goh.. ben je nu trots?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik heb het nog netjes bij 1x kotsen gehouden
Ja Mindhunters is wel aardig.. vind het alleen allemaal wat vergezochtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef NerdoNielso het volgende:
"I gues we found out his weakness... Bullets"
Ach, het zou toch best kunnen dat het vooral bmw en suv-rijders zijn die zich daaraan schuldig maken? Lijkt me zelfs vrij aannemelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
NW&T maakt zich schuldig aan generalisatie
In een stukje over xenonlampen:
[..]
Wat een bespottelijke berichtgeving, dit is vast en zeker weer een één of andere groene midlifecrisishippie die wilde gaan afgeven op bmw rijders.
Ook echt zo van: "BMW én SUV rijders", die overduidelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn,.
Ridicuul.
Nee, maar ik heb het 1 keer meegemaakt en doe nu m'n best om het bij 1 keer te houden.. En ik ben wel blij/trots dat ik al een jaar lang geen kotsneigingen / katers heb gehadquote:
Ga jij nou maar CS2 downloadenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja Mindhunters is wel aardig.. vind het alleen allemaal wat vergezocht![]()
Heeft het gesmaakt, chefkok?quote:
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versiequote:
YeS, whootquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versie
Ja, ik had misschien de tomaten wat kleiner moeten snijden, maar het geheel was prima.quote:
Ow, dan heb je idd niet helemaal opgelet. Maar ik mag toch wel komen kijken hoop ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week kennis gemaakt met een nieuwe alwin.
Ik heb keurig alles binnen gehouden hoor, er was absoluut geen sprake van misselijkheid ofzo. Ik had alleen net iets te veel gedronken en daarbij komt een soort hyperactiviteit te voorschijn, en dat je niet alles helemaal meer in de hand heb, das alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef errrrr het volgende:... hij had het toch nog wel binnen gehouden? Maar dan zie je Alwin 's avonds te weinig (nouja, of juist gelukkig niet genoeg
), voor mij was dit al de tweede keer, en hij verteld vaak over de beruchte eerste keer
Heb je die torrent misschien een keer voor me?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versie
de versie die ik heb is 2,47 GB en 7 cd's ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
Ik kan dus alleen maar Adobe Creative Suite v2.0 Premium Edition vinden, dies 2.89 GB en het lijken 5 (lang niet volle) cd's te zijn.
Die had ik ook gezien dacht ik, ff downloaden dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef il_mostro het volgende:
[..]
de versie die ik heb is 2,47 GB en 7 cd's ...
Dit zit erin zeggen ze:
CD1 - Installer Cd1 (Installer, Photoshop CS2, Bridge Services)
CD2 - Installer Cd2 (InDesign CS2, Version Cue CS2)
CD3 - Installer Cd3 (Illustrator CS2)
CD4 - Installer Cd4 (Acrobat 7.0 Professional, GoLive CS2)
CD5 - Resources and Extras
CD6 - Resources and Extras Disc 2
CD7 - Total Training Video Workshop
eigenlijk heb ik alleen cd 2 en 3 nodig... want 1 heb ik inprincipe al en de andere zijn niet nodig
Maar Premiere enzo zitten niet in CS2quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja ali, dat is de complete Adobe Creative Suite, maar dat is niet alles wat ik wil hebben... Ik wil ook Adobe Encore, Premiere, etc. etc. (DVD's maken en film bewerking)
Ja hoort bij photoshop CS2quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:23 schreef NerdoNielso het volgende:
En Niels weet je zeker dat je die Bridge Services al hebt?
Weet ik, maar dan kan ik ze nog wel willenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:01 schreef il_mostro het volgende:
Maar Premiere enzo zitten niet in CS2
Oh okeyquote:Ja hoort bij photoshop CS2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |