Mijn steun heb je, wapens leveren aan moslim landen is een stom idee. Mijn vraag blijft, is er tegen Saddam gedemonstreerd ? Het lijkt erop dat als hij al zijn wapens in China en Rusland had gekocht of zelf gemaakt die demo er niet geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oh, verkoop maar raak, anders doen anderen het wel? Zeg het dan duidelijk. Mijn kritiek was op de kontendraaierij en het korte geheugen van de politici die toen tegen de Muiden Chemie demonstratie waren, en een aantal jaar later voor de aanval op Irak.
Welke politici van toen zitten er nu nog?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Oh, verkoop maar raak, anders doen anderen het wel? Zeg het dan duidelijk. Mijn kritiek was op de kontendraaierij en het korte geheugen van de politici die toen tegen de Muiden Chemie demonstratie waren, en een aantal jaar later voor de aanval op Irak.
Hij is nog niet hier hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Hmmm dus het was Bush die ik gezien had in zijn kolonie met beveilligingHet had ook die Minster geweest kunnen zijn, maar nu weet ik in ieder geval wie het was.
dat maakt niet uit zolang ze bush en amerika maar kunnen bashen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke politici van toen zitten er nu nog?
De kosten komen geheel voor rekening van de Nederlandse overheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens gaan de kosten van de beveiliging in de miljoenen lopen. Als het plannetje doorgaat van het doorbelasten van politiekosten, wie gaat in dit geval de rekening betalen ? Sjors Dobblejoe Boesj zelf ?
Als je niet tegen demonstranten bent dan moet je het prijskaartje wat er aan hangt maar op de koop toe nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens gaan de kosten van de beveiliging in de miljoenen lopen. Als het plannetje doorgaat van het doorbelasten van politiekosten, wie gaat in dit geval de rekening betalen ? Sjors Dobblejoe Boesj zelf ?
De 'demo' is vanmiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik hoop dat die demonstranten zondag wegregenen.
Ze komen niet om gebruik te maken van hun democratische rechten maar om rotzooi te trappen en de boel te vernielen. Het is gewoon links tuig.
Belachelijk ! Net alsof er geen betere bestemmingen zijn voor dat geld !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kosten komen geheel voor rekening van de Nederlandse overheid.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De 'demo' is vanmiddag.
En kijkend uit m'n raam is het hier in Maastricht bewolkt genoeg voor een paar prettige buien.
Hmmm,dan zou het die minister geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is nog niet hier hoor. (tenzij jij nu in de Baltische staten zit
).
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmmm,dan zou het die minister geweest kunnen zijn.
Hier in het Heuvelland regent het dat het zeikt...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De 'demo' is vanmiddag.
En kijkend uit m'n raam is het hier in Maastricht bewolkt genoeg voor een paar prettige buien.
Goed voortekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hier in het Heuvelland regent het dat het zeikt...
Da's toch Sjeramiek?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed voorteken.
Ik zit hier niet heel ver van Plein 1992 (waar die demonstratie zal zijn). Ik moet zo toch nog ff 't centrum in; meteen es kijken of er wat te doen is.
Bij de Uni?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ikzelf zit in Randwyck, dus niet ver daar vandaan.
Geleen... En eergister ging ik met mijn vriendin en schoonouders op weg naar Eindhoven en ondrweg kwamen we en zwarte Limousine tegen met daarom heen en stuk of 10 grote zwarte wagens met een aantal politiemotoren.quote:
Ben Bot?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef ArmaniMania het volgende:
Geleen... En eergister ging ik met mijn vriendin en schoonouders op weg naar Eindhoven en ondrweg kwamen we en zwarte Limousine tegen met daarom heen en stuk of 10 grote zwarte wagens met een aantal politiemotoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |