onze tent is voor 6 personen, maar volgens mij is die lang niet zo zwaarquote:Op zondag 15 mei 2005 17:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapen![]()
zet maar een hele camping afquote:Op zondag 15 mei 2005 18:35 schreef Klingon het volgende:
Everyone's invitedBinnenkort maar eens afzetlint halen haha
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef -Frankie- het volgende:
Kweet niet of het hier al ergens vermeld was....maar limp bizket komen niet....hebben afgezegd
RaR is in Nurburg en RIP is in Nurnberg'. Zo goed als alle bands die op RaR spelen, spelen ook op RIP (enkele uitzonderingen daar gelaten). De twee plaatsen liggen zo'n 350 a 400 km. uit elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef kelso1 het volgende:
wat is trouwens het verschil tussen rock am ring en rock im park? :S
Tja, als je het leuk vindt om te lopenquote:My friend and I will be in Germany during the Rock am Ring and are
planning to go. How far away is Rock am Ring from Rock im Park? Are
they within walking distance or will there be any sort of bus going
between the two locations?
Hahahahaha LOLquote:Op maandag 16 mei 2005 17:22 schreef Klingon het volgende:
Haha apart dat niet iedereen dat weet. Kreeg vandaag een mailtje:
[..]
Tja, als je het leuk vindt om te lopen
dan ga je maar naar zandvoortquote:Op zondag 15 mei 2005 19:31 schreef evil-me het volgende:
eej maar ik wil daar ook wel duitser ontmoeten he dus niet een vestingstad maken daar![]()
RAR is nog nooit uitverkochtquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef kelso1 het volgende:
dit festival heeft echt zo'n fucking coole line up! ik wil heeeel graag heen, gaan er nog mensen vanuit Groningen??:) (of is het al uitverkocht:S) las er vandaag pas over![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef Klingon het volgende:
Haha ketchup en macaroni meenemen? Wij gaan het hele weekend alle eettenten die daar op het terrein staan maar eens uitproberen
quote:Cool cool, I'll look out for those orange flags. We should have a big Scottish flag up, hopefully. If not just look for a couple drunken scots wrestling around the campsite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |