Die is nep. En dat is bevestigd door de maker er van. Alleen middelste hoos is echt. De andere twee zijn gesoept.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Bensel het volgende:
kheb hier een foto die op de noordzee is gemaakt, waarop 3 windhozen/tornado's staan
http://img117.echo.cx/my.php?image=hoekvanholland23juni203qp.jpg
Onweer!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Logician het volgende:
Er komt weer onweer aan
ps: de buiten thermo geeft nu 36 graden aan, en die hangt in de schaduw![]()
Ik kon geen ander topic vinden waar dit in zou passenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef Natalie het volgende:
Denk niet dat we tornado's hoeven te verwachten btw
kewlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er hier in Goor nog een dust devil die een paar zijschotten van een viskraam in de lucht heeft geslingerd. Mini tornado's zijn echt cool, maar zeker niet ongevaarlijk.
Cool filmpje van een dust devil
wow dat filmpje is best wel cool om te zien!! ik heb in Turkije al 2 dust devols mee gemaakt, maar dat was eng... Ik zat er middenin en alles om me heen lag in het water... Gelukkig stopte die dustdevil op het water, want hij was echt rete hoog!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er hier in Goor nog een dust devil die een paar zijschotten van een viskraam in de lucht heeft geslingerd. Mini tornado's zijn echt cool, maar zeker niet ongevaarlijk.
Damn. Ben je rustig aan 't voetballen, ontstaat ineens zoietsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef ACT-F het volgende:
Waar studeer je?quote:Op zondag 26 juni 2005 11:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga over een jaartje of 2 proberen voor mijn studie (meteorologie) naar Amerika te gaan om tornado's te chasen. Ben nu 1e jaars, dus tegen die tijd moet dat wel kunnen. En anders ga ik gewoon een keer zelf daarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |