Dat zou een herkansing voor mij zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:30 schreef mad_dog123 het volgende:
als het Metallica wordt zou de line-up voor mij echt supervet zijn![]()
ze reageren er alleen niet opquote:![]()
Ben benieuwd, kan me niet voorstellen dat het Wir Sind Helden blijft. Dan is zondag nou niet bepaald een sterke dag om af te sluiten.quote:Wir Sind Helden haben den Headliner-Slot bei Rock Im Park übernommen. Weiterhin Überraschungsheadliner bei Rock Am Ring
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat zou een herkansing voor mij zijn. Ik heb ze gezien in gelredome, had tribunekaarten, maar dat is geen fuck aan.
[..]
[..]
ze reageren er alleen niet op
dat dacht ik ook. (gelukkig ken ik loa niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:24 schreef Klingon het volgende:
Fuck, Green Day en Life Of Agony beginnen tegelijk op vrijdagVoor de rest valt alles wel prima eigenlijk
De festivals liggen circa 400 km. bij elkaar vandaan. Line up is wel bijna hetzelfde, zoals je gezien hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef crossover het volgende:
wat is het verschil tussen rock am ring en rock in park?
de sites zijn bijna hetzelfde..
wij nemen een grote bedrijfskoelbox mee waar al het vlees brood frisdrank en 5 trees bier in kan. Die koelbox leggen we de dag van te voren in een vriescel. Het bier en fris in koelkasten op de koudste stand. Dat gooien we donderdag morgen bij elkaar, paar elementjes erbij en we hebben tot maandag koud drinkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:29 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik zat ff met practisch vraagje, ik neem dus een koelbox mee om dingen te koelen, maar die koelelementen zijn vrij snel uitgewerkt...weet iemand of je die dingen daar kan huren oid, of heeft iemand andere goede ideeen om bier koud te houden?
ontvangenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Klingon het volgende:
EDIT: The_Hives, ik zal je deze week ff m'n nummer mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |