quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef Virus3000 het volgende:
wie heeft nog hoop?
ik vrees dat dat wel eens negatief kan zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef erikh het volgende:
GO AZ!!!!
En van Galen wordt eens niet gewisseld, mooi zo, die kan nog wel eens heel bepalend gaan zijn mark my words.
Als je voor sporting bent wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, 2 zulke avonden achter elkaar zal toch niet waar wezen
Twee avonden waarin we een groot klein land zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, 2 zulke avonden achter elkaar zal toch niet waar wezen
juist wel, 3-1 moeten zequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:36 schreef Virus3000 het volgende:
hopelijk zagen ze psv niet als het goede voorbeeld want ....
KOMT-IE DAN HE!!quote:
door wie? voor wie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een gepruts van Ali zeg, het is maar goed voor Co dat Huysegems in de buurt was. Dit worden geen verlengingen denk ik, er gaat zeker nog gescoord worden.
Toch houd ik 't op AZ...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:39 schreef Virus3000 het volgende:
toch knap dat zo'n databank zo'n stortvloed van berichtjes per seconde aankan
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik denk wel dat er nog gescoord gaat worden. Het kan beide kanten op. Dit wordt zeker nog spannend. AZ gaat er nog vol voor natuurlijk, voor die 3-1.quote:
Die kerel kan er echt niets van. Volgend jaar bij DOVO.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel mooi hoe Ali het bijna verneukte, zit toch wat teveel op de bank die kerel
Flikker.quote:
waren ze al hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
het publiek wordt gek daar.
ga je mond spoelen en gauwquote:
Rachid B. doet niet mee hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:44 schreef Stpan het volgende:
Ik mag lijen dat die Rochembach een dubbele beenbreuk heeft. Wat een t-leijer met nazi-voorouders.![]()
tong81?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
5 minuten m'n broer aan de foon en we zijn 6 pagina's verder
ik mag hopen van niet...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
ging evert ook niet naar tien?
Als ik portugees was sprong ik van een dak,quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef Stpan het volgende:
Ik gun het Rochembach wel Evert, en niet te weinig ook, dat hij 12 maanden revalidatie tegemoed mag zien.
(als ik Portugees was had ik dat nu over Van Gaalen gezegd :p )
euhm?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef Nashje het volgende:
LIEDSON JE MOEDER IS EEN ....
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
ging evert ook niet naar tien?
Zevert!! Briljantquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja Zevert maak maar reclame voor de NOS, het zal de laatste keer zijn...
Vrouw?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef Nashje het volgende:
LIEDSON JE MOEDER IS EEN ....
Denk dat Huijsegems achter de bal stond op moment van spelen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef snabbi het volgende:
kon heel ff niet reageren, maar de 2-1 was buitenspel, moet je maar eens op letten. Hij speelt over en er is nog maar 1 verdediger (geen keeper)
Hij staat achter de bal, trut.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef snabbi het volgende:
kon heel ff niet reageren, maar de 2-1 was buitenspel, moet je maar eens op letten. Hij speelt over en er is nog maar 1 verdediger (geen keeper)
Nope, kijk straks maar als er meer herhalingen komen Wat ik kon zien in de laatste herhaling leek het erg verdacht veel op buitenspel en op de bank zijn ze het hier ook met me eensquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Denk dat Huijsegems achter de bal stond op moment van spelen...
Z'n oma is dus de hoer?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dadelijk met lege handen staan zeker
Dat zou wel een typische afloop zijn ja...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dadelijk met lege handen staan zeker
Doen we.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nope, kijk straks maar als er meer herhalingen komen Wat ik kon zien in de laatste herhaling leek het erg verdacht veel op buitenspel en op de bank zijn ze het hier ook met me eens
klopt, het gaat gebeurenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef Vogel87 het volgende:
Deze wedstrijd schreeuwt gewoon om een dramatisch slotstuk.
hij is een tijd dramatisch uit vorm geweest, maar hij heeft hem gelukkig weer terug gevondenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onbegrijpelijk dat Huysegems niet vaker speelt zeg, prima speler.
Die tellen dan niet meer dubbelquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:50 schreef tong80 het volgende:
Hoe zit het in de verlenging kwa uit gescoorde goals ?
dit keer nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die commentator is best vermoeiend of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |