Ja, die is er.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Lucjah het volgende:
kheb alleen een oranje petje volgens mij... is er eigenlijk op het terrein van RaR een geldautomaat??
quote:Geldautomaten
Einen Geldautomaten findet Ihr an der Sparkasse an der Bundesstraße 258 in der Nähe des Haupteingangs. Zu den ausgehängten Öffnungszeiten der Filiale könnt ihr auch am Bankschalter mit einer EC-Karte Geld abheben. Ein weiterer Geldautomat befindet sich neben dem Eingang zur „Erlebniswelt am Nürburgring“, ebenfalls in der Nähe des Haupteingangs.
maar je gaat niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef pfaf het volgende:
Sonic Youth en Adam Green zijn alleen al bijna de moeite waard...
als hoofdactquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef lucien86 het volgende:
maar tog worden het de guano apes.. ze mogen dan wel uit elkaar zijn! maar ze hebben in iedergeval tijd! en zolang zijn ze nog niet gestopt..
Hoeft dus in principe geen Duitse act te zijn, maar eerlijk gezegd ging ik daar al niet meer vanuit. Mijn gevoel gaat toch steeds meer naar U2. De organisatie gaat de naam waarschijnlijk op 25 mei bekendmaken, en laat het dan toevallig precies op de dag na 20 jaar geleden zijn dat U2 op RaR stondquote:leider geben wir zum jetzigen Zeitpunkt keinerlei Auskunft über die Identität des Überraschungsheadliners, da es sich um eine Überraschung handelt. Die Identität wir kurz vor Beginn des Festivals bekannt gegeben, also Ende Mai. Der mysteriöse Mega-Act zählt zu den populärsten Rockbands in Deutschland. Dies heißt nicht, dass es sich zwangsläufig um einen deutschsprachigen Act handelt, dies bedeutet nur, dass dieser Act in Deutschland sehr populär ist.
MFG
Marek Lieberberg Konzertagentur GmbH & Co. KG
k Ben jarig, kan daar natuurlijk een mooi feestje vieren, maar ik vier het toch liever thuis....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |