Wat, Bosvelt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
God - als u volgend jaar aan Heerenveen geeft wat u het Nederlands voetbal dit jaar hebt onthouden dan gaan Boezelaar en ik weer braaf naar de kerk
de UEFA Cup én de Champions League?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
God - als u volgend jaar aan Heerenveen geeft wat u het Nederlands voetbal dit jaar hebt onthouden dan gaan Boezelaar en ik weer braaf naar de kerk
Nee, de UEFA CUP, de Champions Leaugue en Klaas Jan die de winnende maakt tegen Duitsland in de finale van het WKquote:
Denk je dat je zó sympathie bij me opwektquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
He? Vuile graftak
Godverdomme, waarom zo
voor wat hoort goddomme watquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef Naccie het volgende:
We gaan te weinig naar de kerk
zie hier het resultaat!
![]()
Wat is er over 40 dagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Het Oude Testament staat vol met beproevingen voor het heilige volk. Laten we over zeven jaar nog eens kijken hoe het gaat.
7 jaar? 7 maere jaren en dei 7 vette? VOlgens mij is 1995-2005 al 10 jaar...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Het Oude Testament staat vol met beproevingen voor het heilige volk. Laten we over zeven jaar nog eens kijken hoe het gaat.
Hoe uhm... Eat out contestquote:
ik stuur hem een antrax brief.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga God hacken. Ik ben 't zat.
Ik las dat god erg gelovig was..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:32 schreef Speedski het volgende:
Khoorde net dat God erg geschrokken is, en dat hij het volgend jaar goed zal maken.
(Moeten dr wel meer spelers komen die bidden voordat ze het veld betreden, een doelpoging deden en het veld afgingen).
Ze komen uit Lissabon. Zal wel geen verschil maken qua godsdienstigheid, maar toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:33 schreef BB-King het volgende:
Het zal vast wel te maken hebben dat die Portohomo's zo godsdienstig als de pest zijn.
Laten ze die hand dan maar gauw afhakken.quote:
Of je worst lustquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:58 schreef Jeff89 het volgende:
Het is dat het niet meer mag, maar anders zou ik huilie roepen...
Ik snap echt niet waarom mensen zich ZO druk kunnen maken over een spelletje.. Wie legt het me uit?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt. Leg je mij dat es uit ??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:58 schreef Jeff89 het volgende:
Het is dat het niet meer mag, maar anders zou ik huilie roepen...
Ik snap echt niet waarom mensen zich ZO druk kunnen maken over een spelletje.. Wie legt het me uit?
God is boos omdat 40% ongelovig is in dit landquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hey, jij daarboven,
Godverdomme, wat hebben PSV, AZ en het Nederlands voetbal je misdaan, jij zelfingenomen zak? Is er dan helemaal geen gerechtigheid meer in het voetbal, moet het dan echt zo?
Wat dacht je, nu die irritant aanvallende voetballers uit dat kut-Holland het penaltytrauma hebben overwonnen, straf ik ze met een laatsteminutentrauma? He? Vuile graftak
Godverdomme, waarom zo
Ben je niet goed bij je hoofd, idioot!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hey, jij daarboven,
Godverdomme, wat hebben PSV, AZ en het Nederlands voetbal je misdaan, jij zelfingenomen zak? Is er dan helemaal geen gerechtigheid meer in het voetbal, moet het dan echt zo?
Wat dacht je, nu die irritant aanvallende voetballers uit dat kut-Holland het penaltytrauma hebben overwonnen, straf ik ze met een laatsteminutentrauma? He? Vuile graftak
Godverdomme, waarom zo
Zou God Friesland kennenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
mis je wel alle wedstrijden op zondag...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
Je punt is?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd, idioot!
Vind je het rot dat ik je idioot noem?Je lijkt wel een boer man, met dat gescheld. Doe normaal!
AZ opstelling:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:56 schreef CasB het volgende:
Misschien moeten er een keer wat meer Nederlanders in die ploegen zitten, dat kan helpen.
Die mafkees is vast naar bedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:39 schreef Speedski het volgende:
Is God dr nou nog steeds niet ???
Ik heb hem net gesproken. Hij zegt dat het hem enorm spijt maar dat hij uitgegaan was van 2 x 15 minuten en dus zijn werk had gedaan en nog even verder moest werken, Blair laten winnen enzo. Hij baalt ervan en vraagt of hij het nog terug moet draaien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |