quote:Zoals beloofd..
Het werkt gewoon niet, elke dag ruzie's, gisteren had hij iets grof gezegd wat totaal niet door de beugel kon. Familiefeestje gehad, van zijn familie. Was erg leuk maar die pijnelijke stiltes beviel me niet. Heb open kaart gespeeld, gezegd dat ik geen liefde meer voor hem voel maar irritatie.. Hij houdt en is nog steeds verliefd op me. Ik houd wel van hem maar ben al bij lange niet meer verliefd.
Ik was bij hem ingetrokken, nu ga ik weer naar m'n ouders. Zijn ouders en mijn ouders staan achter mijn beslissing. Het is een moeilijk manneke, met een gebruiksaanwijzing. 'We leren elkaar kennen door ruzies' zegt hij. Ik bedank daarvoor. Ik heb geen zin om elke dag, mij boos te maken omdat ie weer nors of zeikerig doet. Ik wil rust en geen gezeik. Ik ga mijn tijd niet verdoen met kat en muis spelletjes. Ik ben zelf ook geen heilige, maar elke dag ruzie maken om niets en hij is niet geintersseerd in de mede mens vind ik gewoon ziekelijk Hij en zijn bedrijf.. Heb niets tegen work alcoholics, maar hij praat alleen maar daarover..
Enfin, er is nu een last van mn schouders gevallen. Hij heeft er erg moeilijk mee, maar dat is niet mijn pakkie aan. Ik vind het jammer, maar het werkt gewoon niet meer
vandaag wel , morgen geen idee !quote:
Welkom, dan zit je hier goedquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, je moet eerst nog door de ballotagecommisie heen alvorens je hier mag posten.![]()
Lijkt me meer ook een kwestie van persoonlijke smaak. Ik hield als single totaal niet van voetbal en nu dus nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet nog even melden dat ik het oneens ben met de stelling dat singles niet van voetbal houden!![]()
Nee niet uit. Schoolwerk.. Helaas. Magoed ik ben me toch al een beetje aan t focussen op 1 bep persoon.. Dus echt scannen naar leuks hoeft niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Wat gaan de singles dit weekend doen?
Nog mensen die uitgaan? Op zoek gaan?
Nee ik ga niet uit en ook niet op zoek. Je moet toch niet op zoek gaan zeggen ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Je moet alleen goed in de wind gaan staan zei iemand volgens mij laatstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet uit en ook niet op zoek. Je moet toch niet op zoek gaan zeggen ze.
wel een lekker luchtje op doen dan hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet alleen goed in de wind gaan staan zei iemand volgens mij laatstMisschien ga ik dat morgen ook maar eens doen ofzo
Helemaal niks, lekker rustig . . .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Bij voorkeur met een orkaan . . .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:27 schreef melismay het volgende:
Je moet alleen goed in de wind gaan staan zei iemand volgens mij laatstMisschien ga ik dat morgen ook maar eens doen ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helemaal niks, lekker rustig . . .![]()
[..]
Bij voorkeur met een orkaan . . .![]()
![]()
Eau de skunk schijnt niet zo in de smaak te vakken.quote:
Ik ben nog steeds chagrijnigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ken 't. En ik expres net iets achter 'm lopen om 't nog goed te ruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
Eén van mijn dates had een lekker luchtje. Elke keer als ik het rook dacht ik dat hij het was.
Zag spoken.
Sowieso uitgaan...dan ben ik niet druk op zoek, gewoon gezellig maken met vrienden en kijken wat er gebeurd. Jij dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben dit weekend weg naar Frankrijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Sowieso uitgaan...dan ben ik niet druk op zoek, gewoon gezellig maken met vrienden en kijken wat er gebeurd. Jij dan?
Ik was woensdagnacht in The Matrixx in Nijmegen naar Tiesto...wat veel mooie vrouwen daar. Echt niet te geloven.
Je gaat nu al met je vriendinnetje naar een citroënbeurs in Frankrijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend weg naar Frankrijk![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat nu al met je vriendinnetje naar een citroënbeurs in Frankrijk?![]()
Jullie zijn drie weken samen en ze moet nu al mee naar de familiecamping? Het arme kind!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee naar mijn ouders, die staan op een camping daar.
We gaan wel met de citroën dat weer wel![]()
Met 2 dames op pad(auto en din )
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn drie weken samen en ze moet nu al mee naar de familiecamping? Het arme kind!![]()
Inderdaad, precies de verwoording van mijn gedachtes. Ik zou weigerenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn drie weken samen en ze moet nu al mee naar de familiecamping? Het arme kind!![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:17 schreef MaRySe het volgende:
Whehehe.. Ik heb een slaapfeestje
Met dezelfde mensen van eergister
Toch niet met die kansloze jongens waar je het vanacht over had he?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:17 schreef MaRySe het volgende:
Whehehe.. Ik heb een slaapfeestje
Met dezelfde mensen van eergister
Is het erg als ik ja zeg?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toch niet met die kansloze jongens waar je het vanacht over had he?
for your information:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje is idd leuk. Mensen beseffen dat pas later.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
for your information:
Er zijn ook mensen die dat wel leuk vinden![]()
En toevallig vindt zij dat ook leuk
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje is idd leuk. Mensen beseffen dat pas later.
als ze fucking 80 zijn
Dat ze een weekendje Franrijk wel ziet zitten kan ik me voorstellen, maar of ze het dan leuk vindt om dan meteen bij haar "schoonouders" die ze amper kent op de camping te gaan staan waag ik te bewtijfelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
for your information:
Er zijn ook mensen die dat wel leuk vinden![]()
En toevallig vindt zij dat ook leuk
En als we jouw verhaal lezen, is dat niet ergquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ineens snap je waarom iedereen single is hier
Tja als ze tegen mij zegt dat ze het harstikke leuk vindt en ik krijg dat meerdere malen te horen dan neem ik aan dat ze het leuk vindtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ze een weekendje Franrijk wel ziet zitten kan ik me voorstellen, maar of ze het dan leuk vindt om dan meteen bij haar "schoonouders" die ze amper kent op de camping te gaan staan waag ik te bewtijfelen.
Maar goed, dat zou ze je dan zelf wel duidelijk gemaakt hebben.![]()
Dan zal dat wel zo zijn, maar ik neem dan ook aan dat je niet van plan bent om het hele weekend met je ouders voor de caravan door te brengen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja als ze tegen mij zegt dat ze het harstikke leuk vindt en ik krijg dat meerdere malen te horen dan neem ik aan dat ze het leuk vindt(en ja ze weet dat mijn ouders er ook staan)
Ja dat is pure bullshit, ik heb gister 120 min lang op het puntje van de stoel gezeten voor AZ en de dag ervoor 90 minuten voor PSV en wat een kutgevoel. nou dan ben je er toch best bij betrokken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet nog even melden dat ik het oneens ben met de stelling dat singles niet van voetbal houden!![]()
Morgenavond ga ik voor het eerst in tijden weer eens uit, dus wie weet wat er nog gebeurt dan... al is de kans groot dat ik me zondagochtend nog steeds als single kan melden hierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zal de spelregels ook nog even vermelden. Die zijn namelijk wel kinky.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:54 schreef thabit het volgende:
Over huisje boompje beestje gespronken, een puzzel:
[afbeelding]
quote:In het diagram worden zestien aan elkaar gekoppelde triootjes getekend. Een trio bestaat uit een huisje, een boompje en een beestje, waarbij de boom altijd in het midden staat. Eenzelfde symbool is nooit in een aangrenzend vakje te vinden, ook niet diagonaal. De drie symbolen kunnen horizontaal, verticaal of 'in een hoek' geplaatst zijn, maar nooit diagonaal. De cijfers rechts en beneden geven het aantal symbolen in de betreffende rij of kolom.
Hahah is dit je attempt om van je single status af te komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Is er nog iemand in Apeldoorn uit dit weekend? Kunnen we meeten![]()
dat was niet de bedoeling nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zal dat wel zo zijn, maar ik neem dan ook aan dat je niet van plan bent om het hele weekend met je ouders voor de caravan door te brengen?
al weer 3 wekenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:41 schreef akkien het volgende:
he metro, nu alweer een vriendin? zolang is t toch nog niet uit met de vorige?
Hmm ik ben verleerd om te flirten, moet weer eens wat vaker gaan oefenen
Speak for yourself... Is wel heel wat meer nodig dan een glimlachje...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al weer 3 weken
en flirten hoef je toch niet te lerengewoon lief lachen dan komen de mannen vanzelf wel
waar ken je dr van?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
al weer 3 weken
en flirten hoef je toch niet te lerengewoon lief lachen dan komen de mannen vanzelf wel
dus dat is hetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Speak for yourself... Is wel heel wat meer nodig dan een glimlachje...
Show me some skin![]()
Ken dr via Internetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef akkien het volgende:
[..]
waar ken je dr van?
tsja, ik lach volgens mij altijd naar de verkeerde
ja via een datingsite.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:13 schreef Beach het volgende:
Via een datingsite?
Als je me even een fototje stuurt dan kijk ik wel aan welke vriend ik je koppel... Heb een hele waslijst voor je... Trws studentes geneeskunde tellen bij ons altijd dubbel...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef akkien het volgende:
[..]
dus dat is hetdat ik dat niet eerder geweten heb...
hoeveel?
Welke site?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja via een datingsite.
Net als mijn vriendin hiervoor
en de vriendin daarvoor
Die hard internet dater
nee ook 3 weken, we hebben eigenlijk bijna direct wat afgesproken en het klikte eigenlijk gelijk goed op de eerste date.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef akkien het volgende:
[..]
ook 3 weken of langer?
En is dit echte liefde?
Is dit het labiele meisje dat het na tien dagen over samenwonen had?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee ook 3 weken, we hebben eigenlijk bijna direct wat afgesproken en het klikte eigenlijk gelijk goed op de eerste date.
en jah het is echte liefde
Al doe ik wel wat rustiger aan en wat terughoudender als voorheen vanwege ervaringen met vorige relaties
Denk dat jij je er buiten moet houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef mystery1980 het volgende:
Denk dat metro gewoon graag huisje boompje beestje wil en met wie dat maakt niet zoveel uit.....
Ik krijg de indruk dat metro en mystery een persoonlijke vete hebben en dit topic is niet bedoeld om die uit te vechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat jij je er buiten moet houden
Mystery1980 is mijn exquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat metro en mystery een persoonlijke vete hebben en dit topic is niet bedoeld om die uit te vechten.
Prima, dan hoort een discussie tussen jullie hier niet thuis, ten minste niet als jullie hier gaan lopen bekvechten over jullie mislukte relatie.quote:
Hey jij bent dus single?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef mystery1980 het volgende:
Denk dat metro gewoon graag huisje boompje beestje wil en met wie dat maakt niet zoveel uit.....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Prima, dan hoort een discussie tussen jullie hier niet thuis, ten minste niet als jullie hier gaan lopen bekvechten over jullie mislukte relatie.
dan toch niet met iemand die zulke onnozele opmerkingen maakt als jijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef mystery1980 het volgende:
diverse sitesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef Beach het volgende:
Metro welke site was dat nou?
Poepen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan toch niet met iemand die zulke onnozele opmerkingen maakt als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |