bek houden en optiefenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:59 schreef Renesite het volgende:
is dat religie?
Wie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom nou Nicky? Waarom moest je je absolute macht tentoonstellen..
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:01 schreef nikky het volgende:
Yo meldt!
nee je moest je gewoon meldenquote:
Voetbal is GEEN religie, minstens oorlogsvoeringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
voetbal is een religie
Hij blijft weg.quote:
Zat ik ook al aan te denken eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef nikky het volgende:
En kon dat niet in Voetbal?
*fotoboek gaat checken*quote:
Als je em te snel rookt zie je zwart en kun je em niet meer sluitenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:06 schreef nikky het volgende:
Nog 1 peukje ( ja ik rook ja) en dan gaat ook dit topic dicht.
.
kan dat niet tijdens het rokenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:06 schreef nikky het volgende:
.
Kom ik ook achter.quote:
als dat niet zo was, wtf doe jij dan in DIGquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Roken en modden ging bij mij altijd okay
Roken en zuipen ook danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Roken en modden ging bij mij altijd okay
Ik gun The_BoezelaaR nog even tijd om hier te reageren.quote:
*lik*quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef nikky het volgende:
En kon dat niet in Voetbal?
Je hebt gewoon drentse mentaliteitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik gun The_BoezelaaR nog even tijd om hier te reageren..
Ja sorry. Druk enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]je komt niet meer in hools, dus lokken we je maar
Ja, ze slikken alles in..quote:
Knap voor een Amsterdamse.quote:
Ik heb het gaandeweg geleerdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
als dat niet zo was, wtf doe jij dan in DIG![]()
Staat in het verkeerde forum. Ik schop hem wel even. Op 1 voorwaarde. Dat ik een foto van jou krijg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry, had niet door dat je em open had gelaten
Waarom moest die andere dicht, zo mooi, zo puur dat topic
Hools is pure ontspanningquote:
ik ben ook bang dat nikky een meteoriet op d'r huis krijgt vannacht, God pikt dit niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry, had niet door dat je em open had gelaten
Waarom moest die andere dicht, zo mooi, zo puur dat topic
Boez is een hele mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Staat in het verkeerde forum. Ik schop hem wel even. Op 1 voorwaarde. Dat ik een foto van jou krijg..
maargoed dat god niet bestaat danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ben ook bang dat nikky een meteoriet op d'r huis krijgt vannacht, God pikt dit niet.
Ik zoek wel een mooie dronkemanskop van me op, je bent een schatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Staat in het verkeerde forum. Ik schop hem wel even. Op 1 voorwaarde. Dat ik een foto van jou krijg..
Nikky@fok.nl.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zoek wel een mooie dronkemanskop van me op, je bent een schat(nou ja, soms dan
)
moettie naar toe?
stom van mequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een zorg minder voor Nikky![]()
Jaaa, denk er maar zo makkelijk over. Als God had bestaan was je er niet zo makkelijk onderuit gekomen (mag je ook admin zijn)quote:
Verstuurdquote:
Nee, die is lekker alleen voor mij.quote:
NEEJ NIKKY naamtopics mogen niet opslotquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:06 schreef nikky het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |