Ja, ik zit dus nu in een computerzaal ergens anders, dat schiet niet erg op.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je teruggaat naar je computer kun je het op irc wel lezen..
Die smst me nu de hele tijd. En z'n vrienden zitten ook een beetje op me te geilen. Pfff.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:32 schreef Beach het volgende:
Nog wat gehoord van de kotsende jongen?
Mwah we hebben een beetje kwijlend op elkaar gelegen. Hij vond dat het zoenen was en ik niet echt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:57 schreef Beach het volgende:
Spijt waarvan?
Je hebt toch niet gezoend ofzo?
En als je er vanaf wilt, zeg dat je spijt heb ja.
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:03 schreef Beach het volgende:
En dat laat hij elke keer merken met smsjes?
Maryse die jongen vindt je blijkbaar erg leuk en verwacht blijkbaar meer dan jij na het gebeurde.
Oh. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:07 schreef Beach het volgende:
Je bent niet gemeen hoor.
Waarom zou je gemeen zijn![]()
Als je één keertje kleft, heb je niet meteen wat hoor![]()
Dat moet je die jongen subtiel duidelijk zien te maken.
Ben ik het niet echt mee eens, met subtiliteit probeer je vriendelijk te zijn/blijven, en dat moet juist niet bij een jongen want die zoekt er soms wel eens wat achter (niet elke mgoed).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:07 schreef Beach het volgende:
Je bent niet gemeen hoor.
Waarom zou je gemeen zijn![]()
Als je één keertje kleft, heb je niet meteen wat hoor![]()
Dat moet je die jongen subtiel duidelijk zien te maken.
maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:09 schreef exec het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, met subtiliteit probeer je vriendelijk te zijn/blijven, en dat moet juist niet bij een jongen want die zoekt er soms wel eens wat achter (niet elke mgoed).
Dus het lijkt mij beter als je zoiets goed duidelijk maakt, zo van het was niks, en ik wil verder niks van je of iets dergelijks.
Denk er even over na ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maar.
misschien vind ik hem wel leuk.
:/
ik ga dr even over slapen
Dat lijkt me slim ja, je kan sommige dingen niet 123 beslissen.. maar ik bedoelde dus als je em niet leuk vindt dat het mij het beste leek dat je het zo aanpakte.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maar.
misschien vind ik hem wel leuk.
:/
ik ga dr even over slapen
Ik weet wel wat jij wilt:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mwah we hebben een beetje kwijlend op elkaar gelegen. Hij vond dat het zoenen was en ik niet echt.
Ik weet niet wat ik wil :/
Hij heeft er geen spijt van
hij vond het heeel leuk
en heeeel prettig.
Als je jammert dat je altijd slecht bent met jongens heeft ze weinig keus vrees ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij wilt:
Niet zo'n kansloze kwijlende gast die zo wanhopig is dat die je nu al half stalkt en je dus niet met rust laat en je er naar door laat voelen.
Of wel?
Gelul, check dr fotoboek en dan weet ik dat een leuke jongen daar wel doorheen kijkt. Zoals ze het nu vertelt, is het gewoon een wanhopig jongetje...en die wil je niet. Of wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je jammert dat je altijd slecht bent met jongens heeft ze weinig keus vrees ik![]()
Ik weet niet wat ik wilquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij wilt:
Niet zo'n kansloze kwijlende gast die zo wanhopig is dat die je nu al half stalkt en je dus niet met rust laat en je er naar door laat voelen.
Of wel?
Dan negeer je hun toch, zo simpel is het opzich.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil
Ze geilen echt allemaal op me en nu hebben ze ruzie
Ben ik even interessant en op een gegeven moment begraven ze de strijdbijl en word ik genegeerd.
Zo gaat het altijd.
Daar moet je dus over nadenken wat je wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil
Ben ik even interessant en op een gegeven moment begraven ze de strijdbijl en word ik genegeerd.
Zo gaat het altijd.
Ze = kansloze groep jongetjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil
Zo gaat het altijd.
Ik ben echt een huilie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar moet je dus over nadenken wat je wil.
En wordt je echt genegeerd? Ook door die ene jongen?
Ze zijn 20/21.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze = kansloze groep jongetjes?![]()
Zoek wat meer naar een iets oudere jongen met wat meer intelligentie, die zijn doorgaans niet zo. Vooral vrienden bij zoiets betrekken is echt not done.
En beach, weet ik![]()
Die kreeg ik er gratis bijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:31 schreef Beach het volgende:
Wat WeirdMickey zegt, zoek het niet in een vriendengroep dan worden ze allemaal jaloers enzo.
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? En ok, ik ben 20, maar echt niet zo kansloos als die gasten die jij omschrijftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze zijn 20/21.
Nog ouder en het zou pervers zijn.
17.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? En ok, ik ben 20, maar echt niet zo kansloos als die gasten die jij omschrijft
Wel erg kansloos, maar niet zó kansloos
Open een eigen reeksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
17.
Mja. Ik ga nu slapen. En stoppen met posten. Anders wordt het echt een Maryse en haar jongens topic.
Je was toch 19 Beach?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:34 schreef Beach het volgende:
Zoek het dan wat jonger, iemand van jouw leeftijd, 17/18.
Nee, je had haar als diehard player moeten zeggen:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou ik er dan ook 19 bij moeten vermelden?![]()
Ideetjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, je had haar als diehard player moeten zeggen:
zoek het meer in de richting van 19 jaar...ik ken nog wel een leuke jongen
Dan tel. nr geven en zelf opnemen en afspreken
Je foto's zeggen wat andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:51 schreef MaRySe het volgende:
Hier ook al van die stakkers.
Ik ben niet leuk!!!!
En wat zeggen die van jou?quote:
Alleen hierop wil ik nog wel zeggen dat bellen 100x enger is dan zoenen. Iig in mijn beleving.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja inderdaad. Als je haar nu al niet durft te bellen, ga je haar zaterdag dan opeens wel zoenen ?
Je hebt toch niet weer iemand lopen koppelen hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:43 schreef melismay het volgende:
Zo.... Goedemorgen lieve medesingles
Jullie hebben weer flink jullie best gedaan moet ik zeggenNa de afgelopen 2 dagen wel een vrijgezelle vriendin armer, maar ik zelf kan hier nog ongeneerd meedoen
Uhm toch welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je hebt toch niet weer iemand lopen koppelen he
Ja helaas, dat gaat dus niet... Bij anderen prima, maar mezelf....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:59 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorgen vroege vogels
[..]
Je kan beter jezelf gaan koppelen, heb je meer aan
Zelfs in dat spel lukt het me niet om een bloedmooi wijf in bed te krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Singles uit computerspelletjes mogen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |