Het gaat niet alleen om pure economie. Ook om cultuur.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja.
De Nederlandse kansarmen zijn idd minder kansarm, waardoor ze minder wanhopig zijn.
Minder dan in de VSquote:Maar je hebt er wel verdomd veel van,
Was dat maar zo.quote:die ook nog eens overal wonen.
Je praat erover alsof het gorilla's in Blijdorp zijn.quote:Hier in de VS wonen ze ten minste allemaal bij elkaar, zodat ze elkaar overhoop kunnen schieten. Zo vallen er nu meer doden in Washington DC dan in Irak.
Ja, was dat maar zo. Dan had de PvdA al 15 jaar geen zetel meer binnengehaald.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Was dat maar zo.
Ik reken mensen die met een uitkering (WW, WAO, bijstand) achter de geraniums zitten tot kansarmen. Daar zijn er in Nederland meer van dan in de VS, alhoewel dat met de economische malaise rap verandert.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Minder dan in de VS
[..]
Was dat maar zo.
Daar ga je idd veel minder snel mee lopen dan met die slappe hap uit Nederlandquote:
Moeten vrezen voor een autoriteit is weer het andere uiterste natuurlijk. Je moet een autoriteit niet hoeven vrezen, maar een autoriteit moet wel daadwerkelijk een autoriteit zijn. Dat betekent: tast je de integriteit aan van de autoriteit, dan zul je de consequenties moeten aanvaarden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:37 schreef Yildiz het volgende:
Een samenleving waar burgers moeten vrezen voor een autoriteit ideaal vinden is in mijn ogen als een samenleving waar burgers vrezen voor een onaantastbare entiteit -één of meerdere goden- ideaal vinden.
Ik vind het een beetje vreemd.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
JIj vind et relaxed als je door een agent met getrokken pistool agressief schreeuwend gesommeerd wordt uit je auto te komen omdat je door rood reed ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |