Ik ga niet debiel lopen doen zoals de meesten hier. Ik heb me allang neergelegd bij een degradatie, volgend seizoen is er weer een jaar. Kut, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een echte supporter, het boeit hem niets![]()
.
Ik snap wel dat je al je frustraties over de aanstaande degradatie en het bij behorende kutte spel van FCDB wil botvieren. Maar je trollt gewoon. En weet je - als hier iemand een laffe internet hoolie is dan ben jij het want je WEET dat als je dat als je dat NU IRL bij AZ supporters zou doen je daar niet zonder een tik vanaf zou komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De woorden kanker en val dood vliegen in het rond en ik loop te trollen omdat ik het even wat objectiever bekijk dan de doorsnee frusti?
Mijn woorden naamgenoot.. mijn woorden..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:05 schreef Stpan het volgende:
Gasten die er genoeg uit scheppen om nu heel hard voor Sporting te juichen zonder lid te zijn van de Dutch Sporting Portugal-fanclub zouden eens hun leven moeten inventariseren, om vervolgens met een steen om de nek de enige juiste beslissing te nemen.
Geldt ook voor de zogenaamde Milan-fans van gister.
zoals golfer gisteren ook al zei.. het liefst lossen we het zonder bans opquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Linkje voor just me:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
zoals golfer gisteren ook al zei.. het liefst lossen we het zonder bans op
Dat kon ik om die laatste show toch al minder.. maar heb er dan ook ff geen behoefte aan... ff de buren met Dropkick Murphy's lastig vallen ofzo ...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:17 schreef TheVulture het volgende:
ik kan zelfs even niet lachen om Hans Teeuwen
Vorig seizoen was er bij PSV ook een kleine leegloop? Zie waar ze nu staan... Een frisse wind is soms niet verkeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
Ik zei het CT...
ot: Ik hoop zo dat er bij AZ en PSV geen massale leegloop plaats vind... zelfs als dat de kansen met Pierre voor mij dus dan zoiezo weer kleiner zou maken ook maar iets te halen. We wilde geen Mickey Mouse competitie, dan zijn dit de jaren om er uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |