abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:32:58 #201
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63787608
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja.

De Nederlandse kansarmen zijn idd minder kansarm, waardoor ze minder wanhopig zijn.
Het gaat niet alleen om pure economie. Ook om cultuur.
quote:
Maar je hebt er wel verdomd veel van,
Minder dan in de VS
quote:
die ook nog eens overal wonen.
Was dat maar zo.
quote:
Hier in de VS wonen ze ten minste allemaal bij elkaar, zodat ze elkaar overhoop kunnen schieten. Zo vallen er nu meer doden in Washington DC dan in Irak.
Je praat erover alsof het gorilla's in Blijdorp zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:32:01 #202
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_63794699
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Was dat maar zo.
Ja, was dat maar zo. Dan had de PvdA al 15 jaar geen zetel meer binnengehaald.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:37:35 #203
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63796695
Een samenleving waar burgers moeten vrezen voor een autoriteit ideaal vinden is in mijn ogen als een samenleving waar burgers vrezen voor een onaantastbare entiteit -één of meerdere goden- ideaal vinden.

Ik vind het een beetje vreemd.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63800065
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]

Minder dan in de VS
[..]

Was dat maar zo.
Ik reken mensen die met een uitkering (WW, WAO, bijstand) achter de geraniums zitten tot kansarmen. Daar zijn er in Nederland meer van dan in de VS, alhoewel dat met de economische malaise rap verandert.

Ja, Nederlandse paupers wonen overal. Het gros van mijn familie woont in middenklasse buurten, maar op een steenworp afstand heb je altijd sociale woningbouw. Ik zeg niet dat alle mensen die in sociale woningbouw wonen kansarm zijn, maar d'r wonen wel relatief veel Tokkie's. In de VS bouwen ze de projects voor kansarmen gelukkig op een wat grotere afstand van het normale volk. Dat vind jij natuurlijk onmenselijk, maar het woont wel lekker.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:28:22 #205
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63807443
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:05 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar ga je idd veel minder snel mee lopen dan met die slappe hap uit Nederland
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63812781
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:37 schreef Yildiz het volgende:
Een samenleving waar burgers moeten vrezen voor een autoriteit ideaal vinden is in mijn ogen als een samenleving waar burgers vrezen voor een onaantastbare entiteit -één of meerdere goden- ideaal vinden.

Ik vind het een beetje vreemd.
Moeten vrezen voor een autoriteit is weer het andere uiterste natuurlijk. Je moet een autoriteit niet hoeven vrezen, maar een autoriteit moet wel daadwerkelijk een autoriteit zijn. Dat betekent: tast je de integriteit aan van de autoriteit, dan zul je de consequenties moeten aanvaarden.
pi_63813452
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

JIj vind et relaxed als je door een agent met getrokken pistool agressief schreeuwend gesommeerd wordt uit je auto te komen omdat je door rood reed ofzo?
  zondag 7 december 2008 @ 12:12:05 #208
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63820954
De enige keer dat ik een politieagent op straat aantrof was bij de snackbar: vanwege hun 'autoriteit' gingen ze voordringen

Iedereen dacht: als ze het daarvoor doen, doen ze het maar.

Kortom: hoe verlaag je jezelf als politieman nog meer????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')