en leer eens echt bier te drinkenquote:
Het is geen neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:43 schreef BrauN het volgende:
Waarom is dit topic dicht: Lonsdale Neger
Als je het open had gelaten waren er vast nog veel schandaligere foto's van die neger geplaatst, da's enorm amusant.
Het was geen neger.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:43 schreef BrauN het volgende:
Waarom is dit topic dicht: Lonsdale Neger
Als je het open had gelaten waren er vast nog veel schandaligere foto's van die neger geplaatst, da's enorm amusant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:06 schreef sararaats het volgende:ze negeert jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:06 schreef sararaats het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
Dat valt best wel mee hoor. Overigens zal ik trachten een goed woordje voor je te doen bij .... jeweetwel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:21 schreef sararaats het volgende:
aan de moderators, FA en Admins:
ik ben misschien een vervelend meisje maar zal echt op mijn postgedrag letten
ik ben te ver gegaan en moet op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee hoor. Overigens zal ik trachten een goed woordje voor je te doen bij .... jeweetwel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:31 schreef sararaats het volgende:
ik ben te ver gegaan en moet op de blaren zitten.Okay. Dan staak ik mijn lobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet staken. ik heb gewoon een vreemd voorgevoel, that's allquote:
Oh, op die manier. Komt in orde, don't worryquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:38 schreef sararaats het volgende:
niet staken. ik heb gewoon een vreemd voorgevoel, that's all
doet pijn hoor die blarenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Komt in orde, don't worry
¨quote:
Hij liegt!quote:
Nou dan kan ik niet achterblijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij liegt!.
JK vindt hem ook al een kutknijn. En ondankbaar. Dusch..
Ik heb toch liever dat je je eigen mening vormt i.p.v. kwakkeloos die van mij over te nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:43 schreef MUUS het volgende:
Hij liegt!.
JK vindt hem ook al een kutknijn. En ondankbaar. Dusch..
OMFGROFLMYAO! Joe bent weer blauw!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
*insert topic-note voor Ruis*
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMFGROFLMYAO! Joe bent weer blauw!
Nee, laat maar zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Get it off! Get it off!
wees niet bang voor een banquote:Op zondag 8 mei 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
riskeer ik eigenlijk een ban omwille van mijn gezweef?
ik vraag me het af. ik zal er echt mijn best voor doen hoor.
ik probeer niet meer te zweven. ik zal mezelf van mijn roze wolk stampen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:45 schreef laffer het volgende:
[..]
wees niet bang voor een ban![]()
als je er een krijgt kun je nog gewoon meelezen en als de ban-tijd verstreken is kun je weer gewoon meeposten![]()
geen probleem toch![]()
wat ik probeer te zeggen is: post gewoon lekker hoe je zelf wilt posten en wees niet bang voor een banquote:Op zondag 8 mei 2005 00:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik probeer niet meer te zweven. ik zal mezelf van mijn roze wolk stampen hoor.
Neuh, maar het kan geen kwaad om toch ff weer op de grond te gaan staan Sara.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:39 schreef sararaats het volgende:
riskeer ik eigenlijk een ban omwille van mijn gezweef?
ik vraag me het af. ik zal er echt mijn best voor doen hoor.
nog 1 laatste vraagje: is yvonne boos op mij?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh, maar het kan geen kwaad om toch ff weer op de grond te gaan staan Sara.
Lieverd, laat het rusten!quote:Op zondag 8 mei 2005 00:55 schreef sararaats het volgende:
nog 1 laatste vraagje: is yvonne boos op mij?
dat was eigenlijk een vraag voor Havocquote:Op zondag 8 mei 2005 00:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lieverd, laat het rusten!
Er komt wel iemand anders![]()
Dit is toch R&P?
Nee Sara. Maar Yvonne is getrouwd, heeft 3 kinderen en is heel gelukkig. Wat wil je zelf nu dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
nog 1 laatste vraagje: is yvonne boos op mij?
en nu is het onderwerp voorgoed afgesloten voor FOK!
Havoc, ik wilde geen relatie met yvonne hoor. ik denk dat ik het weer door elkaar heb gehaald.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee Sara. Maar Yvonne is getrouwd, heeft 3 kinderen en is heel gelukkig. Wat wil je zelf nu dan?
ik heb het aangepast. heb nu een betere signature (vind ik toch)quote:Op zondag 8 mei 2005 01:55 schreef Havoc het volgende:
Vriendschap zeg je? En je hebt wel in je ondertitel Sara and Yvonne sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G ! staan, dat is toch geen vriendschap maar iets meer toch?
Je komt er wel weer overheen.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb het aangepast. heb nu een betere signature (vind ik toch)
nu is het hoofdstuk helemaal afgesloten.
daar ben ik zeker van hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |