goh.. ben je nu trots?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik heb het nog netjes bij 1x kotsen gehouden
Ja Mindhunters is wel aardig.. vind het alleen allemaal wat vergezochtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef NerdoNielso het volgende:
"I gues we found out his weakness... Bullets"
Ach, het zou toch best kunnen dat het vooral bmw en suv-rijders zijn die zich daaraan schuldig maken? Lijkt me zelfs vrij aannemelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
NW&T maakt zich schuldig aan generalisatie
In een stukje over xenonlampen:
[..]
Wat een bespottelijke berichtgeving, dit is vast en zeker weer een één of andere groene midlifecrisishippie die wilde gaan afgeven op bmw rijders.
Ook echt zo van: "BMW én SUV rijders", die overduidelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn,.
Ridicuul.
Nee, maar ik heb het 1 keer meegemaakt en doe nu m'n best om het bij 1 keer te houden.. En ik ben wel blij/trots dat ik al een jaar lang geen kotsneigingen / katers heb gehadquote:
Ga jij nou maar CS2 downloadenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja Mindhunters is wel aardig.. vind het alleen allemaal wat vergezocht![]()
Heeft het gesmaakt, chefkok?quote:
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versiequote:
YeS, whootquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versie
Ja, ik had misschien de tomaten wat kleiner moeten snijden, maar het geheel was prima.quote:
Ow, dan heb je idd niet helemaal opgelet. Maar ik mag toch wel komen kijken hoop ik?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb vorige week kennis gemaakt met een nieuwe alwin.
Ik heb keurig alles binnen gehouden hoor, er was absoluut geen sprake van misselijkheid ofzo. Ik had alleen net iets te veel gedronken en daarbij komt een soort hyperactiviteit te voorschijn, en dat je niet alles helemaal meer in de hand heb, das alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef errrrr het volgende:... hij had het toch nog wel binnen gehouden? Maar dan zie je Alwin 's avonds te weinig (nouja, of juist gelukkig niet genoeg
), voor mij was dit al de tweede keer, en hij verteld vaak over de beruchte eerste keer
Heb je die torrent misschien een keer voor me?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ben ik mee bezig alleen dan de 7 cd's versie
de versie die ik heb is 2,47 GB en 7 cd's ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
Ik kan dus alleen maar Adobe Creative Suite v2.0 Premium Edition vinden, dies 2.89 GB en het lijken 5 (lang niet volle) cd's te zijn.
Die had ik ook gezien dacht ik, ff downloaden dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef il_mostro het volgende:
[..]
de versie die ik heb is 2,47 GB en 7 cd's ...
Dit zit erin zeggen ze:
CD1 - Installer Cd1 (Installer, Photoshop CS2, Bridge Services)
CD2 - Installer Cd2 (InDesign CS2, Version Cue CS2)
CD3 - Installer Cd3 (Illustrator CS2)
CD4 - Installer Cd4 (Acrobat 7.0 Professional, GoLive CS2)
CD5 - Resources and Extras
CD6 - Resources and Extras Disc 2
CD7 - Total Training Video Workshop
eigenlijk heb ik alleen cd 2 en 3 nodig... want 1 heb ik inprincipe al en de andere zijn niet nodig
Maar Premiere enzo zitten niet in CS2quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja ali, dat is de complete Adobe Creative Suite, maar dat is niet alles wat ik wil hebben... Ik wil ook Adobe Encore, Premiere, etc. etc. (DVD's maken en film bewerking)
Ja hoort bij photoshop CS2quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:23 schreef NerdoNielso het volgende:
En Niels weet je zeker dat je die Bridge Services al hebt?
Weet ik, maar dan kan ik ze nog wel willenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:01 schreef il_mostro het volgende:
Maar Premiere enzo zitten niet in CS2
Oh okeyquote:Ja hoort bij photoshop CS2
Je bent al jarig geweest hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja ali, dat is de complete Adobe Creative Suite, maar dat is niet alles wat ik wil hebben... Ik wil ook Adobe Encore, Premiere, etc. etc. (DVD's maken en film bewerking)
En?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef NerdoNielso het volgende:Ik had op tweakers.net 140 moderator punten per dag, is m'n cookie een tijdje verlopen heb ik er weer 5
![]()
![]()
![]()
GRR
valt mij een beetje tegen, moet nog den burg in, moederdagskadootje zoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:33 schreef -Mzraki- het volgende:
De weergoden zijn mij goed gezind.
Anyway, tijd om wat eten te pakken.
Good you should mention it, ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
valt mij een beetje tegen, moet nog den burg in, moederdagskadootje zoeken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Good you should mention it, ik ook.
Ik ga voor de bos rode rozen denk ik,.
Het is een geweldige bos met witte rozen geworden, Bert is een goede kerel, die zag mij zo ongelukkig staan en zei: "Voor moeder dag zeker? Ik maak er wel even een leuke bos van"quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Dat is een idee.. ik ga voor de chocolaaaa!
Nee, tot mijn enorme spijt niet, het valt namelijk in de laatste proefwerkweek, en twee weken nadat de kaarten in de verkoop zijn gegaan waren ze alweer uitverkocht, ongelofelijk,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:58 schreef DearPrudence het volgende:
He, jullie gaan dit jaar zeker niet naar Rock Werchter he?
Modest Mouse treed er weer op, en treed de dag ervoor (1 juli) ook op in Paradiso!
Volgens mij kon Jort geeneens meer vanwege school, maar dat weet ik niet zeker,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, tot mijn enorme spijt niet, het valt namelijk in de laatste proefwerkweek, en twee weken nadat de kaarten in de verkoop zijn gegaan waren ze alweer uitverkocht, ongelofelijk,.
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik naar Fields of Rock ga, m'n broertje gaat er met Dré iig heen. Ik had het er met Jort ook nog over, op jou verjaardag, die gaat er namelijk ook heen. Fields of Rock heeft ook een enorm goede line up, maar kaartje is wel prijzig voor 1 dag: 67,50. Maargoed, ik vraag Dré wel of hij denkt dat het het allemaal waard is, dan kijk ik wel.
Ik dacht dat hij zei dat het nét na z'n examens was, dus misschien net wel nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij kon Jort geeneens meer vanwege school, maar dat weet ik niet zeker,
Ah, oui, c'est possible.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei dat het nét na z'n examens was, dus misschien net wel nu.
Ik hoop dat mij hetzelfde lot overkomt. En het zeikt van de regen, dus grote kans dat dat gebeurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Mark belde net (werkgever), vandaag vrij,.
Heb ik voor niets zoveel moeten rennen en vliegen om nu alles al klaar te hebben, maar dat maakt niet uit.
Als je examens doet heb je alle tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij kon Jort geeneens meer vanwege school, maar dat weet ik niet zeker,
Ik heb geen geld meer voor zoiets.
Meestal betekent dat dat ie idd kapot is... als hij minder dan 3 jaar oud is kan je 'm vaak nog opsturen, maar 20 gig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:52 schreef MrAli het volgende:
DAMN, mijn hdd van 20 gieg kon wel eens naar de klote zijn, hij maakt wel een behoorlijk raar geluid.
Hij is dus wel meer als 3 jaar oud, inmiddels wel 4,5 jaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
Meestal betekent dat dat ie idd kapot is... als hij minder dan 3 jaar oud is kan je 'm vaak nog opsturen, maar 20 gig...
Ach ja, niet echt bijzondere film gister, maar was wel even gezellig hoor
Nu ff de dvd'tjes voor Henk afmaken, en dan nog even Zuma spelen (godver Ali, echt verslavend)... maar eerst lunchen
(Moederdagcadeau had ik dit keer al 's optijd gekocht -> een boek (wat ik zelf ook nog wil lezen en wat net uit was...))
Mij niet, ik heb van 9 uur vanmorgen buiten gestaan.. tot half 6 vanavond... Later op de middag werd het wel lekker weer...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:33 schreef -Mzraki- het volgende:
De weergoden zijn mij goed gezind.
Anyway, tijd om wat eten te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |