Oke dan dat is beter dan een pistool op je slaapquote:
Is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Neem de volgende keer wat sneller die beslissing, bespaart een hoop gezeur en een pagina van SC
lol ':Dquote:Beste Aladin ik heb een vraagje ik ben vandaag naar een dierentuin geweest zonder dolfijnen ( Burgerszoo in Arnem)
Nu is mij opgevallen dat Dolfijnen eigenlijk niet vaak voorkomen in een dierentuin. Heeft dit een speciale reden? en hoeveel dolfijnen leven er in de europese zoo's in totaal ?
Lizzelote van Dijk ookquote:
Wist je dat niet??quote:
Je snapte hemquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is goed.
Kom jij dan op mijn graf dansen?
[afbeelding]
Dat is mijn huiswerkquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi, ik kijk Hans Teeuwen.
Leuk huiswerkquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is mijn huiswerk
Ik ga dus.
DOEI!!
En tegen mij wordt geen doei gezged?quote:
Doeiquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En tegen mij wordt geen doei gezged?![]()
Ik moet morgen weer gewoon aan de schoffelquote:
Succes ermeequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer gewoon aan de schoffelOm 6 uur eruit dus
Echt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Ik zeg net, wedden dat er een doelpunt valt net voor de laatste minuut. En wat gebeurt er?!?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij dat ze eruit zijn. Zijn we ook weer af van dat gezever over voetbal.
Whehe, ja Tranceptor zei het net ook al tegen mequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja serieus, ik zei het eigenlijk alleen om m'n ouders te irriteren en toen gebeurde het echt
Juistquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij dat ze eruit zijn. Zijn we ook weer af van dat gezever over voetbal.
Als je dit nu in voetbal quote serieusquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Ik zeg net, wedden dat er een doelpunt valt net voor de laatste minuut. En wat gebeurt er?!?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen vergeten dat voetbal maar een spel is en beginnen te schelden en schreeuwen en boos te doen als hun clubje verliest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef achterop23 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben blij dat ik je niet ken, zijn we ook weer van dat gezever tegen voetbal af
Oeh!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:52 schreef achterop23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben blij dat ik je niet ken, zijn we ook weer van dat gezever tegen voetbal af
dat heet meeleven ofzo. iets meer oerkrachten en andere oude dingen die apen ook bezitten. Ook wij zijn apen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat voetbal maar een spel is en beginnen te schelden en schreeuwen en boos te doen als hun clubje verliest.
Het is kinderachtig, stom en overdreven.
Get a life..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:58 schreef Tania18 het volgende:
Maar ja, ik was ook boos toen Ron uit Idols ging. Met voetbal zal het wel net zoiets zijn, maar dan nog iets erger![]()
Hee!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef PeRi het volgende:
Hallo!
dat komt nog wel.. volgend seizoen.. dan wordt zelfs waterpolo amateurklasse C uitgezonden bij de NOSquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:07 schreef Tania18 het volgende:
Mijn vriendje houdt van basketbal en dat is gelukkig bijna nooit op tv![]()
Ga eens dood, Tom.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Neen, dat is clubliefde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat voetbal maar een spel is en beginnen te schelden en schreeuwen en boos te doen als hun clubje verliest.
Het is kinderachtig, stom en overdreven.
Get a life..
Jij was toch voor Feyenoordquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:27 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Neen, dat is clubliefde.
Ik scheld en schreeuw al bij een verkeerde pass, weet je hoe kanker ik me zou voelen nu als AZ-supporter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |