Ik wil jou wel zien rappen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik he, ik geef toe.
Ik heb gister meegerapt en meegedanst op alle liedjes die Ali B 'zong'.
EN HET WAS VERDOMME HARDSTIKKE GEZELLIG EN IK WIL ER NIKS OVER HOREN!
Vakantie..Spanje...Tenerife...Playa de las Americas...19 Augustusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
Op vakantie eet ik elke dag patat, maar dan ben ik ook niet echt aangekomen hoor
Jeez..ouwe-lullen-wijven-muziekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geen idee waar de afkorting voor staat
[afbeelding]
Muziek dus![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
Op vakantie eet ik elke dag patat, maar dan ben ik ook niet echt aangekomen hoor
Laten we het er op houden dat ze beter teksten konden schrijven dan een naam verzinnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
Kopyright Liberation Front, volgens mijn Google bronnen.
Wij moeten nog boekenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vakantie..Spanje...Tenerife...Playa de las Americas...19 Augustus
Hij gaat het toch al doen en hij kan de wetenschap er ook nog een plezier mee doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je gaat rauw vlees eten tussendoor of zand ... en dan zorgen dat je een lindworm krijgt... en dan merk je er niks van![]()
Ah, weer een dame die niet voor zijn zangkwaliteiten maar voor zijn looks zwicht.quote:
Ik vertrouw jouw bronnenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
Kopyright Liberation Front, volgens mijn Google bronnen.
Ik jou ook niet mên.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou jouw wil ik niet tegenkomen
''Diss''!!!!!! ha!
Je kan beter vragen:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een tof shirt aan.
Jullie kennen Aqua nog?
Hi Barbie, Hi Ken. Wanna go for a ride? Sure Kenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een tof shirt aan.
Jullie kennen Aqua nog?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar niet op vakantie geweest..
Waarheen?quote:
Zelfs dát nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kooknie.
Maar ik ga wel naar Werchter en Lowlands..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |