Ja, euh... dat weet ik allemaal wel enzo, maar ik begrijp niet waar een mens zich druk over kan maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dit is het nieuwe beleid.
Lees het op je gemak. Herinner je dan ook dan Ruis je spelletje sloot en dat Havoc vandaag al voor rotte vis is uit gemaakt wegens dit nieuwe beleid....
En leg me dan uit hoe dit in dit nieuwe beleid past:
In de derde wereld hebben ze het zo slecht nog niet.
Inlikken
TipTopTopic
blikopenersflessenbiermagnetronkippenenbifi's
leuk boek gemaakt
hopeloos verliefd
;-)))
Hoi allemaal!!!!!!!!!!!
Ik heb vandaag 4534 keer gepost!
Ik ben links tuig...
Ik keer FOK! voorgoed de rug toe.
Iedereen een ban
Ik maak me er niet druk om hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, euh... dat weet ik allemaal wel enzo, maar ik begrijp niet waar een mens zich druk over kan maken.
Daarmee uit.
Jij bent ook snel op die grote tenen van je getraptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
En dicht maar, ik schijn het beleid af te breken..
Ik doe nooit aan onzinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:51 schreef komrad het volgende:
Ach het is toch allemaal in onzin
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Op 1 of andere manier heb ik wel respect voor de mods.
een topic wat weer wat leven in onz brengt, moet jij afzeikenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, wat hebben we dolle pret.
680 baggertopics waar niemand geen flikker van begrijpt als ze het 'spelletje' topic niet lezen
58 slotjes in de AT lijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
een topic wat weer wat leven in onz brengt, moet jij afzeiken
Je wordt te oud.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
58 slotjes in de AT lijst.
Als je dat leven noemt
Heel eventjes maar, toen zei mijn vrouw dat we maar eens lekker uit eten moesten gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor.
Kan me voorstellen dat HAVOC, na 255 posts lang voor rotte vis uitgemaakt te zijn dat WEL doet
lijkt mij een goed plan, maar ik ben geen modquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:59 schreef Joana het volgende:
[..]
Je wordt te oud.
En als we de tag [raad] ervoor zetten, compromis sluiten?![]()
Joh als jullie het leuk vinden.... be my guest.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:59 schreef Joana het volgende:
[..]
Je wordt te oud.
En als we de tag [raad] ervoor zetten, compromis sluiten?![]()
Volgens mij las ik de vorige post dan verkeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh als jullie het leuk vinden.... be my guest.
Dan moet de crew natuurlijk niet meer huilen over baggerende users enzo, beetje hypocriet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Volgens mij las ik de vorige post dan verkeerd.
Oh ik dacht met mijn vorige post verkeerd aan te geven dat ik nu ineens als een blad aan de boom zou omdraaien, hetgeen ik niet van plan ben.quote:
Maar wanneer je NET uren gezeik heb gehad in FB wegens een dwangmatig sluitbeleid tegen bagger, dan een half uur later haal je alle remmen eraf en is het opeens super grappig om bagger topics te openen omdat dan opeens iedereen moet raden wie je na doet. (overigens ook een wordt vervolgd entertainment van de bovenste plank 'kijk mama hij doet miepmiep na' maar dat terzijde).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:22 schreef laffer het volgende:
swets, ik vind het best een leuk geintje dat topic van braun.
ik neem aan dat er trouwens geen vervolg komt, dit is leuk voor èèn keertje en soms is het niet zo erg om een keertje ( in dit geval, gerelateerd aan dat topic) baggertopics te openen (met een doel,raad de user)
ik ben het overigens wel eens met de nieuwe aanpak in ONZ en ik ben er ook voor om te modden met de botte bijl, maar ik ben er geen voorstander van om alles zwart/wit te zien
geeft niet, iedereen maakt wel eens foutenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:35 schreef Havoc het volgende:
Ik ben het dan wel weer met Swets eens.
dit forum wordt gerund door mensen en....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wanneer je NET uren gezeik heb gehad in FB wegens een dwangmatig sluitbeleid tegen bagger, dan een half uur later haal je alle remmen eraf en is het opeens super grappig om bagger topics te openen omdat dan opeens iedereen moet raden wie je na doet. (overigens ook een wordt vervolgd entertainment van de bovenste plank 'kijk mama hij doet miepmiep na' maar dat terzijde).
En MORGEN mag er direkt geen ene tering meer (want DAT is toch het gevolg van dit beleid)...
Niet zo gek dat er weerstand komt.
hoe was 't onder je steen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef PapaFokker het volgende:
Ruis, Havoc, MUUS ONZ mod? wtf zeg wat gaat dat snel tegenwoordig
Een traditioneel biertopic kun je toch wel ff openlaten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Open dan ook niet van die kuttopics.
Het enige traditionele eraan is dat het traditioneel kut isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een traditioneel biertopic kun je toch wel ff openlaten?![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het enige traditionele eraan is dat het traditioneel kut is.
En ik héb het even opengelaten... Lang genoeg iig.
Kasta, bij deze. Leef je totaal uit op je eigen manier in onzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]voor één welgetelde reactie
Naja, jij zet tenminste nog een sluitpost![]()
Van ruis hoef ik dat niet altijd te verwachten
Geef hem eens ongelijk bij dergelijke kansloze kuttopics...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef kanaiken het volgende:voor één welgetelde reactie
Naja, jij zet tenminste nog een sluitpost![]()
Van ruis hoef ik dat niet altijd te verwachten
Blijft het topic wel open als ik er een hele collage van maak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk bij dergelijke kansloze kuttopics...
Waarom zou iemand in godsnaam de moeite doen om een sluitpost te typen als jouw enige moeite bij het openen bestond uit het posten van een plaatje?.
Of 't moeten neukende kamelen zijn met toch minimaal 1 zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk bij dergelijke kansloze kuttopics...
Waarom zou iemand in godsnaam de moeite doen om een sluitpost te typen als jouw enige moeite bij het openen bestond uit het posten van een plaatje?.
Van je zelfmoordpoging; ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Blijft het topic wel open als ik er een hele collage van maak?![]()
Moest die laatste zin nou?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Van je zelfmoordpoging; ja.
Van willekeurige internetplaatjes; nee.
Is het nu zó fucking lastig om een enigszins grappig en misschien ook wel potentieel léuk topic te bedenken?
"Euuuuuh, da's moeilijk man, ik post gewoon een plaatje van een bierfles, da's ook lachen..."
Open je in de tussentijd geen simplistische kuttopics meer dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:25 schreef kanaiken het volgende:
Moest die laatste zin nou?Probeer serieus in te gaan op een serieuze vraag van mij, in plaats van naar een niveau te dalen dat ver onder een biertopic ligt?
Ik wil best een leuk topic bedenken, je houdt er nog een te goed.![]()
Niet als jij on-line bent, dat zal ik proberenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Open je in de tussentijd geen simplistische kuttopics meer dan?
Dan ben ik al tevreden...
Ik kan wel ff een note plaatsen dat men je bij het volgende kuttopic direct moet bannen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet als jij on-line bent, dat zal ik proberen![]()
Mods met machtslustquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan wel ff een note plaatsen dat men je bij het volgende kuttopic direct moet bannen hoor.
Mods die je eerst netjes waarschuwen in plaats van het direct te doenquote:
*Zit nu in een tweestrijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mods die je eerst netjes waarschuwen in plaats van het direct te doen.
Het boeit me niet, als je het maar niet hier doetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*Zit nu in een tweestrijd
Ertegenin gaan of gelijkgeven
heeft allebei zo zijn voordelen
*huppelt naar baggertopicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het boeit me niet, als je het maar niet hier doet.
Ga hier maar spelen ofzo: BrauN is mijn idool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |