. Alsof hier alles mag dat in pleureeneindoppeveen niet mag. Om doodziek van te worden.
Als er iemand de moed heeft om tegen mijn deur aan te zeiken, dan kan ie een kadootje krijgen trouwens
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26780543
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.

Levenservaring heet dat. Ik vraag me af hoe die mensen bijv in India of de outback van Australie zouden overleven... oooeee!!!! eng!!!!!
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.

Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten . Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:12:37 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26780545
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik woonde er samen met mijn beeldschone vrouw
dat neukt wel spannender natuurlijk...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:12:41 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26780548
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.
leuk, maar totaal onwaar natuurlijk. Als er iemand heeft geleerd scherp en oplettend te zijn in het de Amsterdammer. het is namelijk een stad, dus is niet het enige gevaar dat de stier van boer harms eens losbreekt op het dorps plein...
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:12:49 #142
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_26780551
Nou wil ik Utrecht niet te veel afvallen, is op zich een schattig stadje met een leuke binnenstad waar je ook best fatsoenlijk kan uitgaan. Maar om nou te zeggen dat het leuker is dan Amsterdam getuigt van weinig realiteitsbezef...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_26780564
Amsterdam is een leuke stad
Rotterdam, dat is een pauper stad
pi_26780572
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef D1 het volgende:
Nou wil ik Utrecht niet te veel afvallen, is op zich een schattig stadje met een leuke binnenstad waar je ook best fatsoenlijk kan uitgaan. Maar om nou te zeggen dat het leuker is dan Amsterdam getuigt van weinig realiteitsbezef...
.

Ik had het vooral over minder druk en overzichtelijker.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:13:40 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26780574
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Stoerrrrrrrrrrrrrrr.

Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten . Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
OP fok, als fokker, tegen een fokker zeggen dat iemand geen leven heeft. Sterk argument.

En de Eindhoven reeks is de grootse reeks op fok! 1+1=?
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:13:51 #146
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26780579
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Stoerrrrrrrrrrrrrrr.

Waar kwam jij ook alweer vandaan, Berends?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26780584
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan het kloppen dat ik jou al een tijdje niet heb gezien?
Noh man, ik was die lijpe mocro flavour in de park aan het checke.
pi_26780585
AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT AMSTERDAM ROELEERT
Life is a bitch
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:14:21 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26780593
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Nogmaals: ik gebruikte alleen het woord pauper omdat kanker teveel reacties zou uitlokken. Jammerlijk mislukt moet ik toegeven .
ff voor de duidelijkheid. het woord pauper is een prima woord, alleen slaat het de plank mis in jouw context. ik zie teveel contraditie met de werkelijke betekenis van het woord. en je had vast wel iets anders kunnen bedenken dan het woord kanker...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:14:45 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26780603
Oh, ik vind Utrecht trouwens ook wel een aardige stad, ik heb geen afgunst gevoelens .

Rotterdam heb ik niet zo veel mee, maar niet echt een hekel ook .

Wij Amsterdammers zijn namelijk open-minded .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')