Dat zou mooi zijn, kan Parma de UEFA-cup pakken!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef brighton het volgende:
Wellicht mag CSKA de finale niet spelen vanwege dat vuurwerk incident...
Zo wil je toch geen Cup winnen? Door zo'n arbitraire beslissing.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, kan Parma de UEFA-cup pakken!
Ik kijk met je mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
Ik denk dat ik de Uefa cup en CL finale dit jaar maar eens ga overslaan en dan gewoon een film ga kijken ofzo. Dit trek je toch niet![]()
Tuurlijk niet, maar de UEFA is niet echt mild met vuurwerkstraffen. Zie inter en feyenooit. Parma zou ook zomaar het veld af kunnen lopen tijdens het incident en dat CSKA een nog groter probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zo wil je toch geen Cup winnen? Door zo'n arbitraire beslissing.
tja, met az was het eigenlijk alleen nog maar slechter geweest ook al speelden ze veel leuker en waren ze grootste deel van de tijd beterquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een baggerfinale... Bevestigd alleen maar weer eens dat de UEFA CUP een toernooi voor middenmoters is geworden. De top en subtop van Europa speelt in de CL.
Valt me nog ontzettend mee dat Parma dat niet had gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar de UEFA is niet echt mild met vuurwerkstraffen. Zie inter en feyenooit. Parma zou ook zomaar het veld af kunnen lopen tijdens het incident en dat CSKA een nog groter probleem.
Woensdagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef JPM01 het volgende:
wanneer is die finale?? op woensdag of donderdag?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:43 schreef hippo-clippo het volgende:
Dat die kutportugezen vernederd worden in hun eigen stadion. En dat die liedson zijn been mag breken!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Hup CSKA!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:43 schreef mitt het volgende:
ik ga niet kijken.
dat dus...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef Naccie het volgende:
Klote russen maak die nog grotere klote portugezen af, dank u![]()
Klopt, het eens zo mooie toernooi om de UEFA CUP is volledig uitgehold omdat de toplanden 3 of 4 ploegen mogen inschrijven voor de CL.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja, met az was het eigenlijk alleen nog maar slechter geweest ook al speelden ze veel leuker en waren ze grootste deel van de tijd beter
Wat heeft AZ hiermee te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:18 schreef snabbi het volgende:
Toch wel grappig, na het spelen van beide wedstrijden kan er altijd nog door de UEFA besloten worden tot een andere finale namelijk parma-az. (vuurwerk en volgens de fifa regels mag er geen blessuretijd in de verlenging gegeven worden).
Ook al denk ik dat beide protesten weggewuift zullen worden.
De UEFA is niet hetzelfde als de Fifa.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:18 schreef snabbi het volgende:
Toch wel grappig, na het spelen van beide wedstrijden kan er altijd nog door de UEFA besloten worden tot een andere finale namelijk parma-az. (vuurwerk en volgens de fifa regels mag er geen blessuretijd in de verlenging gegeven worden).
Ook al denk ik dat beide protesten weggewuift zullen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |