Ach, bellen om iets af te spreken, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Croupouque het volgende:
Bellen is sowieso een verschrikkelijke manier van communiceren.
Precies, en nogmaals, als je haar nu niet durft te bellen, waarom zou je haar wel durven zoenen zaterdag ? En hoe erg zal zij zitten te wachten op een aangeschoten jongen die haar komt zoenen zaterdag ? Ik denk dat ze dan liever nu een telefoontje heeft. Als ze zou moeten kiezen dan he.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Uhh.. totdat je daar staat... en dan denk je: Shit, dit is best eng![]()
Maar mss werkt het wel voor jou![]()
Ik ben zelf niet zo verlegen, dus kan er niet echt over meepraten.
Het leek mij alleen dat de stap om te bellen minder groot is dan de stap om haar te zoenen.
Dat ligt voor mij wel een beetje anders. Ik bel alleen als er echt geen enkele andere manier is om contact met iemand op te nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, bellen om iets af te spreken, niks mis mee.
Maar ik hoop voor je dat het lukt zaterdag, Beach
Rookwolken ! Morse-seinen ! Postduiven !quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat ligt voor mij wel een beetje anders. Ik bel alleen als er echt geen enkele andere manier is om contact met iemand op te nemen.
Dat was ik deze keer wel van plan jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef zoalshetis het volgende:
nog een tip, wees nuchter.
Je vergeet de tam-tam.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Rookwolken ! Morse-seinen ! Postduiven !
gtst?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:02 schreef Beach het volgende:
Ik post het hele verhaal wel vanavond, nu gtst kijken.
toedels![]()
Hee, je negeert me niet meer!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rookwolken ! Morse-seinen ! Postduiven !
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, je negeert me niet meer!
Mijn contact met de buitenwereld is drastisch afgenomen na het afschaffen van de Pony-Express.
Puh, alleen maar omdat je niet weet waar ik nu zit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
. Ik ga niks zeggen over de geografische locatie waar jij je nu bevindt.
.
LOL! Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:28 schreef Maeghan het volgende:
Mijn exen hebben ook geen namen meer, ze heten Enge Ex 1 en Enge Ex 2.
Hoer 1 hoer 2 ....quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:21 schreef faithlesz het volgende:
[..]
LOL! Hoe herkenbaar
Bij mij heten ze dingetje 1 en 2
Kijk Beach, ik vind het ook verschrikkelijk eng. Maar ik heb het zojuist wel gedaan. Het heeft zonder te overdrijven meer dan een half uur geduurd voordat ik eindelijk dat "bel"-knopje in durfde te drukken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb altijd al een verschrikkelijke hekel gehad aan bellen![]()
Maar er is nog iets wat me dwars zit en dat staat in het vorige topic wel uitvoerig beschreven.
Ik zoek het wl ff op.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Kijk Beach, ik vind het ook verschrikkelijk eng. Maar ik heb het zojuist wel gedaan. Het heeft zonder te overdrijven meer dan een half uur geduurd voordat ik eindelijk dat "bel"-knopje in durfde te drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |