Nou, ik durf er veel bier om te wedden dat dat NIET de mystery-headliner wordt! Zou het niet erg vinden, maar is totaal geen 'mega-act' als afsluiter op zondag.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Il_Monco het volgende:
ik zeg dat het Anthrax wordt met Belladonna of misschien een kleinere band ala Social Distortion
Vanaf de Nederlandse grens is het ongeveer 2,5 uur rijden. Denk dat je met files en zoeken naar parkeerplaats wel wat extra tijd mag rekenenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef mad_dog123 het volgende:
Geen idee hoe het lang rijden is trouwens
als dat echt zo is gaan er erg veel mensen jaloers zijn op onze kaartjes...ik zou het persoonlijk wel supervet vinden als ze U2 zouden regelen, maar ik vraag me af in hoeverre je op korte termijn U2 kan regelen, en helemaal of ze bij RAR wel geld genoeg hebben...want ik denk dat U2 andere prijsklasse is dan Limp Bizkit....quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef CactusJack het volgende:
Gaan met 25 personen dit jaar.
Ik denk trouwens dat het U2 is, als surprise act.
ik kom vrijwel zeker 's avonds even langs op B2/3quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Klingon het volgende:
Is prima:)
Ik hoor dan van diedlaughing waar ze staan rond woensdagavond en of daar nog plek is voor de rest. Dat post ik wel hier op FOK! diezelfde woensdagavond. Ik vertrek donderdagochtend en zal tegen de middag als we er zijn SCS en evil-me weer even per sms op de hoogte brengen. Die komen dan in de avond aan.
Eerste weersvoorspelling van donderdag 2 juni staat trouwens hier. Maak me nog niet veel zorgen, want in 10 dagen kan nog van alles veranderen
Ik zelf heb me er nog niet zo inverdiept...maar wat is B2/3? Plek op de camping?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kom vrijwel zeker 's avonds even langs op B2/3
Ja is één van de campings daar. Zie: http://media.rock-am-ring.com/pdf/Erlauterung-zum-Plan.pdfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:52 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik zelf heb me er nog niet zo inverdiept...maar wat is B2/3? Plek op de camping?
Jullie zouden toch eerst met z'n 5-en gaan?? Wij zouden eerst ook met z'n 8-en gaan. Daar zijn er nog 6 van over, maar die gaan ook cker weten allemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:09 schreef diedlaughing het volgende:
Nou eerst zouden we met zun 4en gaan, toen met zun 3en.
Kaartjes gekocht en nu kan die 3e ook al niet mee.![]()
ja eerst 5en, maar ik ga mensen niet achter hun broek aan lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef SCS het volgende:
[..]
Jullie zouden toch eerst met z'n 5-en gaan?? Wij zouden eerst ook met z'n 8-en gaan. Daar zijn er nog 6 van over, maar die gaan ook cker weten allemaal.
@ mad_dog123: Op deze site kun je een kaart vinden van de camping.
Edit: Damn, Klingon was me net voor.
Owke dan! Maar je kan nu toch nog niet weten waar je moet parkeren / camperen... dat krijg je daar toch te horen? Wordt voor mij namelijk de eerste keer dat ik er heen ga, en heb werkelijk nog geen beeld van hoe het allemaal gaat werken. Zelfde met die shuttlebusjes, moet je voor gaan dokken ofzo...naja we zien het daar allemaal welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ja is één van de campings daar. Zie: http://media.rock-am-ring.com/pdf/Erlauterung-zum-Plan.pdf
En waar gaat iedereen hier zitten? misschien wel lachen om met veel bij elkaar te gaan zitten lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:07 schreef Klingon het volgende:
Shuttlebus vanaf Koblenz naar Nürburgring kost 8 EUR voor retour. Daarnaast heb je verschillende lijndiensten op de Nürburgring zelf, voor als je bv. een heel stuk moet lopen om bij je camping te komen. Natuurlijk kan je zelf kiezen waar je wilt kamperen, zolang de camping niet vol zit
dan had je toch een ander ticket moeten kopen? Ik heb gewoon zon ticket van 105euro dacht ik, dat is zonder shuttle bus kaartje en zonder die speciale camping plaatsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef CactusJack het volgende:
Wij weten nog niet waar we gaan zitten of op de centrale camping of op de nordschleiffe.
mail je nummer ook maar ff naar mij. Als we dan die kant op gaan sms ik wel even waar jullie precies zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:02 schreef Klingon het volgende:
We willen voor B2 of B3 gaan, maar zal hier op woensdagavond posten waar diedlaughing zit...dus het kan nog veranderen. Wij gaan in ieder geval in oranje en hebben genoeg grolsch rotzooi mee, altijd makkelijk te herkennen.
dan moete zij ook de 3e moete kunne spele op Rock im Park want daar komt dus ook die headliner en dat is daar op de vrijdag...quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef -Frankie- het volgende:
Kunnen het niet The Scorpions zijn? 3 en 4 juni spelen ze al in Freiburg en Krefeld, maar misschien 5 juni?
Genoeg denk ik. Mij is verteld dat het nog nooit is uitverkocht. Je kunt zelfs nog kaarten daar aan de kassa kopen (voor ¤ 125,00). Je hoeft dus niet ongerust te zijn dat er niets meer is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef ruud_fr het volgende:
weet iemand hoeveel kaarten er nog zijn voor RaR?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef mad_dog123 het volgende:
Als het over exactly een week het weer is dat het nu is, dan ben ik zo blij he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef Klingon het volgende:
20 graden en om de paar minuten een lekker fris briesje...met een biertje in m'n hand en luisteren naar Maiden, laat maar komen
ik heb er vorig jaar genoeg gezien. Of het mag weet ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:20 schreef Il_Monco het volgende:
Mag je eigenlijk een digicam meenemen naar het festivalterrein?
er wordt ook gefouilleerd, maar wss zal het geen probleem zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Klingon het volgende:
Professionele camera's niet, digicams volgens mij wel. Die dingen zijn tegenwoordig zo klein, die zie je niet eens meer in je broekzak zitten, dus dat moet wel lukken
Jep, wisten we alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:10 schreef DuranK het volgende:
Over die headlinder
Ik vond dit, weet niet of het al gepost is
POSSIBLE 3RD HEADLINER
The following rumours for the mystery-act are speculative:
* Queen & Paul Rodgers
* AC/DC (reunion tour?)
* Metallica (mini tour this summer?)
* Pink Floyd (reunion gig 02.07 London)
vond ik op http://rockamring.cjb.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |