Maar goed, Nee=nee. Het topic gaat niet naar F&F. Je doet het er maar mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef Redux het volgende:
so?
ik denk er niet aan, als je zo graag over 't beleid in ONZ wil "discussieren", dan kan dat in dit topic, via de mail/MSN/IRC of desnoods via een topic in FB.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef Kletz het volgende:
laat dat topic eens open en kijken of er meer mensen er met me eens zijn.
dat schiet niet op. Maar ja bang voor kritiek denk ik dan maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:58 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik denk er niet aan, als je zo graag over 't beleid in ONZ wil "discussieren", dan kan dat in dit topic, via de mail/MSN/IRC of desnoods via een topic in FB.
Je denkt maar een eind in het weg. Er wordt je een optie aangeboden, maar ja dan ben je blijkbaar bang dat je je stelling geen stand kan laten houden, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Kletz het volgende:
[..]
dat schiet niet op. Maar ja bang voor kritiek denk ik dan maar.
Volgens mij krijg je mogelijkheid genoeg aangeleverd van Ruis.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Kletz het volgende:
[..]
Waarom niet? Jouw topic was gewoon dubbel, want dit topic bestond al.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Kletz het volgende:
[..]
wat nou optie. Gewoon topic die in onzin staat geen gelul van feedback shit. Pats boom iedereen in onzin kan het zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je denkt maar een eind in het weg. Er wordt je een optie aangeboden, maar ja dan ben je blijkbaar bang dat je je stelling geen stand kan laten houden, denk ik dan maar.
1. Elke ONZ-user leest ONZ FB, want de geilste rellen spelen zich hier af.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:25 schreef Kletz het volgende:
[..]
wat nou optie. Gewoon topic die in onzin staat geen gelul van feedback shit. Pats boom iedereen in onzin kan het zien.
FB is zo omslachtig. Je moet bij de wortels beginnen. en niet van huisje naar huisje worden gestuurd.
Graag gedaan, scheet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef Kletz het volgende:
nope. ik heb me al genoeg vermaakt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
1. Elke ONZ-user leest ONZ FB, want de geilste rellen spelen zich hier af.
*Iets over kinderhand en snel gevuld mompeld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef Kletz het volgende:
nope. ik heb me al genoeg vermaakt.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom is het 'Via google chinese tekens ontcijferen'-topic dicht![]()
Oke, misschien kloppen de tekens niet bij iedereen, maar dat komt omdat ze geen Chinees taalpakket hebben geïnstalleerd. Ik was net bezig met die te installeren, en ik wou ook even posten hoe je aan Chinees kon komen, maar toen was het topic al dicht dus![]()
Het is niet moeilijk, gewoon zo:
Deze procedure hoeft u alleen uit te voeren als u een taalversie van Windows XP gebruikt die niet overeenkomt met de taal die u in uw documenten wilt gebruiken.
Wijs in het menu Start van Windows de optie Configuratiescherm aan en klik vervolgens op Datum, tijd, taal en landinstellingen.
Klik op het pictogram Landinstellingen en klik vervolgens op het tabblad Talen.
Schakel in het vak Extra talen de selectievakjes in voor de talen die u wilt gebruiken.
Vervolgens wordt er gevraagd naar de cd van Windows XP Home Editon en klaar.
Als iedereen die mee wou doen dit nou had gedaan had het nog best een leuk topic kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |