* Newsflash *quote:
idd, volgende week ga je dit weer zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je zit nu voor jezelf excuses te verzinnen om niet gewoon nu te bellen.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* Newsflash *
Je zit nu voor jezelf excuses te verzinnen om niet gewoon nu te bellen.
als je uitlegt hoe je aan het nummer komt.. en dat je haar wel een leuk meisje vond, kan best hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
wat zij jij ervan vinden als iemand belt en je hebt diegene geen nr gegeven?
Als een huisgenote naar me toe zou komen "Hee, die en die aan de telefoon", en dat is iemand met wie ik dat weekend een leuke tijd heb gehad, dan zou ik alleen maar aangenaam verrast zijn, en verbaasd waarom hij belt en nieuwsgierig naar wat hij te melden heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat eerste ligt nogal gecompliceerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:39 schreef Wolkje het volgende:
[..]
als je uitlegt hoe je aan het nummer komt.. en dat je haar wel een leuk meisje vond, kan best hoor.
als je stem maar goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Via een fokker die haar kent geregeld, en ga dat maar eens uitleggen.quote:
Dan zeg je toch: via een vriend, oid.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Via een fokker die haar kent geregeld, en ga dat maar eens uitleggen.
Laten we het dan zo stellen: toen je met haar was, was de sfeer dusdanig dat je in principe haar telefoonnummer "kunnen" vragen, maar heb je het gewoon niet gedaan ? In dat geval zal het wel goed zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Via een fokker die haar kent geregeld, en ga dat maar eens uitleggen.
Ik ben erg onzeker, als het zaterdag erg goed loopt (en ik haar zoenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laten we het dan zo stellen: toen je met haar was, was de sfeer dusdanig dat je in principe haar telefoonnummer "kunnen" vragen, maar heb je het gewoon niet gedaan ? In dat geval zal het wel goed zitten.
En anders kun je toch ook wel gewoon zeggen "Oh, ik had je naam ingetikt bij telefoongids.nl ?"
Dat zou ik zelf toch wat minder vinden, denk ik..quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
En anders kun je toch ook wel gewoon zeggen "Oh, ik had je naam ingetikt bij telefoongids.nl ?"
Als je heel onzeker bent, hoe groot is dan de kans dat je dat zaterdag opeens niet meer bent?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben erg onzeker, als het zaterdag erg goed loopt (en ik haar zoen) dan weet ik zeker dat hhet niet erg is om te bellen.
Ja inderdaad. Als je haar nu al niet durft te bellen, ga je haar zaterdag dan opeens wel zoenen ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Als je heel onzeker bent, hoe groot is dan de kans dat je dat zaterdag opeens niet meer bent?
gewoon bellen, anders doe je het nooit meer... als als als van afstel komt uitstel en als je haar niet zoent zaterdag durf je helemaal niet meer te bellenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben erg onzeker, als het zaterdag erg goed loopt (en ik haar zoen) dan weet ik zeker dat hhet niet erg is om te bellen.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als je haar nu al niet durft te bellen, ga je haar zaterdag dan opeens wel zoenen ?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
JaDaar heb ik al genoeg moed voor verzameld.
Zet hem op!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Uhh.. totdat je daar staat... en dan denk je: Shit, dit is best engquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |