Aldus golfer in gesloten topic over finale AZ - CSKA.quote:Nog even wachten want gisteren bracht het te vroeg geopende topic door Tong over PSV-Liverpool in de finale ook geen geluk.
Hmmm je weet wel een smiley van de site van een Feyenoorder gebruikt neusje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:48 schreef Banaannogwat het volgende:
Wat erger is is dat die kakkerlakken nu de enige ploeg zijn die UEFA Cup gewonnen heeft dit millennium voor NL
jij was dus diegene die die tv op mijn hoofd gooidequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef achterop23 het volgende:
iemand een tv over?
de mijne is door t raam gegaan
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmmm je weet wel een smiley van de site van een Feyenoorder gebruikt neusje?
ikke 2: ENORM KUTquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef komrad het volgende:
ik heb hier maar 1 woord voor: KUT
Waarom worden er minuten bij geteld in verlenging?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom tellen die goals in de verlenging alsnog dubbel?
Helaas wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aldus golfer in gesloten topic over finale AZ - CSKA.
En wat had 'ie gelijk he![]()
En waarom 2 minuten in een verlenging van 15 minuten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom worden er minuten bij geteld in verlenging?
Dit was vroeger toch niet?
Ja.. ik snapte er ook niks van.. ooit ene verhaal gehoord (wta mijn logisch leek) dat het bij een verlenging weer vanaf nul begon.. zelfs uit zitten leggen komt die verslaggever aan.. "ook in verlenging tellen uti doelpunten dubbel" ...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom tellen die goals in de verlenging alsnog dubbel?
zoiets?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef achterop23 het volgende:
iemand een tv over?
de mijne is door t raam gegaan
Wissel, gele kaart en een paar blessures.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En waarom 2 minuten in een verlenging van 15 minuten?
Da's bijna 15% extra ja
Je hebt gelijk.... ik ga me voortaan alleen richten op hockey.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat we stoppen met voetbal en sport. Nederland is niet gemaakt voor competitie....
Wat loop je nou toch allemaal te eikelen jongen?quote:
Ik zeg: we openen gewoon onze eigen Nederlands-europese competitie, maar dan volgens ONZE regels!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat we stoppen met voetbal en sport. Nederland is niet gemaakt voor competitie....
Moraalridder.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stefkuh internetheld.
Ben je de OS 2004 met twee keer zilver dan al vergetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... ik ga me voortaan alleen richten op hockey.
Daar worden we tenminste wel bijna altijd wereldkampioen mee.
Tering, door deze KKKKKKK wedstrijd moet ik een kakker worden.
ja preciesquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef kreischer2000 het volgende:
zo hard genaaid ;'(
krijg ik toch nog een glimlach op mijn gezicht ondanks alle ellendequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik zeg: we openen gewoon onze eigen Nederlands-europese competitie, maar dan volgens ONZE regels!
zoiets jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen smiley over, vond deze nog wel toepasselijk
Ik niet.. iemand anders volgens mij.quote:
dit is godver toch niet te gelovenquote:
regel 1: geen blessuretijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik zeg: we openen gewoon onze eigen Nederlands-europese competitie, maar dan volgens ONZE regels!
Dat doen die achterlijke scheidsrechters van ons toch al elk weekeinde? Hun eigen regeltjes toepassen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef Scope het volgende:
[..]
Dat hij maar naar Porto moge gaan en dat SC Portugal helemaal zoektiktquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Co ga je nu nog naar Portugal?
dat is wel een goeie ja... hoe kan je nou in zo'n zeik land coach willen zijn. Tja geld en lekker weer, kan ook een optie zijn. Kan beter naar Engeland gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Co ga je nu nog naar Portugal?
CSKA Moskou dacht ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand al wie er tegen Sporting moet spelen in de finale?
Ik ben voor de tegenpartij in ieder geval.
Ik zou het heerlijk vinden als ze net als Portugal op het EK in de finale verliezen haha!!!!!!!
HAAT PURE HAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Tegen CSKA Moskou.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand al wie er tegen Sporting moet spelen in de finale?
Ik ben voor de tegenpartij in ieder geval.
Ik zou het heerlijk vinden als ze net als Portugal op het EK in de finale verliezen haha!!!!!!!
HAAT PURE HAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik had er in ieder geval wel eentje....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik meende een doodsverwensing te hebben gelezen van jou. Of krabbel je alweer terug, stoere man?
Waarom is het een zeikland?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dat is wel een goeie ja... hoe kan je nou in zo'n zeik land coach willen zijn. Tja geld en lekker weer, kan ook een optie zijn. Kan beter naar Engeland gaan.
Poeh poeh.. jij loopt de boel (want een andere reden is er niet voor het plaatsen van die foto van Liedson) op te naaien op een NSB-achtige manier en ik zeg "Ga's dood" .. het getuigt van veel humor dat jij dit opvat als "ik kom je helemaal dood maken" of iets dergelijks... ik had ook "Ga's weg" kunnen zeggen.. maargoed... ik ben de internetheld enzo..quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik meende een doodsverwensing te hebben gelezen van jou. Of krabbel je alweer terug, stoere man?
en zo kan ie wel weer!quote:
Schitterend moet dat zijn. Denken dat het over is en dan in de laatste seconde via zo'n lullige goal het team van blaaskaak Co verslaan.quote:
quote:
Aanvallen ging ook echt lekker hč.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:59 schreef Vamos het volgende:
Tja, er is een eenvoudige reden waarom wij Nederlanders elke keer in de laaste minuut gepaald worden: we gaan verdedigen ipv lekker door blijven aanvallen. En verdedigen kunnen we nu eenmaal niet zo goed.
Als AZ was blijven aanvallen hadden ze nu in de finale gestaan, maar nee net als in 1986(?) tegen de Belgen, met zijn allen voor dat doel en ja hoor...doelpunt valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |