17.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? En ok, ik ben 20, maar echt niet zo kansloos als die gasten die jij omschrijft
Wel erg kansloos, maar niet zó kansloos
Open een eigen reeksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
17.
Mja. Ik ga nu slapen. En stoppen met posten. Anders wordt het echt een Maryse en haar jongens topic.
Je was toch 19 Beach?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:34 schreef Beach het volgende:
Zoek het dan wat jonger, iemand van jouw leeftijd, 17/18.
Nee, je had haar als diehard player moeten zeggen:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou ik er dan ook 19 bij moeten vermelden?![]()
Ideetjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, je had haar als diehard player moeten zeggen:
zoek het meer in de richting van 19 jaar...ik ken nog wel een leuke jongen
Dan tel. nr geven en zelf opnemen en afspreken
Je foto's zeggen wat andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:51 schreef MaRySe het volgende:
Hier ook al van die stakkers.
Ik ben niet leuk!!!!
En wat zeggen die van jou?quote:
Alleen hierop wil ik nog wel zeggen dat bellen 100x enger is dan zoenen. Iig in mijn beleving.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja inderdaad. Als je haar nu al niet durft te bellen, ga je haar zaterdag dan opeens wel zoenen ?
Je hebt toch niet weer iemand lopen koppelen hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:43 schreef melismay het volgende:
Zo.... Goedemorgen lieve medesingles
Jullie hebben weer flink jullie best gedaan moet ik zeggenNa de afgelopen 2 dagen wel een vrijgezelle vriendin armer, maar ik zelf kan hier nog ongeneerd meedoen
Uhm toch welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer iemand lopen koppelen he
Ja helaas, dat gaat dus niet... Bij anderen prima, maar mezelf....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:59 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorgen vroege vogels
[..]
Je kan beter jezelf gaan koppelen, heb je meer aan
Zelfs in dat spel lukt het me niet om een bloedmooi wijf in bed te krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Singles uit computerspelletjes mogen ook.
17.. mooie leeftijdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
17.
Mja. Ik ga nu slapen. En stoppen met posten. Anders wordt het echt een Maryse en haar jongens topic.
't Is nog vroeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:30 schreef TGT het volgende:
Zo zo boeiend gesprek hier.
Leuk voor het nageslachtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:37 schreef Tranceptor het volgende:
En hoe voelt het Christine om op het beroemde lijstje te staan?
Ik vind bepaalde gedeeltes vele malen leuker dan andere gedeeltes en sommige gedeeltes zullen me worst wezen...quote:
oneensquote:
Klopt wel. Ook in een leeg, donker huis ga je automatisch op 'eng' geluid af, omdat je toch wil weten wat het is.quote:
Ga je me proberen terug te bekeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:10 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja single.. Tis best fijn hoor om single te zijn.
Hahaha welnee joh. Het mooie is dat je dan weer opnieuw verliefd kan gaan worden (ja mits je wat fatsoenlijks tegenkomt)...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Er zijn teveel leuke vrouwen om je tot 1 te beperken bedoelt TGT te zeggen, toch?
Ik denk dat het je niet gaat lukken, maar goed je hebt vriendinnen en VRIENDINNEN. Dat blijkt maar weer es.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:19 schreef TGT het volgende:
[..]
Heeft geen zin denk? Of begin je het zat te worden?
ja ja sorry voor de als/dan foutenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
makkelijker dan, intelligenter dan...
Maar ik snap het ook niet helemaal, je hoeft toch niet met iedereen te praten? En waarom ga je ervan uit dat je beter met een kerel kan praten dan met een meid?
Als ik je verhaal ze lees ben ik écht blij dat ik niet zulke domme familiemeetings heb. Overigens is dat voetbal niet zo gek, want het waren absurde wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |