Zeg, even niet zo generaliseren he.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'diss' jezus dan wordt je wakker en dan krijg je dit gezuer weer aan je hoofd. Jonge moet ik weg gaan ofzo, je hoeft het maar te zeggen en ik ga weg hoor!! Ik ben het zo zat hier, iedereen die maar een hekel aan mij heeft en ik probeer goed te zijn
Ik ben oud en ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel tof willen vinden, maar dan moet ik toch eerst weten wat het betekent
Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo aangebrand!
Here comes the sun - Beatles.
Het spreekwoord luidt:quote:
Ey dat is leuk voor een test.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
[..].
Volgende week wordt denk ik ook alleen maar pizza en patat bij mij..
quote:
Eyquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt:
'' Waar het hoofd vol van zit, zit er iets anders niet vol ''
Of je gaat rauw vlees eten tussendoor of zand ... en dan zorgen dat je een lindworm krijgt... en dan merk je er niks vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey dat is leuk voor een test.
Laat je nu wegen en dan aan het einde van volgende week weer.
En dan kijken of het eten van zo veel pizza en patat echt zo slecht is voor je gewicht![]()
quote:
Geen idee waar de afkorting voor staatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel tof willen vinden, maar dan moet ik toch eerst weten wat het betekent
had ik het gezegdquote:
Oh het is echt waar?quote:
Ik wil jou wel zien rappen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik he, ik geef toe.
Ik heb gister meegerapt en meegedanst op alle liedjes die Ali B 'zong'.
EN HET WAS VERDOMME HARDSTIKKE GEZELLIG EN IK WIL ER NIKS OVER HOREN!
Vakantie..Spanje...Tenerife...Playa de las Americas...19 Augustusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Tania18 het volgende:
Op vakantie eet ik elke dag patat, maar dan ben ik ook niet echt aangekomen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |