Klopt, het eens zo mooie toernooi om de UEFA CUP is volledig uitgehold omdat de toplanden 3 of 4 ploegen mogen inschrijven voor de CL.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja, met az was het eigenlijk alleen nog maar slechter geweest ook al speelden ze veel leuker en waren ze grootste deel van de tijd beter
Wat heeft AZ hiermee te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:18 schreef snabbi het volgende:
Toch wel grappig, na het spelen van beide wedstrijden kan er altijd nog door de UEFA besloten worden tot een andere finale namelijk parma-az. (vuurwerk en volgens de fifa regels mag er geen blessuretijd in de verlenging gegeven worden).
Ook al denk ik dat beide protesten weggewuift zullen worden.
De UEFA is niet hetzelfde als de Fifa.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:18 schreef snabbi het volgende:
Toch wel grappig, na het spelen van beide wedstrijden kan er altijd nog door de UEFA besloten worden tot een andere finale namelijk parma-az. (vuurwerk en volgens de fifa regels mag er geen blessuretijd in de verlenging gegeven worden).
Ook al denk ik dat beide protesten weggewuift zullen worden.
De keeper moest anders wel gewisseld worden....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die wedstrijd is uitgespeeld, dus zo erg zal het wel niet zijn geweest.
JA,TERINGPORTUGEZEN ZIJN HETquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:
Zeg, wat een zwakke OP voor een finale. Iemand bezwaar als ik een mooiere maak komende week?
Ga niet aan jou denken,heb wel betere dingen te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef methodmich het volgende:
Hahaha, heerlijke frustratie! Heb je nog aan me gedacht? Ik wel aan jou!
AZ-Sporting Deel 9 : Halve finale - en blessuretijd Syndroom ,pagina 5 onderaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef methodmich het volgende:
Waar hebben ze iets gestolen dan?
Doe het maar samenvatten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik lees even.
Doe jij deze: AZ-Sporting Deel 9 : Halve finale - en blessuretijd Syndroom even!
Sporting had misschien over de gehele wedstrijd een licht overwicht maar om te zeggen dat ze zoveel geweldige kansen hebben gehad,nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, was een heel korte post eigenlijk, waarin ik AZ complimenten maakte, maar Sporting evenzeer. Je kan niet zeggen dat die er niet voor gevoetbald hebben en in feite gewoon een betere ploeg hebben, zeker met al die blessures bij AZ. Compleet had AZ het waarschijnlijk wel kunnen redden.
Heel het volk staat mij tegen,heb Portugese voetballers nog nooit gemogen en heb 2 Portugese collega's die ik een enkeltje Portugal wens,wil zelfs hun ticket betalen als ik zeker zou weten dat ze er zouden blijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
Waar komt die diepe haat eigenlijk vandaan dan??
Okee. Zijn ze lui dan ofzo? Of gewoon irritant? Wel raar, de doorsnee Portugees is vrij bescheiden en vriendelijk hoor. Gebukt onder het juk van Spanje, zeg maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel het volk staat mij tegen,heb Portugese voetballers nog nooit gemogen en heb 2 Portugese collega's die ik een enkeltje Portugal wens,wil zelfs hun ticket betalen als ik zeker zou weten dat ze er zouden blijven.
Ze zijn erger dan Fransen of Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |