niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
dat is zeker mode in schubbekutteveen...?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet gewoon gezond verstand en opletten, kan je nog heel ver mee komen in het leven. Dat leren wij hier al snel. Vandaar dat men ons altijd zo adrem en scherp vindt (en dus arrogant) buiten amsterdam.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vlaardingen? Zoetermeer? Roosendaal?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef gigant het volgende:
Er lopen veel hele mooie vrouwen rond die je kan versieren dat is al een goed pluspunt.
En het woord pauper is echt zo kansloos over het algemeen gebruikt door studenten die geen cent te makken hebben en thuis ook nog arm zijn, maar rijk proberen over te komen. We kijken door je heen nerd, doe maar gewoon dan ben je al nerd genoeg. Maak het toch niet erger.
Die debielen komen alleen maar de sfeer verzieken, ze komen dronken aan en gaan nog dronkender weer weg. Alsof hier alles mag dat in pleureeneindoppeveen niet mag. Om doodziek van te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.
Levenservaring heet dat. Ik vraag me af hoe die mensen bijv in India of de outback van Australie zouden overleven... oooeee!!!! eng!!!!!
dat neukt wel spannender natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik woonde er samen met mijn beeldschone vrouw
leuk, maar totaal onwaar natuurlijk. Als er iemand heeft geleerd scherp en oplettend te zijn in het de Amsterdammer. het is namelijk een stad, dus is niet het enige gevaar dat de stier van boer harms eens losbreekt op het dorps plein...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef D1 het volgende:
Nou wil ik Utrecht niet te veel afvallen, is op zich een schattig stadje met een leuke binnenstad waar je ook best fatsoenlijk kan uitgaan. Maar om nou te zeggen dat het leuker is dan Amsterdam getuigt van weinig realiteitsbezef...
OP fok, als fokker, tegen een fokker zeggen dat iemand geen leven heeft. Sterk argument.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten. Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
Waar kwam jij ook alweer vandaan, Berends?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten. Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
Noh man, ik was die lijpe mocro flavour in de park aan het checke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan het kloppen dat ik jou al een tijdje niet heb gezien?
ff voor de duidelijkheid. het woord pauper is een prima woord, alleen slaat het de plank mis in jouw context. ik zie teveel contraditie met de werkelijke betekenis van het woord. en je had vast wel iets anders kunnen bedenken dan het woord kanker...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nogmaals: ik gebruikte alleen het woord pauper omdat kanker teveel reacties zou uitlokken. Jammerlijk mislukt moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |