dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:16 schreef D.Rose het volgende:
omdat ik ze
a) niet mooi vond (meer iets voor een BMW)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan er dadelijk wel 1 maken, maar alleen stilstaand
Dat zijn toch echt de originele velgen, welliswaar verchroomd, maar wel origineel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is waar. dacht zelf ook eerst al "BMW Honingraatvelgen" onder een vette?
maar de huidige velgen vind ik niet bij de auto passen
je zou natuurlijk ook even het topic kunnen lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
We wachten geduldig af![]()
Maar wat kost zo'n project nou?
Niet perse die auto hoor, maar het verschepen enz, enz?
Ben ernstig benieuwd![]()
Mmmm ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb even gelezen voor je lui varken dat je bent
Maar hij wilt het net onder de 30.000 gaan houden
Verschepen inclusief verzekering (vanaf Texas) was $2300quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hele, hele brute bak!
Wat kost het nou om 'm te verschepen vanuit de States?
Want ik heb ook wat op het oog...
da's een 92'er, en da's 'paars'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik dacht dat je vorige week al op de openingsmeeting van Stingray '82 stond
[afbeelding]
Dat mag je vinden hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Corvette die voor die van jou staat vind ik persoonlijk vele malen mooier![]()
Kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef liquid-orange het volgende:
Erg mooie auto. Daar ga je vast niet elke dag naar in werk rijden, want dan mag er wel een aanhangwagentje met een tank bezine erop achter hangen.
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.quote:
yep, black on blackquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah, op de bovenste foto's lijkt de jouwe ook wel paars, maar hij is dus zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |