Maar dan zou Donner wel moeten opstappenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef speedfreak1 het volgende:
Het zou een ramp zijn. Nederland zou direct heel erg op de kaart staan als het land waar de politie niet bij machte is om de veiligheid van burgers en bezoekers te waarborgen, iets wat helaas nog waar is ook.
En als het wel iets uit zou maken, zou je het dan wel goedkeuren?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat betreffende personen blijkbaar het idee hebben dat de heer Bush heel erg onder de indruk zal raken van de potten en pannen waarmee betreffende personen geluid gaan maken. Het haalt geen ene flikker uit.
puuuhleese, eerst moslims, nu links opruimen, ze willen al die drukte niet, ze komen hier gewoon zoals elk jaar om te herdenken. je het is jammer dat sommige ongewassen afa's die gelegenheid aangrijpen om ongepast te schelden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:19 schreef beffelholt het volgende:
ze wouden bush toch ook arresteren voor oorlogsmisdaden?
ik hoop dat ze dat doen. krijg je invasie van amerikanen hier, links word opgeruimd en we kunnen weer normaal verder
So?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:45 schreef NightH4wk het volgende:
Nederland binnenvallen word wel leuk, beetje dijken opblazen enzo.
Bevrijding van de communisten en terroristen zou het worden. Niks dijkjes doorprikken, gewoon de goede mensen oppakken en in een interneringskamp opsluiten. Deze zelfde mensen verkondigen rustig met droge ogen dat de interneringskampen in Inonesië helemaal niet zo erg waren, dus laat ze het maar voelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:45 schreef NightH4wk het volgende:
Nederland binnenvallen word wel leuk, beetje dijken opblazen enzo.
Ik ben een beetje laat met reageren, heb de hele dag moeten wekren (hoezo werkschuw?). Ik val maar direct met de deur in huis, ik ben een van de organisatoren van de demonstratie in Maastricht morgen. Naast de demonstratie wilden we zondag een herdenking houden van ALLE doden van de oorlogen van de afgelopen jaren. Voor deze herdenking is ons door de gemeente geen plek gegund. De demonstratie richt zich tegen de politiek van Bush. Niet tegen de eenvoudige soldaat die daarheen gaat waar hij heen gestuurd wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:16 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Of hoevaak deze lieden die zo begaan zijn met het Irakese volk tegen Saddam hebben gedemonstreerd.
Zolang je de stormram maar thuislaatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat met reageren, heb de hele dag moeten wekren (hoezo werkschuw?). Ik val maar direct met de deur in huis
En wat denk je met je demonstratie te bereiken? Wanneer is het geslaagd? Of was jij diegene die vanmiddag op 3FM te horen was? DIe vond ik namelijk nogal lachwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat met reageren, heb de hele dag moeten wekren (hoezo werkschuw?). Ik val maar direct met de deur in huis, ik ben een van de organisatoren van de demonstratie in Maastricht morgen.
Volgens mij hebben we daar de dodenherdenking op 4 mei voor ...quote:Naast de demonstratie wilden we zondag een herdenking houden van ALLE doden van de oorlogen van de afgelopen jaren. Voor deze herdenking is ons door de gemeente geen plek gegund.
Dan mag je binnenvallenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
maak je niet ongerust, ik ben niet gewelddadig.
Maar je wil niets met de demonstratie bereiken, begrijp ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik schreef al dat ik vandaag moest werken, dus ik was niet op de radio.
Het ging trouwens om de herdenking van Iraki's, Afghananen, Amerikanen en anderen die in de laatste jaren zijn omgekomen. Daar is geen plek voor op 4 mei. Dan gaat het om 2e Wereldoorlog doden en Nederlandse doden van latere oorlogen. Niet om onschuldige burgers die de afgelopen jaren zijn gedood.
Vergeet de landverraders niet!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:55 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Bevrijding van de communisten en terroristen zou het worden.
De foute mensen oppakken, neem ik aan?quote:Niks dijkjes doorprikken, gewoon de goede mensen oppakken en in een interneringskamp opsluiten.
Als deze mensen allemaal zouden demonstreren, dan slaapt Bush niet meer zo lekker denk ik..quote:***************************************
Nederlanders negatief over Bush
HILVERSUM De meeste Nederlanders zijn
erg negatief over het beleid van
president Bush.Volgens een Nipo-enqute
voor RTL Nieuws vindt 64 procent van de
ondervraagden het beangstigend hoe de
Amerikaanse regering omgaat met het
buitenland.
Bijna eenzelfde percentage vindt dat de
Nederlandse regering zich gedraagt als
schoothondje van Bush en dat hij een
gevaar is voor de wereldvrede.
Bush overdrijft uit eigenbelang de
de terreurdreiging,vinden veel mensen.
Volgens de helft van de ondervraagden
had Nederland nooit troepen naar Irak
moeten sturen.
*proest!*quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[...]
Volgens mij nog steeds landen waar op basis van democratische verkiezingen de president en minister-president wordt gekozen.
[...]
Hij zal er vast wakker van liggen ja. "Oh nee!! Toffe_Ellende vindt me niet lief!! Hoe nu verder??"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als deze mensen allemaal zouden demonstreren, dan slaapt Bush niet meer zo lekker denk ik..
Condy was nooit rechterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:56 schreef mechatronics het volgende:
[..]
*proest!*
Jaar of 4-5 geleden
Florida
Rechter mevrouw C. Rice
Die nu ook een hoge zetel heeft
etc. etc.
*proest!*![]()
![]()
En idd, laat ze lekker demonsteren
| Forum Opties | |
|---|---|